معرفی اقامتگاه‌های لوکس تور پوکت

پوکت جزیره‌ای زیبا با سواحل شنی سفید و آب‌های شفاف و زلال است. پوکت بهشتی است که با داشتن هوای گرم و نسیم خنک اقیانوس، گردشگرانی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. اگر در حال برنامه‌ریزی برای تور پوکت هستید اما نمی‌دانید کدامیک از هتل‌ها و استراحتگاه‌های پوکت را انتخاب کنید و اگر به دنبال اقامت در یک جای لوکس اما به صرفه هستید، نگران نباشید.

در ادامه این مطلب با برخی از مجلل‌ترین اقامتگاه‌ها و هتل های پوکت آشنا می‌شویم که نسبت به امکاناتی که به شما ارایه می‌دهند، قیمت مناسبی دارند.

 

بهترین استراحتگاه ها و هتل های پوکت

 

اقامتگاه تاهی پالاس پوکت (Thai Palace Resort Phuket)

اقامتگاه تفریحی تاهی پالاس پوکا، یکی از بهترین استراحتگاه‌های پوکت است که به غیر از اتاق‌های استاندارد اصلی خانه‌های ییلاقی، اتاق‌های رویال و سوییت های خانوادگی لوکس را هم در اختیار شما خواهد گذاشت. اگر با خانواده خود سفر می‌کنید خوب است بدانید که تمام امکانات رفاهی برای کودکان شما در نظر گرفته شده است و تجربه به یادماندنی با کودکان در تور پوکت برایتان ثبت می‌شود. علاوه بر این می‌توانید روی نوش جان کردن غذاهای دریایی رستوران هتل هم حساب باز کنید.

 

نکات برجسته: نزدیک بودن به موزه پوکت سیشل، کیپ Promthep  و ساحل Nai Harn

رتبه بندی گوگل: 4.2 / 5

 

بخوانید: فانتاسی پارک پوکت؛ تماشای فیل‌ها تا خرید در جشنواره

 

 

اقامتگاه بوت لاگون پوکت (Boat Lagoon Resort)

اقامتگاه بوت لاگون پوکت در یکی از بهترین نقاط شهر یعنی درست در مرکز پوکت واقع شده  و فاصله آن با فرودگاه بین المللی پوکت تنها حدود 20 دقیقه است. تم اصلی این هتل، سبک زندگی دریایی و تالاب است. در این مجموعه می‌توانید از میان اتاق‌های لوکس، سوییت و حتی پنت هاوس، محل مورد نظر خود را انتخاب کنید. به غیر از امکانات تفریحی که در بیشتر هتل‌ها خواهید دید، بوت لانگون پوکت دارای یک مرکز قایق سواری، بهترین رستوران پوکت و رستوران‌های ژاپنی ، مدرسه موسیقی، کلینیک دندانپزشکی، استودیوی رقص زومبا و فروشگاه اسباب بازی است.

نکات برجسته: گذرگاه قایق و نزدیکی به تالاب

رتبه بندی گوگل: 4.3 / 5

 

 

اقامتگاه لو مریدین پوکت (Le Meridien)

آیا می‌خواهید از یک ساحل بی‌نظیر و دست نخورده بازدید کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، این اقامتگاه یک انتخاب مناسب برای شما است. لو مریدین در یک فضای خصوصی و دور از دسترس در سواحل جنوب غربی پوکت واقع شده است. اتاق‌های این اقامتگاه شامل اتاق‌های اقیانوس (با منظره ساحلی)، اتاق‌های تراس اقیانوس، اتاق های لوکس، سوییت های بزرگ و ویلاهای بزرگ چهار خوابه است. یک مرکز تناسب اندام، باشگاه بچه‌ها، اسپای اختصاصی و دوره‌های آموزش آشپزی تایلندی، طراحی پارچه تایلندی و چیدمان گل به سبک تایلندی از امکانات و برنامه‌هایی هستند که در این هتل به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

نکات برجسته: آموزش هنرها و صنایع دستی تایلند، سفر با قایق بادبادنی

رتبه بندی گوگل: 4.6 / 5

 

بخوانید: بهترین هتل‌های ارزان در ساحل پاتونگ؛ پوکت

 

