زیباترین جزیره‌های دنیا که این تابستان می‌توانید به آن‌ها سفر کنید

یکی از زیباترین جلوه‌های طبیعی در تابستان‌ها، کنار دریاها و سواحل داغ و دوست داشتنی هستند. در چنین جایی شما می‌توانید همراه با خانواده و فرزندان‌تان به استراحت و تفریح بپردازید و از امکانات تفریحی ساحلی لذت ببرید. در حالی که اغلب سواحل دنیا مورد استفاده مردم قرار می‌گیرند اما برخی از آن‌ها بنا به زیبایی مضاعف از شهرت بیشتری برخوردار هستند. ما زیباترین سواحل دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

فرانسه، جزیره تیکهائو

 

 

فرانسه، جزیره تیکهائو

 

 

آیا تصمیم خود را گرفته‌اید که به چه جور سواحلی می‌خواهید سفر کنید؟ سواحل ماسه سفید و یا ماسه صورتی؟ این جزیره بسیار کوچک‌تر از انتظار شما است اما مناظری به غایت زیبا و کارت پستالی به شما ارائه می‌دهد که تا عمر دارید از یاد نخواهید برد. این جزیره با داشتن آب‌های آبی روشن و کریستالی برای غواصی عمیق، غواصی کم عمق و شنا بسیار مناسب بوده و تجارب جذابی را به شما پیشکش می‌کند.

 

 

بالی، ساحل دریم‌لند

 

 

بالی، ساحل دریم‌لند

 

 

این ساحل در قسمت شبه جزیر بوکیت در بالی قرار گرفته که تا سال ۱۹۷۰ پنهان از دید باقی مانده بود. بعد از کشف این ساحل، دریم‌لند به یکی از مقاصد محبوب موج‌سواران برای شنا و تخته‌سواری در تور بالی تبدیل شد. در طول ۴۰ سال گذشته شهرت منطقه رو به فزونی گذاشت و اقامتگاه‌ها و فروشگاه‌های مدرنی در آن تاسیس گردید. اما شما هنوز هم می‌توانید برخی از فروشگاه‌های کوچک و کافی شاپ‌های کلبه‌ای Kelly's Warung را که به خاطر آبمیوه‌های تازه، اسموتی‌های خوشمزه و خورکی‌هایش می‌شناسند را پیدا کنید.

 

 

بهترین تجارب فرهنگی که می‌توانید در اوباد بالی کسب کنید

 

باربادوس، ساحل Bathsheba

 

 

باربادوس، ساحل Bathsheba

 

 

گرچه این ساحل به خاطر وضعیت طبیعی آن با ناهمواری‌ها و موج‌های خروشان خیلی برای شنا مورد استفاده و تبلیغ قرار نگیرد اما بی‌شک وجود صخره‌های ناهمگون و خزه بسته، سواحل ماسه سفید و پوشش گیاهی از زیبایی و شهرت بالایی بین گردشگران ماجراجو، عکاسان و موج‌سواران برخوردار است. اگر موج‌سواری می‌کنید و یا عاشق عکاسی از طبیعت هستید بی‌شک سفر و بازدید به این ساحل تجربه‌ای فراموش نشدنی در طول زندگی‌تان خواهد بود.

 

 

بریتانیا، جزیره گرند کیمن، ساحل ۷ مایلی

 

 

بریتانیا، جزیره گرند کیمن، ساحل ۷ مایلی

 

 

این ساحل که دور تا دور قسمت غربی جزیره را پوشانده است رفت و آمد از هتل به ساحل را برای شما بسیار آسان نموده است. شما در این ساحل چشمگیر و شگفت‌انگیز با ماسه‌های سفید و آبی نیلگونش، گزینه‌های فراوانی دارید که انجام دهید. عصر را برای خوردن غذایی خوشمزه به رستوران‌های کنار اقیانوس بروید، به گروه گردشگران برای والیبال ساحلی ملحق شوید و یا از جت اسکی سواری لذت ببرید. همچنین در صورت تمایل می‌توانید برای دیدن تشکیلات سنگی زیر آب به غواصی کم عمق هم بپردازید.

