بهترین مقاصد دنیا برای عاشقان ورزش

با این که اکثر گردشگران برای استراحت و تفریح به سفر می‌روند اما تمامی فعالیت‌هایی که می‌توان در جایی انجام داد محدود به خوابیدن بر روی تخت‌های ساحلی و نوشیدن آبمیوه خلاصه نمی‌شود. بسیاری از مقاصد دنیا هستند که در کنار چنین امکاناتی، با داشتن مناظر زیبا و موقعیت‌های گردشی برای فعالیت‌های بدنی همچون دوچرخه سواری و پیاده‌روی بسیار مناسب هستند. شما در چنین مقاصدی هم می‌توانید لذت بازدید از مناظر زیبا را بچشید و هم در کنار هم گروهی‌ها و عزیزانتان به ورزش بپردازید.حالا بهترین مقاصد ورزشی دنیا را معرفی خواهیم کرد.

 

 

هاوایی، دوچرخه سواری در بیگ ایسلند

 

 

هاوایی، دوچرخه سواری در بیگ ایسلند

 

 

هاوایی یکی از مقاصد بسیار محبوب گردشگران در تمامی فصول سال است. شما می‌توانید با سفر به این منطقه از آب و هوای گرمسیری لذت ببرید و در ساحل آن به دوچرخه سواری بپردازید و در کنار تعطیلات تناسب اندام‌تان را هم حفظ کنید. با دوچرخه از طول ساحل برانید، در جنگل‌های بارانی باشکوه بگردید، میدان‌های گدازه‌ای آتشفشانی را دیدن کنید و از عطر دل‌انگیز مزارع کاشت قهوه لذت ببرید. همچنین تورهای دوچرخه سواری در منطقه هستند که حدود ۳۰ کیلومتر را با دوچرخه طی می‌کنند و از مکان‌های دیدنی چون Triathlon Ironman، Kilauea Iki Crater عبور می‌کنند و در ماسه‌های سیاه ساحل زیبای Punaluu می‌رانند. همچنین می‌توانید باقی اوقات را به شنای کم عمق، البته کمی استراحت در ساحل و خوردن خوراکی‌های محلی خوشمزه مثل ماهی‌های تازه و میوه‌های گرمسیری بپردازید.

 

 

پرو، پیاده‌روی در اینکا تریل

 

 

پرو، پیاده‌روی در اینکا تریل

 

 

اینکا تریل یکی از مقاصد ارزان و مقرون به صرفه دنیا است که برای سنجش توانایی بدنی شما یک تست عالی ارائه می‌دهد. موقعیت پیاده‌روی جذاب و منحصر به فردی در این منطقه وجود دارد که حتما یک بار در طول عمرتان باید آن را انجام دهید. این مسیر شما را از بالای کوه‌ هارتلند در Quechua به ماچو پیکو شهرستان گمشده اینکاها هدایت می‌کند. قله کوه سر در ابر پیکو در ارتفاع ۳۰۵ متری از سطح دریا فراتر از غارهای سنگی و پل‌ها منظره‌ای بسیار دیدنی پدید آورده است. دنباله مسیر شگفت‌انگیز پیاده‌روی به گردشگران امکان دید عمیق‌تر و کاوش در پیچش روستاها و فرهنگ غنی مردم منطقه و روزگاران گذشته را ارائه می‌دهد. همچنین شرکت‌های برگزاری تور نیز هستند که می‌توانید با ثبت نام در آن‌ها به تورهای گردشی و کمپینگ در منطقه بروید.

 

 

کاستاریکا، موج سواری

 

 

کاستاریکا، موج سواری

 

 

دوست دارید در یکی از بهترین نقاط زمین موج سواری کنید؟ دریای کالون در دومینیکال کاستاریکا، برای داشتن بهترین موج‌های دنیا از شهرت فراوانی بین گردشگران ماجراجو و ورزش دوست برخوردار است. بهترین مربیان موج سواری دنیا در این منطقه هستند تا به شما آموزش دهند که چگونه بر روی یک تخته موج سواری بایستید، این آموزش‌ها اول از استخر شروع می‌شود و بع به آب‌های اقیانوسی می‌رسد. همچنین شما می‌توانید روزتان را با ورزش‌های کششی و انعطاف‌پذیری شروع کنید و بعد از ۳، ۴ ساعت موج سواری لذت ببرید. یک رژیم غذایی سالم با خوراکی‌های تازه محلی پیش بگیرید و برای استراحت حتما از ماساژهای مناسب تقویت عضله استفاده کنید.

