معرفی تم کافه‌های جذاب چیانگ مای

تور چیانگ مای در ابتدا به خاطر طبیعت و تاریخش مورد توجه بود تا این که کم کم راه پیشرفت را در پیش گرفت تا امروزه که در گوشه و کنار کافه‌های جذاب و دوست داشتنی سر بیرون آورده‌اند. تصورش را بکنید شب هنگام روی چمن‌زار نشسته‌اید و از نوشیدن لاته مورد علاقه‌تان لذت می‌برید. در واقع می‌توانید در کافه‌های زیبا از خوردن شیرینی‌های خوشمزه و لذیذ لذت ببرید و عکس‌های اینستاگرامی زیبایی بیاندازید. اگر اهل کافه‌گردی هستید برای ساعتی شگفت‌انگیز سری به این نقاط بزنید.

 

کافه و بیسترو Fuk-Kaew

آیا همیشه دوست داشتید در کافه‌ای با تم طبیعت وقت بگذرانید؟ کافه‌های این سبکی در بانکوک فراوانند اما متاسفانه همیشه شلوغ هستند. یکی از کارهای جذاب گردشی در چیانگ مای رفتن به کافه بیسترو فوک کائو است. با وجود کدوتنبل‌های جلوی ورودی شکی نیست که از دور می‌توانید کافه را تشخیص دهید. این کافه که در نزدیکی آبشاری کوچک واقع شده دارای دو فضای بیرونی و درونی است که به شما امکان لذت بردن از نوشیدنی‌تان در محیطی که دوست دارید را می‌دهد. فضای داخلی نیز زیبا و آرامشبخش بوده و برای افرادی که به دنبال جایی دنج برای پنهان شدن هستند مناسب است.

آدرس: 1096 Tambon Pong Yaeng, Amphoe Mae Rim, Chang Wat Chiang Mai 50180, Thailand

تلفن: +66 85 038 2265

 

 

Leafy Greens

با رفتن به این کافه می‌توانید به سرزمین اسمورف‌ها سفر کنید. در حومه شهر می‌توانید سرزمین اسمورف‌ها با خانه‌های قارچی را در بین درختان و گیاهان سرسبز پیدا کنید که کنجی دنج و به دور شلوغی را در دسترس مهمانان قرار داده است. Leafy Greens در ابتدا جایی برای اقامت مسافران بود تا بتوانند در آن اقامتی متفاوت و به یادماندنی را تجربه کنند. اما در کنار سوییت‌ها کافه‌‌ای جذاب وجود دارد که لحظات به یادماندنی زیبایی را به شما هدیه می‌دهد. این منطقه در شب و با روشن شدن چراغ‌های زرد جاذبه‌ای جادویی و دوچندان پیدا می‌کند. مخصوصا این که چای، شیرینی و استیک‌های عالی هر بهانه‌ای برای ترک آنجا را از مردم می‌گیرند. در واقع سرزمین اسمورف‌ها قرار است جایی مخفی باشد که هنوز توسط انسان کشف نشده.

آدرس: 71 Chotana Rd, Tambon Chang Phueak, Amphoe Mueang Chiang Mai, Chang Wat Chiang Mai 50300, Thailand

تلفن: +66 92 252 8558

 

بخوانید: کافه‌های جذاب بانکوک با کارگاه‌های هنری


 

کافه Nekoemon

وقت گذرانی در یک باغ کوچک بامبوی سبک ژاپنی با مقداری موچی خوشمزه به نظر ایده شگفت‌انگیزی می‌آید. این تم‌کافه جذاب ژاپنی که حالتی از معبد فوشیمی ایناری در توکیو را تداعی می‌کند شما را از دل تایلند به پایتخت ژاپن سوق می‌دهد. درختان بامبو را به سمت کافه دنبال کنید. به جز کافه شما با دریاچه‌ای کوچک و پل چوبی آن نیز غافلگیر خواهید شد. در داخل نیز شما خوراکی‌های خوشمزه ژاپنی را پیدا خواهید کرد و بهترین غذاهایی که باید در چیانگ‌مای امتحان کنید را اینجا می‌توانید پیدا کنید. از میان وعده‌های خوشمزه همچون انواع موچی تا غذاهای اصلی مثل تنکاتسو همگی توسط سرآشپزی ژاپنی تهیه تدارک دیده می‌شوند بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که غذاهای اصیل و معتبر ژاپنی را برای سفارش پیش روی‌تان دارید.

