۷ اقامتگاه‌ ارزان در آسیا برای مشتاقان به یوگا و مدیتیشن

فرقی نمی‌کند که اهل یوگا باشید و به مدیتیشن علاقه داشته باشید یا نه! گاهی اوقات لازم است به سفر بروید تا از سلامتی روحی‌تان محافظت کنید. گاهی باید سفر بروید تا مشکلی را حل کنید و چیزهایی که شما را آزرده می‌سازد رها کنید. در چنین شرایطی به کجا سفر خواهید کرد؟ اغلب اقامتگاه‌های تخصصی یوگا لوکس و پرهزینه هستند. ما در این مقاله بهترین مقاصد مقرون به صرفه آسیا را برای تجدید روحیه و سفری روحانی به شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

هند، گوآ، Purple Valley Yoga Retreat

 

 

goa-yoga-purple 

 

شما با رفتن به این اقامتگاه در تور هند می‌توانید از محیط آرام و بسیار زیبای اطراف دیدن کنید و احساس ناامیدی خود را کنار بگذارید. در کلاس‌های یوگا شرکت کنید و یاد بگیرید چطور بر روح و روان‌تان فائق آیید. شما می‌توانید در مناظر سرسبز وحشی شمال غربی هند غرق شوید و به آوای طبیعت گوش سپارید. از ماساژ آیورودا همراه با غذاهای گیاهی استفاده کنید. بسته روح درمانی این اقامتگاه شامل کلاس‌های یوگای آشتانگا می‌شود و به شما کمک خواهد کرد تا به زندگی عادی بازگردید.

 

 

ببینید: مثلث طلایی هند؛ از عجایب گردشگری در دنیا

 

هند، کرالا، Bodhi Ayurvedha

 

 

 Bodhi Ayurvedha

 

 

این اقامتگاه مختص یوگا، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های مراقبه و مدیتیشن در آسیا شناخته می‌شود. شما در این اقامتگاه از درمان آیورودا، تمرینات یوگا، و دیگر روش‌های جامع برای بازگرداندن انرژی از درست رفته جسمی و روحی بهره‌مند خواهید شد. این اقامتگاه مملو از آرامش بوده و به شما کمک خواهد کرد درباره هر آنچه که آزرده‌اید خوب فکر کنید و بعد تمام انرژی‌های منفی را رها کنید. به این ترتیب می‌توانید انرژی از دست رفته بدن و ذهن را باز گردانید و پرانرژی به زندگی روزمره خود برگردید. این اقامتگاه در فصل باران‌های موسمی بازدیدکنندگان بیشتری به خود می‌بیند و کلاس‌ها نیز شامل جلسات روزانه یوگا و آسانا، مشاوره با دکتر آیورودا و غذاهای گیاهی می‌شود.

 

 

 

تایلند، چیانگ رای، Museflower Yoga Retreats

 

 

  Museflower Yoga Retreats

 

 

چیانگ رای یکی از بهترین نقاطی‌ست که می‌توانید برای مدیتیشن و یوگا  با تور تایلند به آن بروید. شما می‌توانید در این منطقه بسیار زیبا و سرسبز و استراحتگاه‌های مختص به یوگا، از کلاس‌های مدیتیشن، یوگا، جلسات بخار گیاهی و ماساژهای معتبر تایلندی استفاده کنید. محیط آرام و سرسبز تپه‌های چیانگ رای تسکین‌بخش اضطراب‌های شما بوده و شما می‌توانید در طی اقامت خود در این استراحتگاه از بسته‌های ۳ ،۵ و ۷ روزه شامل وعده‌های غذایی گیاه‌خواری، یوگای روزانه هاتها، کلاس‌های مدیتیشن، درمان آبگرم (اسپا)، و جلسات جامع درمانی بهره‌مند شوید. در نهایت می‌توانید در استخر آب نمک کریستالی هیمالیا تمامی انرژی‌های منفی را خنثی کرده و برای بازگشت به زندگی عادی آماده شوید.

