تجربه به یادماندنی با کودکان در تور پوکت

پوکت، یک جزیره کوهستانی با آبشارهای زیبا، جنگل‌های بارانی و کوهستان‌های زیبایی است که بخشی از محبوبترین سواحل تایلند را به خود اختصاص داده است. در پوکت می‌توانید با مجموعه‌ای از استراحتگاه‌های مرتفع، مراکز اسپا، ماساژ و سلامتی، کافه‌ها و رستوران‌ها، باغ‌ها و پارک‌های حیات وحش، بازارهای شلوغ و منحصر به فرد و سواحل خیره کننده و آرامش‌بخش یک سفر به یادماندنی داشته باشید.

بسیاری از مردم معتقدند که پوکت، یکی از بهترین مقاصد گردشگری تایلند است که می‌توانید برای یک سفر خانوادگی در آن برنامه‌ریزی کنید. یعنی سفری که با همراهی فرزندان خود عازم آن هستید. این جزیره مطلوب گردشگران، با سواحل آرام و زیبا و امکانات تفریحی که در خود جای داده، یک مکان ایده‌آل برای تفریح ​کودکان در آب و لذت بردن از ورزش‌های آبی و ساحلی است.

اگر هنوز هم در انتخاب تور پوکت برای یک سفر خانوادگی تردید دارید، این مطلب را تا پایان بخوانید تا بیشتر با جاذبه‌های گردشگری مناسب برای کودکان و تفریح‌های خانوادگی آشنا شوید.

 

پوکت مقصد ایده‌آل برای سفر با کودکان

پوکت یک مقصد ایده آل برای کسانی است که با فرزندان خود سفر می‌کنند چراکه فرصت‌های تفریحی زیادی در داخل و اطراف پوکت وجود دارد که بدون شک فرزندان شما از آن‌ها لذت خواهند برد. علاوه بر کودکان و نوجوانان، فعالیت‌ها و جذابیت‌های جالب توجه زیادی برای خردسالان و کودکان نوپا وجود دارد. با توجه به امکانات در نظر گرفته شده در بیشتر اقامتگاه‌ها و هتل‌های زیبای پوکت، در حالی که بزرگسالان می‌توانند از سفر خود لذت ببرند، کودکان هم می‌توانند سرگرم تفریحاتی شوند که با حضور مربی‌ها و پرستاران هتل، سرگرم شوند.

 

بخوانید: راهنمای گردش در ساحل کاتا؛ پوکت


 

 

بازدید از جزایر فی فی با تورهای یکروزه

در صورتیکه با هتل یا آژانس مسافرتی خود هماهنگی کرده باشید، می‌توانید از پوکت برای یک تور گردشگری عازم جزایر فی فی شوید و خودتان را برای تفریح‌های جذاب در فی فی آماده کنید. برنامه بیشتر تورهای یک روزه جزایر فی فی، پس از سرو صبحانه در هتل آغاز می‌شود و تا پایان روز ادامه پیدا می‌کند. اطمینان داشته باشید که این سفر یک روزه، فرصت خوبی برای شما و همراهان‌تان فراهم می‌کند تا زیبایی‌های شگفت انگیز جزیره فی فی را کشف کنید.

 

 

در ادامه تور، نهار خود را در یک رستوران ساحلی جزیره فی فی نوش جان کنید. از پارک ملی فی فی بازدید کنید. با یک قایق کرایه‌ای در جزیره فی فی تایلند گردشگری کنید و یا به تورهای کوتاه قایق سواری در غار وایکینگ‌ها بپیوندید. اگر با فرزندان نوجوان خود سفر می‌کنید، بدون شک تجربه غواصی برای آن‌ها دلنشین و هیجان انگیز خواهد بود.

 

بخوانید: بهترین کافه‌ها و رستوران‌های اینستاگرامی در پوکت


 

 

به پوکت فانتاسی شو بروید

یکی از سرگرم کننده‌ترین و جذاب‌ترین کارهایی که می‌توانید در پوکت با فرزندان خود انجام دهید، این است که به پوکت فانتاسی شو (Phuket FantaSea Show) بروید. یک کارناوال بی نظیر که می‌تواند بخشی از بهترین خاطرات سفر شما را شکل بدهد.

