بهترین هتل‌های پوکت در نوروز 99

پوکت، بزرگترین جزیره تایلند است که وسعت آن با سنگاپور برابر است. این جزیره به وسیله دو پل به نواحی مجاور متصل شده است. بیشتر بخش‌های گردشگری و توسعه توریستی تور پوکت، در سواحل غربی جزیره مانند پاتونگ (Patong)، کاتا (kata)، بنگ تائو (Bang Tao) و سورین (Surin) اتفاق افتاده است. در این محدوده امکانات تفریحی فراوانی مانند حمام آفتاب، غواصی، سفرهای روزانه دریایی، قایق‌سواری، جت اسکی، خرید و رستوران‌ها و کافه‌های متنوع برای یک تعطیلات نوروزی به یاد ماندنی در تایلند فراهم شده است.

ساحل پاتونگ قلب مهیج و تپنده جزیره پوکت است که همیشه پر شور، شلوغ و پر از گردشگرانی است که برای لذت بردن از این زیبایی بی پایان با تور تایلند به آن‌جا پناه آورده‌اند. جاده Bangla Road که فقط چند قدم از ساحل فاصله دارد، مملو از رستوران‌ها، بارها و کافه‌های فراوانی را در خود جای داده است که در تمام ساعت‌های شبانه‌روز از شما میزبانی خواهند کرد. اگر ترجیح می‌دهید در حوالی پوکت در یک محل آرام اقامت کنید که هم چشم‌انداز خوبی دارد و هم به نسبت مکان‌های دیگر پوکت خلوت‌تر و خصوصی‌تر است باید سواحل شمال و جنوب پاتونگ را امتحان کنید و در یکی از هتل‌های ارزان ساحل پاتونگ اقامت کنید. در این محدوده، رستوران‌های لوکس، اقامت‌گاه‌های جذاب و مراکز تفریحی خانوادگی زیادی را خواهید دید که با کیفیت بالایی از شما میزبانی خواهند کرد.

 

اقامتگاه‌ها و هتل های لوکس پوکت

 

Andara Resort

در ساحل کامالای پوکت که تقریبا در قسمت شمالی پاتونگ قرار دارد مرکز اقامتی و ویلاهای Andara Resort در تپه‌ای مشرف به دریای اندامان واقع شده است که از بهترین اقامتگاه‌های ساحل کامالا در تایلند هستند. این هتل، سوییت‌های یک تا چهار خوابه زیبایی را به شما ارایه خواهد دارد که برخی از آن‌ها دارای استخرهای خصوصی اختصاصی هستند.

هم‌چنین ویلاهای سه تا شش خوابه لوکسی در این مجموعه در اختیارتان قرار خواهد گرفت که هر کدام علاوه بر همه امکانات رفاهی، سرآشپزهای خصوصی نیز دارند. این مجموعه در نزدیکی ساحل واقع شده است و برای رسیدن به دریای دلربای پوکت، کافی است چند دقیقه پیاده‌روی کنید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان از کلوپ مخصوص بچه‌ها، اسپا با ماساژ تایلندی و کلاس‌های آشپزی نام برد.

 

 

COMO Point Yamu

برای گذراندن یک تعطیلات آرام در یک مکان دنج در تورهای نوروزی 99 تایلند در پوکت، می‌توانید روی مرکز اقامتی COMO Point Yamu هم حساب باز کنید. این مجموعه، یک اقامتگاه تفریحی در یک مکان شگفت‌انگیز است که در نزدیکی سواحل شرقی پوکت ساخته شده است؛ جایی که تماشای طلوع آفتاب در آن، یک تجربه شگفت انگیز و به یاد ماندنی است.

این مجموعه بر اساس اصول دکوراسیون لوکس معاصر تایلند طراحی و ساخته شده است و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های پوکت است. یک استخر، دو رستوران و یک مجموعه اسپا هم در این هتل، آماده میزبانی از شما هستند. اما توجه داشته باشید که این مجموعه اقامتی، دسترسی مستقیمی به ساحل ندارد و برای رسیدن به ساحل شنی، باید سوار قایق‌های اختصاصی هتل شوید و حدود 40 دقیقه روی آب حرکت کنید.

