عاشقانه‌ترین سواحل آسیا برای جشن عروسی رمانتیک

برگزاری بسیاری از مراسم‌های عروسی هزینه‌های سنگین و دردسرهای فراوانی را با خود به همراه خواهد داشت. البته در کشور ما و در سال‌های اخیر میل و شوق به برگزاری جشن عروسی در بیرون مرزها و در نقاط شگفت‌انگیز و زیبا بیشتر شده، با اینهمه بسیاری از افراد هنوز ایده‌ای برای انجام این کار ندارند. شاید بخواهید بگویید که رسیدگی و برگزاری همچین مراسمی بسیار پرهزینه‌تر تمام خواهد شد اما در عوض، چون تمامی مهمانان فرصت حضور نخواهند داشت جمعی صمیمی و خصوصی در کنار شما جمع می‌شود و از خرج‌های مربوط به پذیرایی و ریخت و پاش‌های جانبی آن کسر خواهد شد. در برگزاری یک عروسی متفاوت و بسیار شیک در حاشیه ساحل مواردی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. انتخاب ساحلی زیبا و رزو پرواز مستقیم از جمله این موارد است. ما در این مقاله یه معرفی چند مقصد فوق‌العاده و زیبا خواهیم پرداخت.

 

 

اندونزی، بالی

 

 

بالی

 

 

تور بالی یکی از بهترین مقاصد برگزاری مراسم عروسی برای زوج‌های جوان و ماجراجو است. وجود مناظر زیبا و بکر ساحلی که با نمای دل‌انگیز جنگل‌های سرسبز بارانی تلاقی شده، توجه بسیاری از شرکت‌های برگزاری مراسم را به خود جلب کرده تا در این مناطق، خدمات مورد نیاز این قبیل اهداف را ارائه دهند. عکاسان عروسی، برنامه‌ریزان و هماهنگ‌کنندگان مراسم، شرکت‌هایی هستند که در این ناحیه فعالیت می‌کنند. همچنین شما امکان انتخاب محل مراسم را در هتل، رستوران و ویلا را نیز دارید. بیشتر زوج‌ها مراسم خود را در جزیره برگذار می‌کنند، به این ترتیب دیگر نیازی به نگرانی برای مراسم نخواهند داشت.

 

تایلند، پوکت

 

 

پوکت

 

 

با تور تایلند به پوکت بهشت کوچکی با داشتن آسمان آبی عمیق، آبی فیروزه‌ای دریا، ساحل متدد ماسه‌ای، درخشان و یک‌دست است سفر کنید، با اطمینان می‌توان گفت هم زوجین و هم مهمانان از محیط آن نهایت لذت را خواهند برد. همچنین از نظر طیف غذایی در این منطقه، از سوپ تام یام گرفته با بستنی نارگیلی یافت می‌شود و چرا به مراسم عروسی خود یک بوفه سرو غذا اضافه نکنید؟ همچنین پوکت تایلند همچون بالی دارای برگذارکنندگان مراسم و عکاسان و برنامه‌ریزان متعدد است که بر کیفیت انجام خود باهم رقابت تنگاتنگی دارند.

 

ببینید؛ پوکت زمرد درخشان تایلند

 

تایلند، کرابی

 

 

کرابی

 

 

کرابی یک منطقه ساحلی در حاشیه دریای آندامان است که به عنوان نسخه ارزان‌تری نسبت به پوکت شناخته می‌شود. اگر به دنبال یک مقصد ساحلی برای برگزاری مراسم با هزینه مناسب هستید، با نگاهی به راهنمای گردشگری تایلند می‌بینید که کرابی یک انتخاب مناسب است. معمولا نرخ پروازها و اقامت نیز مناسب‌تر است. علاوه بر این‌ها، کرابی دارای نفس‌گیرترین سواحل دنیا در در جزایر کوه فی فی است. و هیچ چیز رمانتیک‌تر از گفتن بله در کنار دریای زمردین این منطقه نیست. برخی از هتل‌ها و استراحت‌گاه‌ها در مناطق اصلی گردشگری در کرابی، پکیج جامع عروسی ارائه می‌دهند. برگزاری مراسم عروسی در کرابی به آن سختی‌ها که ممکن است فکر کنید، نیست.