 

 

برمودا، خلیج نعل اسب

 

 

برمودا، خلیج نعل اسب

 

 

یکی از محبوب‌ترین سواحل جزیره، خلیج نعل اسب با ماسه‌های نرم و صورتی و آب‌های درخشان و کریستالی هست. این ساحل با داشتن آبی آرام و کم عمق برای شنا و بازی کودکان محلی بسیار مناسب قلمداد می‌شود. رشما می‌توانید به راحتی همراه با خانواده به این ساحل بیایید و پیک‌نیکی جذاب و دوست داشتنی در کنار آن‌ها برپا کنید و اگر خواستید به مرکز اسب سواری ساحلی در همان نزدیکی بروید و در اطراف ساحل را اسب سواری کنید.

 

 

باهاماس، جزیره هاربور

 

 

باهاماس، جزیره هاربور

 

 

ساحل Eleuthera در قسمت شمال شرقی جزیره و با فاصله از دیگر سواحل شلوغ باهامایی قرار گرفته است. معمولا خانواده‌ها و زوج‌ها دوست دارند اوقات خود را در این ساحل ماسه صورتی زیبا، جذاب و خلوت بگذرانند. شما می‌توانید عصر را در این ساحل بگذرانید و شاهد غروبی زیبا و صورتی در پهنه آسمان باشید. پس از آن به سمت شهر برگردید و از غذاهای بومی خوشمزه و نوشیدنی‌های شیرین میوه‌ایی نوش جان کنید.

 

 

جامائیکا، ساحل Treasure

 

 

جامائیکا، ساحل Treasure

 

 

این خط ساحلی در بعضی از مناطق قطع شده و دوباره ادامه می‌یابد. اما از تمامی بخش‌های آن تنها ۴ منطقه آن به روی عموم باز است. با این همه شما می‌توانید در بهترین اقامتگاه‌های ساحلی با استخر رو به دریا اقامت کنید و از قدم‌زنی در سواحل ماسه سفید آن لذت ببرید. آب‌های کریستالی، شفاف و ملایم آن موقعیت خوبی برای شنا مخصوصا برای گروه‌های خانوادگی همراه با کودک فراهم می‌آورد. بنابراین اگر برای سفری خانوادگی برنامه‌ریزی می‌کنید بد نیست این ساحل را هم به خاطر بسپارید. همچنین می‌توانید با کرایه قایق‌های موتوری به اعماق دریا بروید و خط ساحلی را از فاصله‌ای دور و محصور در آبی آسمان و دریا نظاره‌گر باشید و عکس‌های یادگاری زیبایی بیاندازید.

 

 

تایلند، جزیره سامویی، ساحل بوفوت

 

 

تایلند، جزیره سامویی، ساحل بوفوت

 

 

سامویی با داشتن سواحل ماسه سفید و آب‌های اقیانوسی کریستالی نه تنها یکی از نقاط اصلی گردشی در تور تایلند شناخته می‌شود بلکه به عنوان یکی از مرواریدهای باارزش آسیا در دنیا معرفی می‌شود. در شمال شهر چاونگ، ساحل بوفوت با آبی آرام و کم عمق برای گروه‌های خانوادگی که فرزندان خود را به همراه دارند جای مناسبی محسوب می‌شود. همچنین دانه‌های ماسه‌ای این منطقه درشت بوده و پس بازی و شن‌بازی، به راحتی می‌توانید بچه‌ها را تمیز کنید. به علاوه گزینه‌های غذاخوری و کافه به وفور یافت می‌شود و شما می‌توانید همراه با خانواده و با بدنی خسته از تفریح و فعالیت به یکی از آن‌ها رفته و غذاهای خوشمزه‌ای بخورید.

 

۷ دلیل اصلی که چرا در کوه ساموئی خوش می‌گذرد ؟

مطالب مرتبط