آشنایی با بهترین هتل‌های فرودگاهی در دنیا

برای مدت‌های طولانی هتل‌های فرودگاهی از طرف مسافرانی که به دنبال اقامتی کم هزینه و مقرون به صرفه بودند مورد توجه و استقبال قرار می‌گرفتند. اما خوشنختانه در طول زمان این فرایند تغییر کرد. چیزهایی که مسافران معمولا از اقامت در چنین جایی انتظار دارند، مسیری نزدیک به فرودگاه، غذاهای متنوع و خوشمزه به علاوه برخی امکانات جانبی و رفاهی بیشتر است. در حالی که بهترین هتل‌های فرودگاهی در دنیا شامل چنین مواردی به علاوه امکانات بیشتری نظیر وای‌فای رایگان، اسپاهای بی‌نظیر، سوئیت‌های لوکس و اتاق‌های روز، مناسب برای کسانی که اقامتی طولانی در پیش دارند می‌شوند.

 

 

آمریکا، سانفرانسیسکو، فرودگاه آلفت

 

 

آمریکا، سانفرانسیسکو، فرودگاه آلفت

 

 

این هتل که در فاصله اندکی از فرودگاه قرار گرفته امکاناتی اضافی مثل وای‌فای رایگان و شاتل ۲۴ ساعته به شما ارائه می‌دهد. این هتل که در سال‌های اخیر راه‌اندازی شده و به عبارتی تازه تاسیس محسوب می‌شود برای اقامت‌های یک روزه بین پروازی بسیار مناسب است. شما در این هتل می‌توانید از لابی سرباز، میز بیلیارد و برخی سرگرمی‌های قدیمی لذت ببرید. به علاوه اگر مجبور به برگزاری جلسه تجاری هستید می‌توانید از بخشی که در لابی برای آن در نظر گرفته شده است استفاده کنید. به علاوه شما می‌توانید به بار بروید و از انواع نوشیدنی‌های خنک لذت ببرید. قیمت پایه اتاق‌ها در این هتل از شبی ۱۶۵ دلار شروع می‌شود.

آدرس: 401 E Millbrae Ave, Millbrae, CA 94030

تلفن: (650) 443-5500

 

 

آلمان، مونیخ، فرودگاه هیلتون

 

 

آلمان، مونیخ، فرودگاه هیلتون

 

 

هتل هیلتون مونیخ بین پایانه‌ها قرار گرفته و مسافران می‌توانند به سرعت از شلوغی و فشار فرودگاه به این هتل پناه ببرند. چه بخواهید برای چند ساعت استراحت اتاق رزرو کنید چه برای یک شب، هیلتون تمام تلاشش را می‌کند تا شما را از اقامت در خود راضی نگه دارد. شما می‌توانید از باشگاه بدن‌یازی ۲۴ ساعته آن استفاده کنید و یا به استخر سرپوشیده بروید و خستگی خود را در آب به در کنید. رفتن به رستوران آن نیز برای خوردن غذایی مناسب با نوشیدنی‌های خوشمزه بعد از پروازی طولانی انتخاب شایسته‌ای است. به علاوه اتاق‌ها با داشتن طراحی ظریف و حمام مجلل، راحتی رضایت‌ بخشی را به شما ارائه می‌دهد. حتما قبل از ادامه سفر و ترک هتل به اسپای فوق‌العاده آن بروید و برای ادامه مسیر خود را آماده کنید.