 

ببینید؛ کرابی تکه‌ای از بهشت بر روی زمین

 

 

تایلند، کوه سامویی

 

کوه ساموئی

 

 

کوه سامویی نیز همانند دیگر هم‌دسته‌های خود با داشتن مناظر بکر و طبیعی و زیبا، آسمان صاف و آبی، داشتن ماه شفاف و زیبا، ساحل یک‌دست و درخشان از محبوب‌ترین مقاصد برگزاری مراسم عروسی است. در این منطقه نیز برگذارکننده‌های مراسم، هماهنگ‌کننده‌ها و عکاسان حرفه‌ای زیادی به ارائه خدمات می‌پردازند تا در نهایت یک جشن لاکچری و به یادماندنی برای شما رقم بزنند.

 

 ببینید؛ اقامتگاه‌های رمانتیک ساموئی

 

 

مالزی، لنکاوی

 

لنکاوی

 

 

با تور مالزی می‌توانید به کوالالامپور و لنکاوی که در حقیقت یک پناهگاه عالی ساحلی، با امکانات فوق‌العاده تفریحی و طبیعی است سفر کنید. این منطقه زیبا که تمام شگفتی‌های ساحلی، دریای آرام و آبی و شفاف، ماسه‌های درخشان و صاف را در کنار کوه‌های سرسبز و جنگل‌های انبوه جمع‌آوری و تبدیل به زمردی در میان مقاصد گردشی شده است. در این منطقه نیز سرویس‌های ارائه‌دهنده خدمات عروسی و عکاسان حرفه‌ای وجود دارند. وجود اقامت‌گاه‌های لاکچری و روستایی به شما انتخاب گسترده‌ای برای دوران اقامت شما در این منطقه را می‌دهد که می‌توانید بودجه و هزینه‌های خود را بهتر مدیریت کنید.

 

 

۶ جاذبه‌ی دیدنی لنکاوی، که گردشگران را مشتاق به دیدار می‌کند

 

مالزی، پانگکور لوت

 

 

مالزی، پانگکور لوت

 

 

پانگکور لوت جزیره‌ای در ایالت پراک در قسمت شمال غربی مالزی است که با ساحل زیبای خود از مقاصد توریستی گردشگران ماجراجو و پرهیجان تور مالزی نوروز 97 است. این منطقه در کنار سواحل آرام و زیبای خود که امکانات تفریحی زیادی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند، از مقاصد برگزاری جشن عروسی زوج‌های جوان است. در کنار تمام هیاهوی این جزیره، سواحل آرام آن محیطی عاشقانه و رویایی برای جشن عروسی را فراهم آورده است. غروب بی‌نظیر و تماشایی آن، فضایی عاشقانه برای یک جشن شبانه پدید می‌آورد و هم آفتاب درخشان آن یک مراسم شگفت‌انگیز را برای روز تدارک می‌بیند. در حقیقت پانگکور لوت شاید خیلی اسم آشنایی برای ما ایرانی‌ها نباشد اما در حقیقت چیزی کم از دیگر رقیبان خود ندارد. بنابراین اگر به فکر یک عروسی فوق‌العاده و متفاوت هستید، این جزیره در فهرست انتخاب‌های شما جای خواهد داشت.

 

 

بهترین سوغاتی‌های مالزی که می‌توانید هدیه بدهید

 

تایلند، هوآ هین

 

 

هوا هین

 

 

تایلند سراسر از سواحل فوق‌العاده پوشیده شده است که هوآ هین نیز یکی از آن‌هاست. اگر به دنبال یک منطقه گردشی در تور تایلند نوروز 97  هستید که از شلوغی کمتری برخوردار باشد و نسبت به پوکت و کرابی کم‌تر مورد توجه قرار گرفته باشد، پس هوآ هین برای شما مناسب خواهد بود. لازم به ذکر است پرواز مستقیمی به هوآ هین وجود ندارد و شما باید برای رسیدن به آن از یک پرواز غیرمسنقیم استفاده کنید. شاید این برای عده‌ای ناراحت‌کننده باشد و هزینه‌ای اضافی براشان تلقی شود. اما با وجود باز هم در فهرست ایده‌آل‌ترین مقاصد برای برگزاری مراسم عروسی برای زوج‌های جوان است.

مطالب مرتبط