بهترین بوتیک هتل‌های رمانتیک وارنا

وارنا مقصدی ساحلی و جذاب است که به لطف بهترین سواحل زیبای وارنا، دارای منظره زیبا و تماشایی شده است. وارنا از مقاصد برجسته گردشی در بلغارستان است که مردم بومی و گردشگران بین‌المللی را به یک اندازه سمت خود جذب می‌کند. در چنین جایی پیدا کردن مکانی عاشقانه قطعا سخت نیست مخصوصا که مرغابی‌ها منظره افق دریا را به شدت زیبا و دوست داشتنی می‌کنند. اما برای اقامت در جاهایی دنج‌تر و آرام‌تر باید کجا بروید؟ ما در این مقاله بهترین بوتیک هتل‌های عاشقانه در تور بلغارستان را معرفی می‌کنیم.

 

بوتیک هتل های (Hi Boutique Hotel)

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه سفر می‌کنید و هتل‌های زیادی رفته‌اید، در سفر به وارنا ناخودآگاه مسیرتان را به سمت بوتیک هتل های پیدا می‌کنید که در یکی از بهترین محله‌های وارنا در بلغارستان قرار گرفته است. این هتل کوچک از نظر فضا و هم رفتار کارکنانش حس بودن در خانه را به شما القا می‌کند و باعث می‌شود آرامش بیشتری داشته باشید. تمامی جزئیات از کوسن‌های رنگی گرفته تا مبلمان و تلوزیون همه با دقت زیادی طراحی و در کنار هم چیده شده‌اند. های در ساختمانی بازسازی شده قرار گرفته که تراس روی پشت بامش شب‌ها منظره‌ای خیره‌‌کننده و رویایی دارد. تفریحات این هتل شامل بولینگ، تورهای پیاده‌روی، زمین تنیس، ماهیگیری، دوچرخه برای کرایه، غواصی و کتابخانه می‌شود.

آدرس: ul. "Han Asparuh" 11, 9000 Center, Varna, Bulgaria

تلفن: +359 52 657 777

 

بخوانید: راهنمای گردش یک روز بارانی در وارنا، بلغارستان

 

 

بوتیک هتل ونتورا

ونتورا از آن دسته از هتل‌هاست که به هر طرفش نگاه کنید پر زرق و برق و زیباست. همه چیز در این هتل برایتان محیاست و می‌توانید مطمئن باشید همه چیز از غذا گرفته تا جزئیات به کار رفته در طراحی دکوراسیون منحصر به فرد و فوق‌العاده است. البته شاید این بوتیک هتل از مرکز شهر فاصله داشته باشد و مجبور شوید تاکسی بگیرید اما به نظر ما رفاه داخل هتل ارزش کمی دوری از مرکز را دارد.

آدرس: ul. "Mara Taseva" 16, 9003 кв. Аспарухово, Varna, Bulgaria

تلفن: +359 88 979 7717

 

 

آپارتمان‌های تِوی

بوتیک آپارتمان‌های تِوی که تنها در دو دقیقه‌ای باغ دریا قرار گرفته‌اند و شامل دو استودیوی لوکس جدید، آپارتمانی دو خوابه و دو آپارتمان سه خوابه می‌شود. هر آپارتمان به روشی شیک و در عین حال دنج و مبله شبیه به تعطیلاتی ساحلی مبله شده است. آشپزخانه کوچک آن‌ها نیز برای درست کردن قهوه و آماده کردن شام مجهز و مناسب است. به علاوه ساختمان دارای اینترنت و پارکینگ رایگان هم هست. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این آپارتمان‌ها به جز شیکی و مدرن بودن انواع و اقسام فعالیت‌های سرگرمی در دسترس آن‌هاست. از جمله این‌ها می‌توان به تیر و کمان، کلاس آشپزی، کلاس و تورهای فرهنگی، تنیس، تفریحات آبی، مینی گلف، اسنورکلینگ، اسب دوانی و خیلی چیزهای دیگر اشاره کرد.

آدرس: bul. "Tsar Osvoboditel" 23B, 9002 Varna Center, Varna, Bulgaria

تلفن: +359 88 886 2299

 

بخوانید: بهترین کارهای هیجان‌انگیز در وارنا ؛ بلغارستان

 

 

بوتیک هتل اسپلندید

این بوتیک هتل کاملا در مرکز وارنا قرار گرفته، بنابراین شما به بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها دسترسی راحت خواهید داشت. البته توصیه می‌کنیم قبل کاوش در بین رستوران‌های اطراف اول به رستوران هتل بروید و از غذاهای خوشمزه و بین‌المللی آن امتحان کنید. این بوتیک هتل نه تنها با طراحی کلاسیکش دلبری می‌کند بلکه نمای به شدت اینستاگرامی هم از خودش ارائه می‌دهد که حال و هوای متفاوتی به اکانت‌تان می‌بخشد. امکانات رفاهی در اتاق‌ها مدرن و کامل بوده و دسترسی به اینترنت، سالن بدن‌سازی، خدمات تجاری و مواردی از این قبیل هم مقدور است.

آدرس: 30 ulitsa "Bratya Shkorpil", Varna Center, Varna, Varna, 9000, Bulgaria

تلفن: +35952681414

 

 

دالاس رزیدنت

این هتل که در ده دقیقه‌ای باغ قرار گرفته به شما فرصت این را می‌دهد تا صندلی اختیار کنید و در حالی که از تابش آفتاب درخشان لذت می‌برید از نوشیدن نوشیدنی‌های گوارا لذت ببرید. ظاهر هتل شبیه به خانه‌های ویلایی بزرگ و دل‌باز است که زمین مقابلش با باغچه‌های سرسبز تزئین شده است. شما می‌توانید با اقامت در این هتل رویایی از امکانات لوکسی مثل استخر شنا، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی، وان آب داغ، سولاریوم، سونا، سالن بازی، زمین تنیس و گزینه‌های بیشتر استفاده کرده و لحظاتی عاشقانه و دو نفره را تجربه کنید.

آدرس: ul. "SV. Nikola" 33, 9010 Sv. Nikola, Varna, Bulgaria

تلفن: +359 52 300 039

 

بخوانید: راهنمای گردشگری رایگان در صوفیه؛ بلغارستان

 

 

هتل گالری گرافیت

این فقط هتل نیست بلکه تکه‌ای از هنر طراحی مدرن است. هنر طراحی را شما می‌توانید در کافه و رستوران این هتل با به کارگیری مواد طبیعی و رنگ‌های روشن به خوبی دنبال کنید. بوفه صبحانه در هتل هر روز صبح برقرار است و کارکنان هم بسیار دوستانه و خوش اخلاقند. به علاوه مرکز شهر با یک پیاده‌روی کوتاه در دسترس قرار دارد. امکانات رفاهی این هتل شامل سالن بدن‌سازی، ماساژ بدن، سونا و استخر شنا می‌شود. به علاوه نمایشگاه‌های هنری موقت هم برپا می‌شود.

آدرس: bul. "Knyaz Boris I" 65, 9000 Center, Varna, Bulgaria

تلفن: +359 52 989 900

 

مطالب مرتبط