 

 

پاناما، شنای کم عمق، موج سواری و یوگا

 

 

پاناما، شنای کم عمق، موج سواری و یوگا

 

 

انتظار بهترین ماجراجویی‌های ممکن را در این منطقه از زمین داشته باشید! در کنار آب‌های درخشان و هیجان‌انگیز، و مناطق زیبای دیدنی، می‌توانید از فعالیت‌های ورزشی جذابی لذت ببرید و بعد از سفر با روحیه‌ای مضاعف و بشاش به زندگی روزمره خود ادامه دهید. قبل از این که به ورزش‌های مفرحی آبی بپردازید بهتر است صبح‌تان را با جلسات یوگا شروع کنید. برای شنای کم عمق و یا یوگای ساحلی به جزیره سانتا کاتالینا بروید و از زیبایی‌های چشم نواز جزیره استفاده کنید. در کنار شنا و یوگا می‌توانید به پیاده‌روی و دوچرخه سواری هم بپردازید و در نهایت غروب زیبای خورشید را در یکی از بلندی‌های آن تماشا کنید.

 

 

اندونزی، بالی، شنای کم عمق، غواصی، پیاده‌روی دریایی

 

 

اندونزی، بالی، شنای کم عمق، غواصی، پیاده‌روی دریایی

 

 

تور بالی سفر به یکی از جزایر منحصر به فرد و همیشه خوش آب و هوای اندونزی است که تمامی ویژگی‌های ایده‌آل برای سفری فراموش نشدنی را ارائه می‌دهد. سواحل ماسه سفید درخشان، آب‌های کریستالی و تمیز، طبیعتی شگفت‌انگیز با جنگل‌های بارانی انبوه، و در نهایت انواع ورزش‌های آبی تمامی سلیقه‌ها را به سمت خود می‌کشاند. یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌های بالی، شنای کم عمق و غواصی است. فرقی نمی‌کند که حرفه‌ای باشید یا نه، شما می‌توانید با استفاده از شرکت‌های آموزش غواصی زیر مربیان باتجربه این ورزش را یاد بگیرید و به کشف دنیای زیر آب بروید. با شرکت در این کلاس‌ها می‌توانید مدرک معتبر غواصی هم دریافت کنید. پیاده‌روی دریایی یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های بالی است که طی آن شما می‌توانید با به سر کردن کلاه مخصوص در کف اقیانوس پیاده‌روی کرده و با موجودات ریز دریایی و رنگی روبرو شوید و آن‌ها را لمس کنید. یکی دیگر از ورزش‌های جذاب پیاده‌روی در سواحل زیبا و جنگل‌های انبوه گرمسیری است. بنابراین کفشی راحت بپوشید و برای کشت و گذار همراه دوستان و یا خانواده به جستجوی جزیره بپردازید.

 

 

چایخانه‌های لوکس برای یک عصرانه رمانتیک در بالی

 

 

تایلند، کوه سامویی، صخره نوردی و شنا

 

 

تایلند

 

 

آسیا پر از تنوع جاذبه‌های طبیعی با طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های ورزشی و تفریحی است. یکی از مقاصد منحصر به فرد و چهار فصل آسیا جزیره کوه سامویی در تور تایلند است. این منطقه با داشتن صخره‌های استوانه‌ای و بلندهای سنگی برای پیاده‌روی و صخره‌نوردی مقصدی شگفت‌انگیز با مناظر باورنکردی شناخته می‌شود. لازم نیست حتما حرفه‌ای باشید تا به بالای صخره‌ها صعود کنید. می‌توانید با تپه‌های ملایم‌تر شروع کنید و غروب خورشید را بر فراز جزیره به تماشا بنشینید. همچنین شنای کم عمق، غواصی، قایق‌رانی و فلای‌برد سواری از دیگر ورزش‌های جذابی هستند که می‌توانید زیر نظر مربیان برجسته و باتجربه یاد بگیرید و از آن‌ها لذت ببرید.

 

 

محبوب‌ترین غذاهای تایلند که باید آن‌ها را امتحان کنید

مطالب مرتبط