بهترین نقاط دنیا برای سفر در مرداد

معمولا مرداد گرم‌ترین ماه در طول تابستان است و گردشگران سعی می‌کنند این ایام را با سفر رفتن به نقاط خوش آب و هوا و جذاب، به دور از گرمای محل زندگی خود بگذرانند. اگر تصمیم دارید مرداد ماه را به دور از خانه و در محل دیگری سپری کنید، می‌توانید به جاهایی مثل آبشارها، سافاری‌ها، مناطق جنگلی و یا ساحلی بروید و اوقات آرامی را در کنار عزیزان‌تان سپری کنید. ما در این مقاله مقاصد متنوعی از بهترین نقاط دنیا در مرداد در نظر گرفتیم تا هر سلیقه‌ای را پوشش دهد.

 

 

اسلونی

 

 

اسلونی

 

 

در مقایسه با همسایگان در اروپای شرقی، اسلونی یکی از مقاصد رو به توجه است که با پیش گرفتن مسیر پیشرفت، در حال تحقق رویاهای جذابی برای مردم خود و منطقه است. از آب‌های فیروزه‌ای دریاچه بلد گرفته تا کوه‌پیمایی در مناطق کوهستانی، طیف گسترده‌ای از مناطق گردشی جذاب و بهشت‌گونه ارائه می‌دهد که گردشگران را سر ذوق می‌آورد. در مردادماه که تابستان به اوج می‌رسد رفتن به روستاهای ساحلی اسلونی می‌تواند به گردشی لذت‌بخش تبدیل گردد. به علاوه با راه‌پیمایی به سمت شمال غربی کوه‌های آلپ، می‌توانید  هم از گرما فرار کنید و هم زیباترین مناظر ممکن را شاهد باشید.

 

 

تانزانیا

 

 

تانزانیا

 

 

تانزانیا یکی از جواهرهای آفریقای شرقی‌ست که مرتبا در سایت‌های گردشگری به عنوان نقطه‌ای برجسته از آن یاد می‌شود. این کشور با جذابیت‌های فرهنگی و طبیعی مثل سواحل ماسه سفید و بی‌نظیر، چشم‌اندازهای باورنکردنی و جذاب و موارد بیشتر می‌توانید تجارب جذاب و به یادماندنی‌ای را کسب کنید. در اطراف دهانه Ngorongoro به سافاری و گردش بروید و سوغاتی‌های محلی در بازار Mwigobero خریداری کنید. به علاوه بالا رفتن از کوه مشهور و فوق‌العاده کلیمانجارو یکی از فعالیت‌های برجسته گردشگران ماجراجو در سفر به این کشور است. شما می‌توانید با هزینه کم سفری به شدت مقرون به صرفه در دل طبیعتی شگفت‌انگیز را تجربه کنید.

 

 

آرژانتین

 

 

آرژانتین

 

 

اولین چیزی که بعد از شنیدن اسم آرژانتین به ذهن ما خطور می‌کند، بئنوس آیرس است. این شهر میزبان گورستان عجیب و غریب رکولتا، محله رنگی لا بوکا و بهترین سالن‌های غذاخوری است. همچنین فراموش نکنید که این شهر خانه تانگوی دنیاست و سالانه بیش از ۲ هفته فستیوال در مرداد برگزار می‌شود. با وجود این که تابستان فصل خشک و گرمی است با این همه آبشارهای آن به طرز باشکوهی زیبا هستند. حتی با کم شدن عمق آب، سنگ‌های رودخانه‌ای زیر آب نمایان می‌شوند و مناظر دیدنی‌تری را هم به وجود می‌آورند.

