هتل‌های نزدیک به فرودگاه باتومی

همیشه در سفر به مقاصد توریستی سعی می‌کنیم هتل‌هایی را انتخاب کنیم که به جاذبه‌های اصلی و مرکز شهر نزدیک باشند. در حالی که فرودگاه‌ها خارج از شهر و در فاصله‌ای از مرکز قرار دارند چرا باید در آن‌ها اقامت کرد؟ گاهی پیش می‌آید که در سفر با تور گرجستان و یا هر مقصد دیگری پرواز شما به هر دلیلی مثل تاخیر در ساعت پرواز یا جابه جایی با مشکل روبرو می‌شود، یا ممکن است مسافری بین دو پرواز غیر مستقیم باشید، به هر عنوان ممکن است نیاز پیدا کنید در فرودگاه منتظر بمانید. به جای خستگی و اتلاف وقت در سالن فرودگاه می‌توانید در نزدیک‌ترین هتل‌ها اقامتی کوتاه داشته باشید.

 

هتل پالم باتومی

این هتل ساحلی که در فاصله کمی از فرودگاه باتومی قرار گرفته، دارای مناظری فوق‌العاده زیبا و غروب تماشایی دریا است و یکی از بهترین هتل‌های نزدیک ساحل در باتومی است. شما در این هتل می‌توانید از امکانات و ویژگی‌های برجسته‌ایی مثل استخر روباز، جکوزی، استخر سرپوشیده و اتاق بازی را در دسترس مهمانان خود قرار می‌دهد. به علاوه با وجود سالن مجهز ورزشی هیچ شکی نیست که این هتل برای سرگرم کردن خانواده‌ها طراحی شده است. همه اتاق‌های اینجا مجهز به بالکن با منظره دریا و یا کوه است و امکاناتی مثل تلویزیون صفحه تخت، قهوه و چای، سشوار، یخچال و حمام اختصاصی، وای‌فای رایگان هستند و حتی خدمات خشکشویی هم ارائه داده می‌شود. شما می‌توانید صبح را در اینجا با بوفه صبحانه قاره‌ای شروع کنید و رستوران آن انواع غذاهای محلی و اروپایی را سرو می‌کند.

 

بخوانید: بهترین هتل‌های باتومی برای اقامت خانوادگی

 

 

هتل اسکای‌لاین باتومی

هتل اسکای‌لاین که در فاصله کمی از فرودگاه این شهر واقع شده هتلی سه ستاره با امکانات رفاهی مکفی است. اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، تلوزیون صفحه تخت و امکان دسترسی به اینترنت رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد. در اینجا پارکینگ رایگان و امکان شرکت در تور دوچرخه‌سواری هم در نظر گرفته شده است. شما می‌توانید صبح را در بوفه صبحانه هتل شروع کنید و اگر تا پروازتان هنوز زمان دارید، کمی به کاوش در اطراف بپردازید و در صورت تمایل در استخر هتل شنا کنید زیرا هتل اسکای لاین باتومی یکی از بهترین هتل‌های استخردار در باتومی نیز است. به علاوه با وجود شاتل رایگان فرودگاه می‌توانید خودتان را به راحتی و در زمان مناسب به فرودگاه برسانید.

 

 

Roshe Batumi

این هتل ساحلی با نمای جذابی به دریا و ساحل در فاصله کمی از فرودگاه باتومی قرار گرفته است. در اینجا نه تنها می‌توانید از استخر فصلی روباز استفاده کنید، بلکه امکاناتی مثل کافه و نوشیدنی‌های متنوع، پارکینگ و اینترنت رایگان هم در دسترس قرار دارد. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه هوا، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی، میز کار، گاوصندوق، کتری و یخچال هستند، در حالی که برخی از اتاق‌ها بالکن با نمای شهر هم دارند. شما نه تنها می‌تواند در رستوران هتل غذا بخورید بلکه برای رفتن به فرودگاه می‌توانید از شاتل رایگان هم استفاده کنید. از امکانات تفریحی و رفاهی می‌توانید به دسترسی به ساحل و استخر روباز فصلی اشاره کرد. به علاوه با پرداخت شارژ اضافی می‌توانید از لباسشویی و خشکشویی هم استفاده کنید.

 

بخوانید: لوکس‌ترین هتل‌های تفلیس

 

 

هتل پرایوت هاوس

این هتل که در فاصلی کمی بین مرکز شهر و فرودگاه واقع شده است، ملکی شخصی‌ساز و یکی از ساختمان‌های منحصر به فرد در گرجستان است که حالا به هتلی سه ستاره تبدیل شده است. این منزل شخصی در واقع اجاره آپارتمان با آشپزخانه کامل، تلویزیون و رایانه است. همچنین وان آب داغ، اینترنت رایگان و پارکینگ هم در دسترس شما قرا داده شده تا اقامتی همه چیز تمام را داشته باشید. جدا از همه این‌ها منظره اطراف با حیاط سرسبز و چمن شده عالی است. نه فقط باغ، بلکه امکاناتی مثل باربیکیو، زمین بازی کودکان و امکانات رختشویی هم برای رفاه بیشتر شما وجود دارد. شاید این خانه مجلل برای توقف کوتاه قبل از پرواز کمی زیاده‌روی باشد، اما همچنان یکی از اقامتگاه‌های برجسته باتومی برای ماندن است.

 

 

Best Western Premier Batumi

این هتل در قسمت غربی شهر و در فاصله چند قدمی فرودگاه قرار گرفته است. اتاق‌های Best Western Premier دارای کمد برای لباس، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تخت‌های راحت کینگ و حمام اختصاصی هستند. به علاوه پنجره‌های بزرگ منظره‌ای از شهر را در دسترس شما قرار می‌دهند. کارکنان به زبان‌های روسی، گرجی و انگلیسی صحبت می‌کنند که از این نظر هیچ مشکلی نخواهید داشت. از امکانات رفاهی اینجا می‌توان به استخر بزرگسالان، استخر کودکان، سالن بدن‌سازی، لژ اسپا و منطقه ریلکس کردن، ماساژ و سونا اشاره کرد. این در حالی است که با هزینه اضافه، تورهای پیاده‌روی و فرهنگی هم برگزار می‌شود که اگر برای اسکان موقت آنجا باشید به کار شما نمی‌آیند. برای تجار امکانات تجاری مثل فکس، مرکز تجاری و امکانات جلسه هم وجود دارد.

 

بخوانید: اقامتگاه‌های آرامش‌بخش دارای اسپا در گرجستان

 

مطالب مرتبط