فانتاسی پارک پوکت یک ویترین جذاب از میراث غنی تایلند است که به شما فرصت می‌دهد تا مجموعه‌ای غنی از سنت‌های قدیمی تایلند را به وسیله جدیدترین تکنولوژی‌های روز و با بهره‌گیری از جلوه‌‌های ویژه تماشا کنید. این مرکز گردشگری، در زمینی به مساحت 56 هکتار ساخته شده است که در آن فعالیت‌ها و سرگرمی‌های زیادی در انتظار شما خواهد بود.

 

 

دهکده کارناوال شادی، یکی از بخش‌های فانتاسی شو است که حتما باید از آن بازدید کنید. در این‌جا می‌توانید انواع بازی‌ها را تجربه کنید. نمایش فیل‌ها و گاوهای وحشی، نمایش پرندگان، بندبازی و تئاترهای داستانی سنتی و فانتزی تنها بخشی از برنامه‌های فانتاسی شو هستند. کاخ فیل ها، تئاتر جادویی و کاخ صدساله آنگکور و باغ وحش سیمیلان هم بخش‌هایی از فانتاسی شو هستند که باید به آن‌ها سری بزنید. هم‌چنین می‌توانید فروشگاه‌های صنایع دستی را ببینید.

نمایش اصلی فانتاسی شو، ساعت هشت و نیم شب آغاز می‌شود. رقص تایلندی در یک فضای شاد و مهیج برای شما اجرا خواهد شد. پس از اجرای برنامه، بچه‌ها می‌توانند با بچه فیل‌ها و ببرها عکس بگیرند.

حالا هنگام شام رسیده است. رستوران قناری طلایی با چهار هزار میز و صندلی، لذیذ‌ترین غذاهای محبوب تایلند و وعده‌های بین المللی را برای شما و فرزندان‌تان سرو خواهد کرد.

 

 

بازدید از گالری هنر و سنگ‌های قیمتی

گالری هنر و سنگ‌های قیمتی پوکت یک مکان عالی دیگر است که می‌توانید با فرزندان خود برای بازدید از آن برنامه ریزی کنید. در این گالری، مستقیم به سراغ موزه هنر توهم بروید. در این موزه توهم، می‌توانید در میان نقاشی‌های سه بعدی که حواس شما را با هم آمیخته‌اند، عکس بگیرید.

 

بخوانید: معرفی ۵ مرکز خرید برتر در پوکت


 

 

این موزه برای بازدید کنندگان در سنین مختلف و به ویژه بچه‌ها بسیار هیجان انگیز و جذاب است. نقاشی‌های سه بعدی و تعاملی این موزه، بسیار سرگرم کننده هستند که شما را در موقعیت‌هایی مانند فضای غیر واقعی و محیط‌های عجیب و غریب و خنده‌دار قرار میدهد.

برای بازدید از این موزه باید حدود دو ساعت زمان اختصاص بدهید. در پایان بازدید، می‌توانید به گالری اصلی سنگ‌های قیمتی هم سری بزنید و جواهرات پوکت را تماشا کرده و حتی از آن‌ها خریداری کنید.

 

 

پارک سافاری پوکت، جذاب‌ترین پارک کودکان در سراسر تایلند

پارک سافاری و باغ وحش پوکت (Safari World)، یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری سراسر تایلند برای کودکان و نوجوانان است. بخش اول پارک سافاری، شامل یک باغ وحش در محیط باز و در میان حیوانات وحشی است. بخش دوم پارک، به محیط دریایی اختصاص دارد و در آن می‌توانید انواع موجودات دریایی و نمایش دلفین‌ها را تماشا کنید.

هم‌چنین در پارک سافاری پوکت می‌توانید پرندگان رنگارنگ را از نزدیک ببینید. با میمون‌های آموزش دیده عکس بگیرید و شگفتی‌های بیشمار طبیعت را در زیستگاه طبیعی خود کشف کنید. در طول این بازدیدها می‌توانید از ماشین‌های ویژه داخل پارک استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید فرزندان خود را به مربی‌های پارک بسپارید و خودتان هم از این فضای جذاب لذت ببرید.

 

بخوانید: معرفی جالب‌ترین هتل‌های لاکچری پوکت

 

مطالب مرتبط