معرفی بهترین هتل های باتومی مجهز به مراکز سلامتی و اسپا

بهترین هتل های باتومی برای کسانی که می‌خواهند یک سفر عالی با تور گرجستان را تجربه کنند، یک لیست بلند بالا دارند که انتخاب از میان آن‌ها کار ساده‌ای نیست. با این حال می‌توانید با توجه به امکانات و ویژگی‌هایی که این هتل‌ها را از هم متمایز کرده است، مناسب‌ترین هتل برای اقامت در گرجستان را انتخاب کنید.

مثلا ممکن است نزدیکی به جاذبه‌های دیدنی باتومی برای شما اهمیت داشته باشد، تمایل داشته باشید در هتل‌های ساحلی اقامت کنید و یا به دنبال یک هتل لوکس، مدرن و مجهز باشید. در این مطلب با پنج هتل شهر باتومی که مجهز به بهترین مراکز سلامتی و اسپا هستند، آشنا می‌شویم:

 

هتل ویندهام باتومی (Wyndham Batumi)

هتل ویندهام باتومی یک هتل کاملا جدید در باتومی است که در سال 2017 میلادی راه‌اندازی شد. این هتل کاملا لاکچری پنج ستاره، در یکی از بهترین مناطق شهر با دسترسی ایده‌آل، برای تفریح و خرید قرار گرفته است. این هتل با داشتن استخر و آبگرم، منظره زیبایی از دریا را برای مسافران خود فراهم کرده و یک کازینوی فوق‌العاده را هم در خود جای داده است.

مرکز اسپا و سلامتی هتل ویندهام باتومی امکاناتی مانند سونا، حمام ویژه، وان گرم و همچنین استخر را در اختیار مهمان‌های خود قرار می‌دهد. کیفیت ارایه این خدمات آن‌قدر خوب است که این هتل در مدت کوتاهی به عنوان یکی از مجهزترین مراکز اسپا و سونای گرجستان شناخته شده است.

علاوه بر این با اقامت در هتل ویندهام می‌توانید از وعده‌های غذایی متنوع و درجه یک رستوران هتل، اتاق‌هایی رویایی با عایق صدا و منظره رویایی، و خدمات 24 ساعته مهمان‌پذیری لذت ببرید. هتل ویندهام 146 اتاق دارد و حدود پنچ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی باتومی فاصله دارد.

 

 

هتل اینتوریست پالاس باتومی (Intourist Palace Batumi Hotel)

هتل انینتوریست پالاس باتومی در یک موقعیت جغرافیایی فوق‌العاده برای گردشگران یعنی در منطقه محبوب تفریحی دریای سیاه واقع شده و تنها 200 متر با ساحل دریا فاصله دارد.

مرکز اسپا و سلامتی این هتل، امکانات کاملی شامل وان گرم، سونا ، حمام بخار و سالن ماساژ در اختیارتان خواهد گذاشت. هم‌چنین استفاده از مرکز تناسب اندام و استخرهای این هتل برای مهمانانی که در آن اقامت دارند، امکان‌پذیر است.

در طراحی داخلی اتاق‌های اینتوریست پالاس، از سبک کلاسیک با رنگ‌های روشن و مبلمان چوبی استفاده شده است. علاوه بر این یک حمام اختصاصی با وان و همچنین یک بالکن در اختیارتان قرار خواهد گرفت. اگر در این هتل باتومی اقامت کردید، حتما سری به رستوران هتل بزنید؛ این رستوران به خاطر غذاهای ایتالیایی‌اش شهرت خوبی کسب کرده است.

 

بخوانید: بهترین سفرهای یک روزه به باتومی

 

 

هتل جی آر دبلیو ولموند باتومی (JRW Welmond)

اگر می‌خواهید در یک هتل مجهز به سیستم سونا که در نزدیکی دریا قرار دارد، اقامت کنید، هتل جی آر دبلیو بهترین انتخاب برای شماست. این هتل حدود ده دقیقه پیاده‌روی با ساحل زیبای دریا فاصله دارد و هم‌چنین در نزدیکی کابلی آرگو قرار گرفته است.