آدرس: Chumphu, Saraphi District, Chiang Mai 50140, Thailand

تلفن: +66 98 585 2866

 

 

چایخانه ماگُکُرو

همانطور که از نام این کافه، Magokoro به "قلب واقعی" اشاره می‌کند که منظور کارکنان دوستانه آن است که سعی می‌کنند اوقات خوبی را برای شما رقم بزنند. این کافه که در سال 2017 افتتاح شده اولین چایخانه ژاپنی در چیانگ مای است که نوشیدنی‌های سرد و دسرهای معتبر ژاپنی همچون Matcha و Houjicha را ارائه می‌دهد. بیشتر بخش‌های کافه با شیشه پوشیده شده تا مهمانان بتوانند حین خوردن میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها از تماشای محیط بیرون هم لذت ببرند. منوی مفصل چای و دسرهای خوشمزه باعث شهرت اینجا شده است. اگر به این کافه رفتید از گرفتن عکس‌های اینستاگرامی غافل نشوید.

آدرس: 191/1 Sridonchai Rd, Tambon Chang Khlan, Amphoe Mueang Chiang Mai, Chang Wat Chiang Mai 50100, Thailand

تلفن: +66 81 583 2544

 

بخوانید: عصری دل‌انگیز در اینستاگرامی‌ترین کافه‌های پوکت

 

 

کافه و رستوران ددیز آنتیک

در این کافه و رستوران نه تنها گزینه‌های کلاسیک و سطح بالای دنیا در ظروفی به زیبایی سرو می‌شوند بلکه همانطور که نامش پیداست همه چیز به کلکسیونی از عتیقه‌ها و لوازم قدیمی جالبی اشاره دارد که توسط پدر صاحب کافه جمع‌آوری شده‌اند. این کلکسیون از سراسر دنیا جمع‌آوری شده است. به علاوه آن‌ها پاستای مخصوص خودشان را نیز در منو دارند که بعد از خوردنش تمامی تجارب غذایی شما زیر و روز می‌شود. انواع مختلفی از پاستاها نیز در منو وجود دارد که واقعا به سبک ایتالیایی تهیه و تدارک دیده شده‌اند. به علاوه غذاهای خوشمزه دیگر همچون مرغ کبابی با سرکه سیب، سیب زمینی سرخ کرده پنیری، نان تست فرانسوی، چیزکیک شکلاتی سه‌گانه و خیلی چیزهای دیگر برای تست کردن در دسترس شما قرار دارد.

آدرس: Mueang Chiang Mai District, Chiang Mai 50100, Thailand

تلفن: +66 94 764 1441

 

 

کافه کلاند

فانوس‌های کاغذی، گلدان‌های چینی، لامپ‌ها و بالش‌های رنگارنگ برخی از چیزهایی هستند که در این کافه توجهات را معطوف خود می‌کنند. این کافه در ابتدا با مضمون چینی فعالیت خود را شروع کرد و بعد گسترش پیدا کرده و سبک مدرن مبلمان، چراغ‌های شیک، میزهای چوبی مدرن و گلدان‌ها به آن اضافه شده است. با این که کافه خیلی بزرگ نیست اما فضای دوست داشتنی و ترکیبی‌اش جان می‌دهد برای گرفتن عکس‌های اینستاگرامی دیدنی و چشمگیر. شما می‌توانید عصری آرام را در گوشه‌ای از این کافه با غذاهای خوشمزه آسیایی سپری کنید.

آدرس: Nimmanhaemin Soi 1, Chiang Mai, Thailand 50000

تلفن: +66 61 274 2112

 

بخوانید: بهترین کافه‌های پاتایا برای صرف اوقاتی لذت‌ بخش

 

مطالب مرتبط