 

 

مالزی

 

 

مالزی

 

 

از چینی تا اندونزیایی، تایلندی یا هندی، به راستی مالزی کشوری چند فرهنگی است که به توانسته به خوبی تمامی آن‌ها را با سازگاری زیبایی در خود حفظ کند. این آرایش چند قومی ملیتی از این کشور مقصدی شگفت‌انگیز برای سفر با تور مالزی ساخته است. شما می‌توانید از معماری مدرن مساجد دیدن کنید و غرق شگفتی‌های معابد هندی شوید و در نهایت به سالن‌های غذاخوری چینی بروید و غذایی خوشمزه بخورید. با این که مرداد ماهی معتدل در مالزی است که باران‌‌های گرمسیری در آن دور از انتظار نیست اما سواحل شرقی با روزهای آفتابی ایده‌آل که شرایط غواصی و غواصی بی نظیر را ارائه می‌دهند. هاری مردکا ۳۱ می، روز استقلال مالزی فرصتی برای جشن و سرور مردم محلی است. خیابان‌ها و محلات با پرچم‌های رنگی تزئین می‌شوند و نمایی بسیار جذاب به وجود می‌‌آورند.

 

 

سقوط آزاد از برج‌های کوالالامپور را ببینید

 

 

ایرلند

 

 

ایرلند

 

 

ایرلند جزیره‌ای زمردی زیبا با تلفیقی از مناطق یخی، دشت‌های سرسبز، مردم محلی صمیمی و دوست‌داشتنی، موسیسقی سنتی یکی از بهترین مقاصد دنیا برای تماشای زیبایی‌های طبیعی و فرار از گرماست. در اوج تابستان ایرلند دارای آب و هوایی خنک و وزش باد است. به ساحل بروید و وقت خود را به قدم‌زنی و کشیدن هوای پاک و تمیز را با سخاوت به ریه بکشید. به علاوه اگر از طرفداران فیلم جنگ ستارگان هستید می‌توانید حتما از Kerry دیدن کنید که صخره‌های سنگی و خلیج‌های شبح‌وارش به تازگی در دنیا دارای شهرت و محبوبیت شده‌اند. یکی دیگر از نقاطی که باید از آن دیدن کنید منطقه Slea است که زیباترین مناظر ممکن را از شبه جزیره ارائه می‌دهد.

 

 

نروژ

 

 

نروژ

 

 

یکی از بهترین نقاط دنیا برای سفرهای تابستانی و گذراندن اوقات فراغت در دل طبیعت بی‌شک کشور نروژ است. شما در این کشور فهرست بلند بالایی از جاذبه‌های دیدنی مثل جزایر منزوی، دره‌های آبی عمیق، خط ساحلی ناهموار، کوه‌های انبوه و یخچال‌های خیره‌کننده دارید که بازدید از تمامی آن‌ها در یک بار سفر غیرممکن است. با این همه می‌توانید بین گزینه‌ها آن‌هایی که برای شما جذابیت بیشتری دارند را انتخاب کرده و از دیدن آن‌ها لذت ببرید. شما می‌توانید در امتداد سواحل قدم بزنید و از هوای خنک و تمیز لذت ببرید. قدم‌زنی یکی از دل‌انگیزترین کارهاییست که می‌شود در نروژ انجام داد.

 

 

ترکیه

 

 

ترکیه

 

 

شاید با توجه به گرمای مرداد ترکیه، پیشنهاد تور ترکیه خیلی درست به نظر نرسد اما رفتن به نقاطی همچون کاپادوکیا و استانبول می‌تواند انتخابی بسیار جذاب باشد. شما می‌توانید در اقامتگاه‌های ساحلی بمانید و به فعالیت‌هایی مثل شنا و غواصی بپردازید.گردشگران معتقدند هیچ منظره‌ای مثل کاپادوکیا عجیب و پر کشش نیست. شما می‌توانید سوار بالن‌های هوای گرم شوید و طلوع یا غروب صورتی خورشید را تماشا کنید. گرچه استانبول به عنوان پایتخت گردشی و فرهنگی شلوغی بیشتری نسبت به کاپادوکیا دارد. پس اگر از شلوغی فراری هستید کاپادوکیا انتخابی به حق شایسته است.

 

 

گردش در مرکز خرید «ویا پورت ونزیا» در استانبول را ببینید

مطالب مرتبط