 

اقامتگاه پاویلیون پوکت (The Pavilions Phuket)

مجموعه اقامتی و گردشگری پاویلیون پوکت، اقامتگاه‌های مختلفی را ارایه می‌دهد که شامل انواع سوییت، کلبه‌ها، اتاق‌ها، ویلاها و پنت هاوس است. بزرگترین استخر منطقه در این هتل واقع شده است و در کنار آن امکاناتی مانند کلاس های یوگا و تناسب اندام هم ارایه می‌شود. این مجموعه، یکی از رمانتیک‌ترین استراحتگاه‌های پوکت است که انتخاب خوبی برای سفرهای عاشقانه و ماه عسل است.

نکات برجسته: استخرهای خصوصیInfinity ، بار 360 درجه

رتبه بندی گوگل: 4.7 / 5

 

 

اقامتگاه سنترا گرند پوکت (Centara Grand)

سنترا گرند پوکت در لیست بهترین استراحتگاه‌های پنج ستاره پوکت جایگاه برجسته‌ای دارد: یکی از بهترین استراحتگاه‌های ساحلی پوکت که در بخش بی نظیر ساحل کاروم واقع شده است. برای انتخاب محل اقامت خود در این مجموعه گزینه‌های زیادی پیشِ روی شما خواهد بود. از اتاق‌های معمولی تا رویال و انواع سوییت‌ها و ویلاها. این مرکز اقامتی برای افرادی که در یک سفر خانوادگی راهی تور تایلند هستند، گزینه بسیار مناسبی است چراکه امکانات خوبی برای نگهداری از کودکان و سرگرمی نوجوان‌ها پیش بینی شده است.

نکات برجسته: پارک آبی، آروماتراپی سنتی، سونا و جکوزی، اردوی سافاری برای کوکان

رتبه بندی گوگل: 4.4 / 5

 

 

اسپا و اقامتگاه رنسانس پوکت (Renaissance Phuket Resort and Spa)

اگر برای استراحت از روزمرگی‌ها و استرس‌های زندگی مدرن، تور پوکت را انتخاب کردید، خوب است که در مرکز اسپا و اقامتگاه رنسانس پوکت ساکن شوید. اینجا یکی از بهترین استراحتگاه‌های پوکت است که فقط 16 کیلومتر با فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد. پارک ملی سیرینات و ساحل سورین از زیباترین جاذبه‌های طبیعی هستند که در نزدیکی این مرکز اقامتی و اسپا قرار دارند.

در صورت اقامت در این هتل می‌توانید در بسیاری از فعالیت‌های تفریحی مانند یوگا، دوچرخه سواری، دوره‌های آموزشی مربوط به فرهنگ تاهی، بوکس تایلندی و باشگاه آکوا هوازی شرکت کنید. برای کودکان و نوجوانان هم فعالیت‌هایی مانند اریگامی تایلندی، بازدید از ماهی‌ها و غذا دادن به آن‌ها و آموزش ساخت دستبندهای تایلندی در نظر گرفته شده است.

نکات برجسته: آب و هوای مطلوب و دوری از دود و دم شهر، ویلا های ساحلی، نزدیک بودن به فرودگاه

رتبه بندی گوگل: 4.6 / 5

 

بخوانید: عاشقانه‌ترین هتل‌های پوکت با کافه‌های روی سقف

 

 

اقامتگاه فاموندرا پوکت (Phumundra Resort)

آیا می‌خواهید در سفر خود به پوکت از یک منظره پانوراما از دریای آندامان لذت ببرید؟ هتل و اقامتگاه فاموندرا که درست در بالای یک تپه واقع شده، با حفظ کامل حریم خصوصی شما، منظره‌ای حیرت انگیز از دریای آندامان را پیشِ روی شما می‌آورد. این اقامتگاه با اتاق‌های بزرگ برای سفرهای خانوادگی بسیار مناسب است.  این تفرجگاه دارای یک استخر روباز فوق مدرن و امکانات کامل باربیکیو در فضای باز نیز هست.

نکات برجسته: چشم انداز بهشتی، امکانات باربیکیو

رتبه بندی گوگل: 3.7 / 5

 

مطالب مرتبط