 

 

محبوب‌ترین غذاهای تایلند که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

 

تایلند، خلیج فانگ نگا، جزیره یوگا

 

 

 جزیره یوگا

 

 

جزیره یوگا یکی از استراحتگاه‌های واقعا مقرون به صرفه برای جلسات مدیتیشن و یوگا بوده و شما می‌توانید با رفتن به این منطقه که از توابع پوکت شناخته می‌شود، چند روزی را به استراحت و کشف درونی خود بپردازید. آرامش و زیبایی منطقه و همچنین مناظر چشم‌نواز خود به تنهایی در رفع انرژی‌های منفی و آزاردهنده به شما کمک خواهد کرد. با این همه جلسات یوگا شامل دو نوع کلاس‌های روزانه و انعطاف‌پذیری می‌شود. شما همراه گروه در این جلسات به کشف مناظر باورنکردی فانگ نگا خواهید رفت و از طبیعت بکر لذت خواهید برد.

 

 

تایلند، کوه سامویی، اقامتگاه ویکاسا

 

 

 ویکاسا

 

 

اگر به دنبال تجدید قوایی مخصوص یوگا هستید ویکاسا گزینه‌ای عالی است. شما در پس‌زمینه فوق‌العاده زیبای اقامتگاه در محضر استادان مجرب و باتجربه درس یوگا و مدیتیشن خواهید گرفت. مدت اقامت و شرکت در کلاس‌ها از پایه سه روز آغاز می‌شود و شما طی این مدت از تمرینات مدیتیشن صبحگاهی، جلسات تمرین یوگا دو بار در روز، کلاس‌های یوگا اضافی و پیلاتس، وعده‌های غذایی روزانه و همچنین دسترسی به زمین ورزش روباز و استخر بی‌نهایت بهره خواهید برد. سپس در پایان روز با دیگر همکلاسی‌ها در سالن یوگا به آخرین تمرین خود خواهید پرداخت و سپس آماده استراحت شبانه خواهید شد.

 

 

اندونزی، بالی، اقامتگاه بالیترس

 

 

بالیترس

 

 

در تور بالی شما در این اقامتگاه از برنامه روزمره ۹-به-۵ سلامت بالیایی برای بازگشت به سلامتی ذهنی و روحی و از بین بردن تمام انرژی‌های منفی استفاده خواهید کرد. شما تحت تعلیم کلاس‌های مدیتیشن معتبر بالیایی، هنرهای رزمی سنتی سیلاتی (بخشی از مردم مالایی)، جلسات یوگا و دیگر برنامه‌های درمانی قرار خواهید گرفت. مناظر فوق‌العاده زیبای بالی، ارتفاعات سرسبز و جنگل‌های بارانی به شما موقعیت‌های فراوانی برای قدم‌زنی و تفکر در محیطی آرام خواهد داد. همچنین شما می‌توانید در پاسرامان سرولینگ دواتا،  تجربه یکی از قدیمی‌ترین شیوه‌های معنوی یوگا در جهان که هنوز به شکل هزار سال پیش حفظ شده را نیز کسب کنید.

 

 

۷ فعالیت توریستی که فقط در بالی می‌توانید تجربه کنید!

 

 

تایلند، کوه سامویی، اقامتگاه ساماهیتا

 

 

 اقامتگاه ساماهیتا

 

 

ساماهیتا از سال ۲۰۰۳ کار خود را در سواحل زیبای کوه سامویی آغاز کرده و برنامه‌هایی همچون یوگا، تناسب اندام، سم زدایی و برنامه‌های سلامتی را ارائه می‌دهد. بسته رزروی شامل تمامی کلاس‌ها و فعالیت‌ها، تمام وعده‌های غذایی خوشمزه روزانه و دسترسی به تمامی امکانات می‌شود. امکانات رفاهی اقامتگاه شامل آلاچیق‌های اختصاصی، استودیوی مدور رو به ساحل، و یک مجتمع تناسب اندام با نمای بی‌نظیر دریا می‌شود. همچنین شما در تمامی محوطه اقامتگاه امکان دسترسی به وای‌فای را خواهید داشت.

مطالب مرتبط