مراکز ماساژ و اسپا در چیانگ مای

تایلند، به دلیل داشتن اسپاهای مشهور و اسپا درمانگران ماهر در جهان شهرت دارد. اگر بودجه کافی دارید، می‌توانید لوکس‌ترین سالن‌های ماساژ در تایلند را امتحان کنید. اگر به دنبال کاهش هزینه‌های سفرتان هستید نیز ناامید نباشید، زیرا ارزان‌ترین سالن‌های ماساژ در تایلند برای ارائه خدمات به شما آماده هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین مراکز ماساژ و اسپای معروف در چیانگ مای بپردازیم. اگر شما نیز در سفر با تور تایلند، قصد دارید که از این خدمات استفاده کنید، حتما این مطلب را مطالعه کنید.

 

مرکز اسپا و سلامتی Dheva

این مرکز تفریحی بسیار زیبا، در یک ساختمان سنتی سبک لانا با معماری خیره‌کننده واقع شده است. فعالیت‌های این مکان، روی درمان‌های جامع از طریق یک متخصص آیورودا و همچنین مراقبه، یوگا و موارد دیگر تمرکز دارد. توصیه می‌کنیم "مراسم لانا" را امتحان کنید که شامل حمام بخار، اسکراب و چهار نوع ماساژ است و احساس طراوت و سرزندگی را به شما هدیه می‌دهد.

آدرس: 51/4 Chiang Mai – Sankampaeng Road Moo 1, Muang, Chiang Mai, Thailand

تلفن: +66 53 888 888

 

بخوانید: راهنمای ماساژ صورت تایلندی

 

 

Fah Lanna

این مرکز ماساژ و اسپای معروف در چیانگ مای دارای دو شعبه، یکی در Night Bazaar و دیگری در Old City است. ساختمان آن مدرن و مجلل بوده و مکانی آرام، درست در مرکز شهر به شمار می‌آید که یکی از بهترین سالن‌های ماساژ در تایلند است.  Fah Lanna خدمات پنج ستاره ارائه می‌دهد، با این حال قیمت‌هایش مناسب است.

آدرس: Wiang Kaew Rd, Tambon Si Phum, Mueang, Chiang Mai, Thailand

تلفن: +66 53 416 191

 

 

Cheeva Spa

این مرکز، جوایز بی‌شماری را برای خدماتش کسب کرده و یکی از اسپاهای بسیار محبوب در چیانگ مای است. طیف وسیعی از درمان‌ها و مراقبت‌ها در منویی بی‌نظیر گرد هم آمده‌اند که اسکراب عسل نارگیل از جمله آنها به شمار می‌آید. Cheeva Spa ، دارای دو شعبه در شمال شهر چیانگ مای است.

آدرس: 4/2 Hussadhisawee, Mueang, Chiang Mai, Thailand

تلفن: +66 53 211 400

 

 

Nakara Spa

این مرکز ماساژ اسپای معروف در چیانگ مای، در یک فضای زیبا به سبک استعماری روی رود پینگ واقع شده و بخشی از هتل و آبگرم بوتیک پینگ ناکارا به شمار می‌آید. Nakara Spa ، منویی عالی شامل مراقبت‌های صورت و بدن، اسکراب و ماساژ را به علاقمندان هدیه می‌دهد. درمان‌های آروماتراپی و آیورودیا نیز در این مرکز موجود است.

آدرس: 135/9 Charoen Prathet Road, Chang Klan, Muang, Chiang Mai, Thailand

تلفن: +66 53 252 999

 

بخوانید: تجربه گردشی جذاب در چیانگ مای

 

 

Kiyora Spa

این مرکز، یک آبگرم عالی با امکاناتی نظیر اسکراب بدن، ماساژ یوگای تایلندی ، آروماتراپی و انواع ماساژ تایلندی است. قیمت‌ها منطقی هستند و اغلب تخفیف‌هایی را برای مشتریانشان قائل می‌شوند.

آدرس: Chang Mai Road Soi 2, Chang Moi, Chiang Mai, Thailand

تلفن: +66 52 003 268

 

 

Rarinjinda Wellness Spa

این مرکز سلامتی و ماساژ و اسپای معروف در چیانگ مای تایلند، در نزدیکی رودخانه پینگ واقع شده است. خدمات آن شامل ماساژ و روغن سنتی تایلندی، سونا سم‌زدایی، کمپرس گیاهی داغ، اسکراب‌های بدن و امکانات اسپا است.

آدرس: 14 Charoenraj Road, Wat Kate, Mueang, Chiang Mai, Thailand

تلفن: +66 53 303 030

 

بخوانید: گردش و تفریح در لامپانگ، چیانگ‌ مای

 

 

Oasis Spa

این مکان که یکی از مراکز ماساژ و اسپای معروف در چیانگ مای به شمار می‌آید، دارای چهار شعبه است. دو شعبه از آن، در شهرهای دیگر تایلند واقع شده‌اند و در چین نیز سایر شعبه‌هایش موجود هستند. Oasis Spa، یک محیط گرمسیری زیبا و متخصصانی آموزش دیده را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد. همه مراکز اسپا، منوی کاملی از مراقبت‌های صورت، بدن، اسکراب و رفلکسولوژی را ارائه می‌دهند. اتاق‌های درمانی شامل جکوزی، دوش در فضای باز و حمام بخار است.

آدرس: 102 Sirimuangklajan Road, Suthep, Muang, Chiang Mai, Thailand

تلفن: +66 53 920 114

 

 

Anantara Spa

این مرکز، در ساحل رودخانه پینگ در محیطی زیبا قرار گرفته است. اسپای Anantara ، طیف وسیعی از درمان‌ها از جمله آروماتراپی، آیورودیس و رفلکسولوژی را ارائه می‌دهد با رفتن به این مرکز و استفاده از خدمات آنها تجربه‌ای خاطره انگیز از اولین سفر به چیانگ مای را به دست می‌اورید. هیچ جزئیاتی در این زمینه ها نادیده گرفته نمی‌شود و متخصصان ماهر، شما را با امکاناتی هیجان‌انگیز همراهی می‌کنند.

آدرس: 123-123/1 Charoen Prathet Road, Chang Khlan, Mueang Chiang Mai, Chiang Mai, Thailand

تلفن: +66 53 253 333

 

 

Green Bamboo Massage

 یکی از گزینه‌های مناسب از نظر بودجه و خدمات، مرکز ماساژ و اسپای Green Bamboo است. این مرکز، فقط از محصولات خانگی ارگانیک، منبع و مواد و تجهیزات محلی مشاغل کوچک و خانگی استفاده می کند. Green Bamboo در درمان‌های سنتی تایلندی تخصص دارد و بعد از یک روز طولانی گشت و گذار، مکانی ایده‌آل برای ماساژ تایلندی است.

آدرس: Moon Muang Road, Lane 1, Mueang, Chiang Mai, Thailand

تلفن: +66 89 827 5563

 

 

در این مقاله سعی کردیم که چشم‌اندازی مفید راجع به مراکز ماساژ و اسپای معروف در چیانگ مای تایلند را ارائه دهیم. بی‌شک، تعداد این مراکز در سرتاسر تایلند از جمله چیانگ مای، بسیار زیاد است. شاید لازم باشد که سایر این مراکز را خودتان در سفر با تور تایلند کشف کنید. 

مطالب مرتبط