بهترین سواحل وارنا برای اوقاتی شگفت‌انگیز

تور بلغارستان یکی از بهترین سفر‌های ساحلی اروپایی است که با زیبایی‌های خیره‌کننده‌اش گردشگران را سمت خود می‌کشاند. بر کسی هم پوشیده نیست که بلغارستان سهم زیادی در سواحل دریای سیاه دارد که برخی از بهترین سواحل آن در این کشور واقع شده است. سواحل بلغارستان مخصوصا آن‌هایی که در وارنا هستند به دلیل زیبایی شن و ماسه‌هایشان طرفداران زیادی دارند.
مخصوصا این که می‌توان با انجام فعالیت‌های آبی همچون قایق سواری و جت اسکی لحظات شادی را سپری کرد. همچنین سواحل وارنا با زندگی شبانه هم شناخته می‌شود. ما بهترین سواحل برای تعطیلاتی خانوادگی و دوستانه را معرفی می‌کنیم.

 

ساحل سانی

احتمالا این ساحل، معروف‌ترین ساحل وارنا در بلغارستان باشد. این ساحل اقامتگاهی همه ساله میزبان جمعیت زیادی می‌شود که به امید گذراندن تعطیلاتی رویایی روانه آن می‌شود. این ساحل 8 کیلومتری فضای مناسب و کافی برای سرگرم شدن و تفریح در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساحل آفتابی از اردیبهشت تا مهر به طور متوسط  1750 ساعت آفتاب را تجربه می‌کند که این رقم آن را تبدیل به ساحلی تفریحی کرده است.

 

ساحل سانی

 

در واقع با چنین آب و هوایی بی‌خود نیست که آن را سانی یا همان آفتابی می‌نامند. به علاوه این ساحل میزبان برخی از گونه‌های نادر گیاهی هم هست. شهر تاریخی Nesebăr هم خیلی از ساحل دور نیست. با تمام این توضیحات ساحل سانی جایی عالی برای وقت گذرانی با دوستان است.

 

ساحل گلدن سندز سنترال

این ساحل کمی دورتر از شهر باستانی رومی وارنا واقع شده است. این ساحل نیز با حضور گردشگران زندگی پویایی داشته و دارایی‌های طبیعی‌اش را با افتخار به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد. گلدن سندز نیز همچون ساحل سانی با ماسه‌های طلایی و پودری پوشیده شده است. به علاوه این ساحل یکی از بهترین سواحل وارنا محسوب می‌شوند که در مقایسه با سانی محیط آرام‌تری را ارائه می‌دهد. در نتیجه این ساحل مقصد مناسبی برای گروه‌های دوستانه و خانواده‌ها محسوب می‌شود.

 

ساحل گلدن سندز سنترال

 

در کنار فعالیت‌های روزانه متنوع این ساحل بعد از تاریکی هوا میزبان زندگی شبانه جذاب و پرجنب و جوشی بوده و با کافه‌ها و تفریحگاه‌های متعددی که ارائه می‌دهد به شما امکان انتخاب گزینه‌های دلخواه را می‌دهد. از اصلی‌ترین نقاط جشن و پایکوبی آن جایی‌ست که به "پارتی استریت" شناخته می‌شود.

 

زیباترین نقاط صوفیه برای عکس‌هایی به یادماندنی؛ بلغارستان

 

ساحل کاباکوم

کاباکوم یکی از سواحل آرام نزدیک وارناست که در آن خبری از مغازه و فروشگاه نیست. در عوض کلبه‌های چوبی ریز و درشت در مرز آن قرار دارد که حالت مرموزی از دور ارائه می‌دهند. با این همه، کافه‌های دنجی وجود دارد که می‌توانید پس از پیاده‌روی به یکی از آن‌ها بروید و کمی خلوت کنید. با توجه به توضیحاتی که داده د کاملا پیداست که این ساحل اصلا شبیه به موارد بالا نیست.

 

ساحل کاباکوم

 

آب این قسمت از دریا همچنان درخشان و چشمگیر است اما خبری از ماسه‌های طلایی و براق نیست. در واقع خیلی نمی‌توان آن را توریستی دانست اما برای اوقات خانوادگی باکیفیت انتخابی عالی است.

 

ساحل الن

اگر می‌خواهید برنزه شوید این جایی‌ست که باید به آن بروید. یکی از نکات مثبت این ساحل دنج امکانات پیک‌نیک رایگانی‌ست که در اختیار گردشگران گذاشته شده است. با این که به خاطر آبی آب و ماسه‌های طلایی‌اش به خوبی شناخته شده است اما با جو آرامی که دارد از سوی طرفداران انزوا و تنهایی به شدت مورد اسقبال است. در واقع شما می‌توانید اوقات خوبی را به تنهایی در اینجا سپری کنید.

 

ساحل الن

 

به خاطر همین ویژگی است که هنرمندان و نویسندگان را خودش جذب می‌کند.
اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم در واقع ساحل تالابی زیباست که محل زندگی لاک پشت‌ها و پرندگان است. در دامان چنین طبیعت زیبایی شما فقط می‌توانید نقش یک توریست شیفته را بازی کنید. درست است که امکانات پیک‌نیک به صورت رایگان ارائه داده می‌شود اما استفاده از ردیف تخت‌های آفتابی و چترهای ساحلی با پرداخت هزینه امکان‌پذیر است. به علاوه رستوران‌های معروف، و همچنین فعالیت‌های آبی و تفریحی مختلفی نیز برای تمامی سنین در دسترس قرار دارد.

 

بهترین کارهای هیجان‌انگیز در وارنا ؛ بلغارستان

ساحل Sozopol

این ساحل زیبا از آب‌های آبی درخشان و ماسه‌های پودری و داغ برخوردار است. این ساحل جدا از زیبایی‌های طبیعی از اهمیت تاریخی هم برخوردار است. زمان تعطیلات این ساحل میزبان جمعیت گردشگران بوده و بسیار هم شناخته شده است. با وجود جنبه تاریخی ساحل اما گردشگرانی که به آن می‌روند کاری به این کارها ندارند و فقط می‌خواهند خوش بگذرانند و از آبی دریا لذت ببرند.

 

ساحل Sozopol

 

به علاوه بودن در این ساحل هزینه‌های مازاد روی دست شما نمی‌گذارد و در حال اوقات خوشی را ارائه می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید در محیطی امن با خانواده به تفریح بپردازید و اجازه بدهید بچه‌ها تفریح کنند سزپل جایی‌ست که می‌توانید به آن بروید.

مطالب مرتبط