هتل ولموند باتومی، یک مرکز آبگرم و سونا هم دارد که یکی از بزرگترین مراکز تخصصی اسپا در گرجستان است. فضای داخلی منحصر به فرد و بزرگ این مرکز، با هارمونی ویژه آن همه چیز را برای کسب آرامش شما فراهم کرده است. استخرهای سرپوشیده، سالن تناسب اندام، حمام ترکی، سونا، اتاق بخار و اتاق‌های درمانی لوکس با انواع ماساژهای آرامش‌بخش و سلامتی، برنامه‌های مراقبت از پوست و درمان‌های جوان‌سازی موثر در خدمت شما خواهد بود.

این هتل، اتاق‌های و سوییت‌های ویژه‌ای هم دارد که شما می‌توانید از میان آن‌ها، اتاقی با چشم‌انداز دریا، نمای کوه و یا چشم‌انداز شهر را انتخاب کنید. هتل ولموند با 194 اتاق، تنها پنج کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی باتومی فاصله دارد.

 

بخوانید: معرفی هتل‌های نزدیک ساحل در باتومی

 

 

هتل شرایتون باتومی (Sheraton Batumi Hotel)

هتل شرایتون یکی از مشهورترین هتل‌های باتومی است که در بلوار ساحلی شهر واقع شده است. این هتل پنج ستاره تنها 200 متر با یکی از زیباترین سواحل دریای سیاه فاصله دارد و از بهترین استراحتگاه‌های ساحلی گرجستان در سواحل دریای سیاه است. این یعنی با اقامت در هتل شرایتون باتومی، در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید خودتان را به ساحل برسانید و از آن لذت ببرید.

مرکز اسپا و سلامتی هتل شرایتون باتومی، به صورت 24 ساعته در خدمت مسافرانی است که در این هتل اقامت دارند. استخر باز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات ماساژ، مرکز اسپا و آب گرم برای شما در دسترس هستند. استراحت در سونای آرامش‌بخش شرایتون و یا تجربه حمام پر زرق و برق ترکی، طراوت و انرژی را به شما هدیه می‌دهند.

در صورتی که با تور باتومی به این شهر رفتید و در هتل شرایتون ساکن شدید، حتما به رستوران این هتل هم سری بزنید تا بتوانید یک منظره شگفت‌انگیز 360 درجه را از اسکای بار هتل تماشا کنید. این هتل فقط پانزده دقیقه از فرودگاه باتومی فاصله دارد.

 

 

هتل گراند گلوریا (The Grand Gloria Hotel)

هتل گراند گلوریای باتومی یکی از تازه‌ترین هتل‌هایی است که در این شهر و در ماه جون سال 2018 افتتاح شده است. تراس آفتاب، استخرهای سرپوشیده، مرکز سلامتی و اسپا در این هتل لوکس پنج ستاره بهترین سرویس‌های ممکن را به شما ارایه خواهند داد.

خبر خوب برای شما این است که هتل گراند گلوریا، یک ساحل اختصاصی بی‌نظیر هم دارد و شما می‌توانید علاوه بر خوش‌گذرانی‌های ساحلی با کمتر از پنج دقیقه پیاده‌روی خودتان را به یکی از بهترین پارک آبی‌های گرجستان، یعنی آکوا پارک باتومی برسانید.

به خاطر موقعیت قرارگیری این هتل در شهر، در صورت اقامت در این هتل به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری شهر مانند تندیس علی و نینو، قلعه پترا و بسیاری از بناهای تاریخی دیگر بازدید کنید. فرودگاه بین‌المللی باتومی حدود پنج کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

 

بخوانید: آشنایی با نمادهای ملی باتومی؛ گرجستان

 

مطالب مرتبط