آدرس: Terminalstraße Mitte 20, 85356 München-Flughafen, Germany

تلفن: +49 89 97820

 

 

هنگ کنگ، هتل فرودگاه رگال

 

 

هنگ کنگ، هتل فرودگاه رگال

 

 

تقریبا هتل فرودگاهی بهتر از رگال در دنیا نخواهید یافت. این هتل با مسیر سر بسته دارای تهویه هوای مطلوب مستقیما به پایانه مسافری متصل شده و مسافران را به راحتی، سمت هتل هدایت می‌کند. مسافران در این هتل می‌توانند به اسپای OM Spa بروند و از بهترین ماساژهای مخصوص زوج‌ها در هنگ کنگ استفاده کنند. اگر می‌خواهید در اسپا ریلکس کنید، اسپا به شما اجازه می‌دهد که شب را در آن بمانید. یک مرکز تمرین ۲۴ ساعته با اتاق بخار و استخر سرباز و سر پوشیده نیز وجود دارد که می‌توانید برای رفع خستگی و تجدید قوا از هر کدام که خواستید بهره ببرید. اتاق‌ها نیز بزرگ، شیک و راحت مناسب مسافران خسته طراحی شده است. شما می‌توانید در رستوران این هتل انواع غذاهای کانتونی، ژاپنی تا غذاهای بین‌المللی غربی را باکیفیتی بالا و در حد هتلی لوکس نوش جان کنید.

آدرس: Hong Kong International Airport, Lantau Island, 9 Cheong Tat Rd, Chek Lap Kok, Hong Kong

تلفن: +852 2286 8888

 

 

سنگاپور، هتل کرون پلازای فرودگاه چانگی

 

 

سنگاپور، هتل کرون پلازای فرودگاه چانگی

 

 

کرون پلازا که در می سال ۲۰۰۸ افتتاح شد، که با تور سنگاپور می‌توانید در این هتل بین‌المللی اقامت کنید. این اقامتگاه لوکس با طراحی منحصر به فرد، راهروهای باز، جنگل‌های سبک بارانی، نور طبیعی و مدرن است که از ترمینال ۳ مستقیما به فرودگاه چانگی متصل می‌شود. برخی از امکانات این هتل مانند استخر شنای زیبا و جکوزی بین مسافران به شدت محبوب است. شما می‌توانید به آب گرم هتل بروید و برای تجدید قوا در آن استراحت کنید. به علاوه رستوران و کافه آن نیز غذاهای فوق‌العاده خوشمزه و باکیفیتی را عرضه می‌کنند تا تمام انتظار ساعات پرواز را از ذهن شما پاک کنند.

آدرس: 75 Airport Boulevard, #01-01, Singapore 819664

تلفن: +65 6823 5300

 

 

بهترین پارک‌های کوالالامپور که باید از آن‌ها دیدن کنید

 

 

چین، فرودگاه پایتخت پکن، Langham Place

 

 

چین، فرودگاه پایتخت پکن، Langham Place

 

 

این هتل یکی از جذاب‌ترین اقامتگاه‌هایی است که می‌توانید در فرودگاه‌های سراسر دنیا پیدا کنید. در این هتل به نحوی از طراحی باشکوه و مدرن استفاده شده که شما در همان بدو ورود به کل فراموش خواهید کرد که هنوز از محوطه فرودگاه خارج نشده‌اید. اگر با تور چین در این هتل اقامت کردید خود از نزدیک می‌بینید که اتاق‌ها تا چه اندازه لوکس و درخور مهمان‌نوازی هستد. اتاق‌های مهمان شامل چند سرویس مختلف لوکس، سوییت و پنت هاوس‌های فوق لاکچری می‌شوند. حمام‌های بسیار دل‌باز همراه با لوازم بهداشتی و امکانات آرایشی هستند که هرگز فکرشان را هم نمی‌کنید. به علاوه در مجموع ۵ رستوران برای انتخابی گسترده در هتل جا شده که به شما امکان سفارش انواع غذاهای بین‌المللی و کلاسیک را می‌دهند. گالری هنری کارتیو و اتاق‌های گردهمایی امکاناتی فراتر از آنچه که از یک هتل فرودگاهی انتظار دارید هستند.

آدرس: 1 Yijing Rd, Shunyi Qu, Beijing Shi, China, 100621

تلفن: +86 10 6457 5555

 

 

بهترین نقاط پکن برای خرید لباس

مطالب مرتبط