 

 

اقامتگاه‌ها و هتل های مقرون به صرفه پوکت

 

Pen Villa Hotel

اگر به حوالی ساحل سورین رفته باشید، با یک پیاده‌روی کوتاه 20 دقیقه‌ای به هتل و مجموعه ویلاهای Pen Villa Hotel خواهید رسید. این مجموعه گردشگری، اتاق‌های خوب تمیز و جادار را با امکانات کافی و با قیمتی به صرفه در اختیارتان خواهد گذاشت. Pen Villa Hotel یک استخر محبوب هم دارد که در مدت اقامت در هتل می‌توانید از آن استفاده کنید. این مرکز اقامتی را یک زوج مهمان‌نواز تایلندی به نام‌های پیتر و وینی مدیریت می‌کنند.

 

بخوانید: بهترین اکوهتل‌های بانکوک تایلند

 

 

Laguna Complex

Laguna یک مجتمع اقامتی است، که تقریبا در فاصله سی دقیقه‌ای از شمال ساحل پاتونگ واقع شده است و یکی از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های پوکت است. با اقامت در این مجتمع، علاوه بر امکانات هتل به بیش از 30 رستوران در نزدیکی هتل، امکانات ورزش‌های آبی، اسپاهای روزانه و یک زمین گلف تمام عیار دسترسی خواهید داشت. اتاق‌های این مجتمع جادار و استاندارد هستند به طوریکه می‌توانید برای اقامت طولانی در آن‌جا برنامه‌ریزی کنید.

 

 

BYD Lofts Boutique Hotel and Serviced Apartments

اگر می‌خواهید در فاصله بسیار کمی از ساحل پاتونگ و جاده Bangla Road اقامت داشته باشید، هتل بوتیک آپارتمان BYD Lofts یک انتخاب مناسب و اقتصادی برای شما است. این هتل دارای ویژگی‌های خاصی است که آن را به یک هتل بوتیک جذاب که نمادهایی از هنر مدرن و معاصر را در خود جای داده، تبدیل کرده است. یک استخر اختصاصی فضای باز هم در این هتل ساخته شده است که برای گردشگران جذابیت زیادی دارد.

 

بخوانید: هتل‌های مقرون به صرفه در چیانگ مای

 

 

اقامتگاه‌ها و هتل های اقتصادی در پوکت

 

Summer Breeze Inn Hotel

یکی از ویلاهای ساحلی ارزان در پوکت که در نزدیکی ساحل پاتونگ قرار دارد، Summer Breeze Inn Hotel است. این هتل در فاصله بسیار نزدیکی از ساحل ساخته شده است. در صورت اقامت در این هتل، با یک پیاده‌روی کوتاه به یکی از زیباترین سواحل پوکت خواهید رسید. اتاق‌های این هتل امکانات آن‌چنانی ندارند اما بسیار تمیز و بهداشتی هستند. در طبقه نخست این هتل نیز یک رستوران با کیفیت از شما میزبانی خواهد کرد.

 

 

Patong Mansion Hotel

هتل Patong Mansion هم یک مرکز اقامتی اقتصادی است که دارای اتاق‌های بزرگ و تمیزی برای اقامت‌های خانوادگی یا طولانی مدت در پوکت است. این هتل نیز دسترسی خوبی به ساحل دارد و تنها با ده دقیقه پیاده‌روی به ساحل شلوغ پاتونگ خواهید رسید. بوفه صبحانه این هتل، بسیار با کیفیت است. کارکنان هتل به گرمی از شما استقبال خواهند کرد و راهنماهای تور هم اطلاعات خوبی درباره برنامه‌های تفریحی و تورهای یک روزه و کوتاه اطراف به شما ارایه خواهند داد.

 

بخوانید: معرفی گران‌ترین هتل‌های تایلند

 

مطالب مرتبط