بهترین فعالیت‌‌های کودکان در آنتالیا

آنتالیا مقصد ساحلی و گرمسیری و یکی از شهرهای محبوب ترکیه بین گردشگران داخلی و خارجی است. این استان سرسبز و زیبا که مرکز آن شهر آنتالیا است از بخش‌های جذاب و متنوعی تشکیل شده و به همین سبب مورد توجه تمامی سلیقه‌های گردشی قرار دارد. گرچه بیشتر گردشگران برای سواحل ماسه طلایی با به آنتالیا سفر می‌کنند اما از طبیعت سرسبز، فرهنگ بومی و خرابه‌های باستانی آن هم نمی‌توان چشم پوشید. به همین دلیل آنتالیا مورد توجه خانواده‌ها نیز قرار دارد. در تور آنتالیا شما می‌توانید همراه فرزندان خود اوقات فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. ما در این مقاله شما را برای سفری پرماجرا همراهی می‌کنیم.

 

جشنواره سندلند

این جشنواره شگفت‌انگیز سالانه که بین ماه‌های می تا دسامبر برگزار می‌شود یکی از جاذبه‌های جذاب آنتالیا است که حتما باید یک بار هم که شده از آن دیدن کنید. در این جشنواره هنرمندان مجسمه‌ساز ماسه‌ای از سراسر دنیا دور هم جمع می‌شوند و با بیش از 10 هزار تن شن و ماسه به خلق مجسمه‌های ماسه‌ای با جزئیات باورنکردنی می‌پردازند. شما می‌توانید همراه خانواده از این جشنواره جذاب و دیدنی بازدید کنید و غرق در شگفتی شوید. ارتفاع برخی از مجسمه‌ها به چند متر می‌رسد و هر سال هم جشنواره تم مخصوصی برای مجسمه‌سازی انتخاب می‌کند.

آدرس: Güzeloba Mahallesi, Lara Caddesi Lara Birlik Halk Plajı, 07230 Muratpaşa

 

 

The Land of Legends

اگر تاکنون هتل رزرو نکرده‌اید، احتمالا Land of Legends بهترین مکان برای شما و بچه‌های شما باشد. این هتل لوکس و جذاب با تمام خدمات رفاهی، پارکینگ اختصاصی، در عین حال دنیای غول پیکر تفریح و بازی برای کودکان است. وقتی می‌گوییم دنیایی پر از بازی، در واقع از آبشاری بزرگ در فضای باز و بیش از 70 سرسره آبی، سینمای 5D، شنا در کنار دلفین‌ها و فعالیت‌های روزانه بچه‌ها صبحت می‌کنیم. شما با اقامت در این هتل لوکس اصلا نیاز ندارید برای تفریح و گردش جای دیگری بروید وقتی همه چیز در بهترین حالت خود، در دسترس شما قرار دارد.

آدرس: Kadriye Mahallesi, Atatürk Cd. 515-1, 07525 Serik

 

بخوانید: بهترین خوراکی‌های آنتالیا که باید امتحان کنید

 

 

آکواریوم آنتالیا

آنتالیا یکی از آکواریوم‌های خوب و برجسته ترکیه را در خود جای داده است. این نه تنها یکی از بهترین نقاط آنتالیا برای وقت گذارندن با بچه‌ها است، بلکه با 131 متر طول یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های تونلی دنیا است. این مجموعه شامل 40 آکواریوم با تم‌های متفاوت است،عصر یخبندان جایی که بچه‌ها می‌توانند برف بازی کنند، یک خانه خزندگان گرمسیری و سینمای Oceanride XD جایی که می‌توانید دنیای زیر آب را تجربه کنید، چیزهای زیادی برای سرگرم کردن بچه‌ها ارائه می‌دهد. تقریبا دنیای زیر آب را شما می‌توانید یکجا تماشا کنید و اقلیم‌های مختلف آبی دنیا را از نظر بگذرانید.

آدرس: Arapsuyu Mahallesi Dumlupınar Bulvarı No:502 Minicity and Hillside Su Hotel eastern corner of Konyaaltı Beach, 07200 Konyaaltı/Antalya, Turkey

 

 

آکوالند و دلفین‌لند آنتالیا

آکوآلند با داشتن سرسره‌های آبی رنگارنگ، استخر مواج و استخرهای کودکان و بزرگسالان جایی برای تفریح خانوادگی از صبح تا شب است. اگر این برای شما کافی نیست، می‌توانید به دلفین‌لند کنار آن بروید تا بچه‌ها در محیطی دوستانه با دلفین‌های بازیگوش و مهربان ارتباط برقرار کنند. همچنین هر روز ساعت 2:30 بعد از ظهر دلفین‌های پارک، نهنگ‌ها و شیرماهی‌ها به اجرای برنامه و نشان دادن استعداد خود می‌پردازند. بچه‌ها عاشق این دلفیناریوم جذاب خواهند شد. بچه‌ها با شوق زیادی محو تماشای برنامه‌های دلفین‌ها می‌شوند و بدون این که بهانه چیزی را بیاورند شما را همراهی می‌کنند. به علاوه در اینجا امکان شنا در کنار دلفین‌ها نیز وجود دارد.

آدرس: Meltem Mahallesi, Dumlupınar Blv., 07030 Muratpaşa

 

بخوانید: بهترین اقامتگاه‌های ساحلی آنتالیا

 

 

Aktur Lunapark

برای لذت بردن از ساعاتی خانوادگی همراه بچه‌ها به پارک قدیمی Aktur Lunapark (پارک تفریحی آکتور) بروید و انواع چرخ و فلک‌های نوستالژیک را پیدا کنید. این پارک در سال 1986 افتتاح شد. برای بزرگ‌سالان در اینجا سواری‌هایی مثل Loop Zone وجود دارد که پر از پیچ و تاپ‌های هیجان‌انگیز است. همانطور که انتظار می‌رود از بخش‌های جذاب این پارک تونل وحشت و قلعه ارواح هستند، مخصوصا بعد از تاریک شدن هوا. بچه‌ها در این پارک می‌توانند بازی‌های مختلفی را امتحان کنند و در هر سنی که هستند به سرگرمی‌های محبوب‌شان برسند، بدون آن که حوصله کسی سر برود. به عنوان بزرگسال شما هم می‌توانید بازی‌های جذابی را تجربه کنید.

آدرس: Arapsuyu Mh., Atatürk Blv. No:12, 07070 Konyaaltı

 

بخوانید: بهترین نقاط آنتالیا برای خرید و گردش

 

مطالب مرتبط