استراحت در بهترین نقاط چیانگ‌مای

مردم محلی و توریست‌ها هر دو به یک اندازه عاشق چیانگ مای هستند و دلیلش هم خیلی روشن است. این منطقه که در قسمت کوه‌های شمالی کشور قرار گرفته نقطه‌ای عالی و همه جانبه برای فرار از شلوغی و استراحت در محیطی آرام و طبیعی است. این شهر با فضاهای سبز بسیاری پوشیده شده و در محاصره‌ای از طبیعت زیبا قرار گرفته است. این ویژگی حتی در کافه‌ها و رستوران‌های این شهر بازتاب پیدا کرده تا جایی که انواع اقسام محیط‌های آرامشبخش سطح شهر و اطرافش را پوشانده است.

 

Jungle De café

اگر در تور تایلند دوست دارید در کافه‌ای جنگلی وقت بگذرانید و موقعیت گشت و گذار و پیاده‌روی داشته باشید به این کافه جنگلی بروید و بعد در اطراف آبشاری که بالاتر از آن قرار دارد خودتان را گم کنید. این کافه جنگلی دارای پلی معلق و همچنین تراس‌هایی توری و فلزی است که زیرشان کاملا خالی‌ست. وقتی روی آن‌ها می‌نشینید و به کوسن‌ها و بالش‌ها لم می‌دهید حس می‌کنید سوار قالیچه پرنده شده‌اید. شما اینجا می‌توانید از خوردن خوراکی های خوشمزه با صدای سحرانگیز طبیعت لذت ببرید.

آدرس: Pongyang Jungle Coaster Zipline Camp & Resort. Mae Rim, Chiang Mai

تلفن: 053 106 327

 

بخوانید: معرفی تم کافه‌های جذاب چیانگ مای

 

 

برندنیو فیلد گود

آیا هرگز به نوشیدن قهوه در زمین‌های سرسبز فکر کرده‌اید؟ به اینجا بیایید و در زمین‌های سرسبز و خوش عطر برنج خودتان را رها کنید. از وسط این زمین وسیع سرسبز پل چوبی درازی عبور می‌کند که فرصتی عالی برای انداخت عکس‌های بی‌نظیر اینستاگرامی فراهم می‌آورد. باریستای این کافه قهوه‌هایی عالی سرو می‌کند که عاشقان کافئین همه از آن راضی هستند. بنابراین اگر به دنبال روزی آرام و سرسبز با عطر قهوه هستید اینجا را بازدید کنید. به علاوه مجموعه دارای اقامتگاهی جذاب برای افرادی‌ست که دوست دارند شب را در این محوطه سر کنند.

آدرس: 210, Tambon Ban Pong, Amphoe Hang Dong, Chang Wat Chiang Mai 50230, Thailand

تلفن: +66 97 978 8456

 

بخوانید: در کافه‌های استخر دار بانکوک خوش بگذرانید

 

 

کافه و رستوران چُم

مهم‌ترین دلیل و اولین دلیلی که برای بازدید از این کافه وجود دارد اینست که به نظر می‌رسد جادو و افسانه در این کافه به حقیقت تبدیل شده است. فقط باید نقاشی‌های مربوط به پیتر پن را با اینجا مقایسه کنید تا متوجه شوید از چه حرف می‌زنیم. به علاوه وقتی در محوطه باغ قدم می‌زنید حس می‌کنید به بهشت رفته‌اید. مناظر زیبای آبشار، حوضچه و محل شنا، صخره‌های خزه بسته، گل های سرخس و مه شناور آنقدر فرای توصیف هستند که فقط باید با چشمان خودتان آن‌ها را ببینید. به علاوه منویی از انواع غذاهای محبوب تایلندی، غربی و دریایی، غذاهایی مانند سالاد سبز، غذاهای دریایی کبابی، ماهی ترد تازه سرخ شده، ماکارونی، بال مرغ و… روزتان را حسابی می‌سازد.

آدرس: 2/13 ม.2 Somphot Chiang Mai 700 Pi Rd แม่เหียะ เมือง Chiang Mai 50100, Thailand

تلفن: +66 65 438 8188

 

 

چیک 39

این کافه جایی برای عکاسی و قرار گرفتن در محیطی طبیعی همراه با طراحی‌های مختلف و ویژگی‌های مدرن است. شما می‌توانید روی چمنزار و در چادرهای سرخپوستی بنشینید، یا روی میز و نیمکت‌های چوبی با رومیزی‌های سیاه و سفید. به علاوه محیط داخلی و فضای آزاد هر دو برای انتخاب در دسترس هستند.

آدرس: Thailand, Chiang Mai, 240 M.4 Mueang Kaeo Sub-district, Mae Rim District

تلفن: +66 92 275 3939

 

بخوانید: کافه‌های خانوادگی با فضای کارتونی در بانکوک

 

 

کافه زامبی

اصلا گول ظاهر این کافه را نخورید. زامبی تنها مجسمه سبز کارتونی جلوی در است که خوش آمدگویی می‌کند بقیه کافه با مناظر زیبا و نقاط فرح‌بخش طراحی شده است. شما می‌توانید با دوستان در محیط بیرونی پر دارو درخت بنشینید پایتان را در آب بزنید و زیر نور خورشید از نوشیدن نوشیدنی‌های گوارا لذت ببرید. یا در فضای داخلی جذاب کافه بمانید و بیلیارد بازی کنید.

آدرس: Khwaeng Pom Prap, Khet Pom Prap Sattru Phai, Krung Thep Maha Nakhon 10100, Thailand

تلفن: +66 85 041 3714

 

 

پوفین تراس

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم اینجا بیشتر از آن که برای غذاهایش محبوب باشد به خاطر محیطی که عکس‌های اینستاگرامی فوق‌العاده می‌سازد شناخته شده است. در واقع تراس این کافه شما را در افقی از کوه‌های سرسبز، و نمایی از درختان سر به فلک کشیده قرار می‌دهد. در چنین جایی وقتی روی یکی از صندلی‌ها مینشینید حس می‌کنید در اعماق طبیعت قرار گرفته‌اید و روح‌تان با جنگل یکی شده است. برخی از غذاهای شیرین مثل کرپس تا کیک رنگین کمانی و یا چیزکیک شلاتی را همراه نوشیدنی‌های سرد یا گرم امتحان کرده و لذت بودن در اینجا را دوچندان کنید.

آدرس: Nam Phrae, Hang Dong District, Chiang Mai 50230, Thailand

تلفن: +66 62 271 3699

 

بخوانید: عاشقانه‌ترین هتل‌های پوکت با کافه‌های روی سقف

 

مطالب مرتبط