مقصد‌های آسیایی که می‌توان همراه بچه‌ها سفر کرد

وقتی می‌خواهید به سفرهای خارجی بروید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌‌های شما بچه‌ها هستند. این که کجا بروید و یا چه کارهایی انجام بدهید که به آن‌ها هم در کنار شما و در طول سفر خوش بگذرد. بعضی والدین به فکر سفر با فرزندان در سنین نوجوانی هستند اما اگر با برخی از مقاصد مناسب و برجسته آسیایی روبرو شوید احتمالا نظر شما به کل تغییر کند. ما در این مقاله قصد داریم مقاصد شگفت‌انگیزی را به شما معرفی کنیم که حتما باید با فرزندان‌تان به آن‌ها سفر کنید.

 

 

ژاپن؛ توکیو، دیزنی‌سی

 

 

ژاپن؛ توکیو، دیزنی‌سی

 

 

یکی از غیرقابل چشم‌پوشی‌ترین مقاصد خانوادگی برای خانواده‌های دارای فرزند در آسیا دیزنی‌سی در شهر توکیوی ژاپن است. این مقصد تفریحی وسیع و فانتزی بین مردم محلی و گردشگر به یک اندازه محبوب بوده و همیشه مملو از خانواده‌هایی است که فرزندشان را به دنیایی فانتزی و رنگی با کلی تفریح و سرگرمی و مبدل‌پوشان برده‌اند.
این پارک زیبا دارای هفت منطقه مختلف با تم‌های منحصر به فرد خودشان است که هر بچه‌ای را در هر سنی جذب خودش می‌کند. انقدر تنوع بازی و سرگرمی و همچنین داستان‌های جاری در محیط متنوع است و خوب پرداخته شده‌اند که در عمل برای بچه‌ها سخت است که بخواهند محبوب‌ترین بخش خود را انتخاب کنند. شما هر چقدر هم که در این پارک گردش کنید در نهایت حس می‌کنید باز هم چیزهایی را از دست داده‌اید.
یکی از بخش‌های جذابی که توصیه می‌کنیم به آن حتما سر بزنید تالاب پری دریایی، پشت کوه Prometheus است. علاوه بر اینکه دنیای زیر آب آریل خیلی زیبا طراحی شده، پیچیدگی‌هایی هم در آن به کار رفته که باعث می‌شود شما بیش از پیش از گشت و گذار در این منطقه از پارک لذت ببرید.

 

 

تایلند؛ پاتایا، پارک آبی رامایانا

 

 

تایلند؛ پاتایا، پارک آبی رامایانا

 

 

اگر عاشق آفتاب و مقصدی ساحلی هستید به پاتایا بروید و از تفریحات متنوع این شهر استفاده کنید. با وجود اینکه پاتایا طیفی از فعالیت‌های متنوع ساحلی را ارائه می‌دهد اما میزبان بزرگ‌ترین پارک آبی کشور هم هست.
مسافرانی که در بانکوک اقامت دارند هم معمولا با یک ساعت و نیم سفر جاده‌ای خودشان را به این پارک هیجان‌انگیز می‌رسانند. رامایانا ۲۱ سرسره آبی متنوع در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی ارائه می‌دهد که همه اعضای خانواده می‌توانند از بازی و گردش در آن لذت ببرند و به تفریح بپردازند.
با این همه اگر سرسره‌های آبی بزرگ برای کوچک‌ترها ترسناک به نظر می‌رسد اصلا ناراحت نباشید محوطه بازی آکوا پلی و آکوا اسپلش با وسیله‌های بی‌خطر برای جوان‌ترها در نظر گرفته شده که می‌توانید آن‌ها را به این بخش‌ها ببرید. به علاوه اگر پکیج کامل بازی‌ها را خریداری کنید شامل ۵ درصد تخفیف هم می‌شوید.

 

 

با زیباترین کلیساهای اروپا آشنا شوید

 

 

هنگ کنگ، دیزنی‌لند

 

 

هنگ کنگ، دیزنی‌لند

 

 

دیزنی‌لند هنگ کنگ به تعاریفی کوچک‌ترین دیزنی‌لند دنیا است. اما این موضوع نباید شما را از رفتن به این پارک تفریحی فانتزی منع کند. در این مجتمع تفریحی تمام سرگرمی‌هایی که برای تمام اعضای خانواده لازم‌ست را می‌توانید پیدا کنید. وقتی در هزار توی این دیزنی‌لند می‌گردید با جاذبه‌های شادی‌بخشی مثل کالسکه جادویی‌ سیندرلا و یا Mickey’s Philarmagic روبرو خواهید شد.
خودتان را در سرزمین ماجراجویی با Grizzly Gulch به چالش بکشید و یا در سرزمین توی استوری در RC Racer شرکت کنید. به علاوه بسیاری از بازی‌های سرگرم‌کننده برای شما و خانواده‌تان وجود دارد که در این مرکز تفریحی برجسته در آسیا انجام دهید.

 

 

سنگاپور، Universal Studios

 

 

سنگاپور، Universal Studios

 

 

با الهام از چند فیلم مشهور و سریال تلویزیونی، این پارک تفریحی توانست خیلی سریع جای خودش را بین گردشگران باز کرده و به مقصدی دلخواه تبدیل گردد. در محوطه پارک قدم بزنید و از بودن در بین صحنه‌ها و شخصیت‌های فانتزی مثل پارک ژوراسیک، ماداگاسکار، شرک، ترنسفورمرز و خیلی چیزهای بیشتر لذت ببرید.
با هفت منطقه مختلف، پارک Universal Studios این اطمینان را ایجاد کرده که تا همه افرادی که برای تفریح می‌روند تا حد ممکن سرگرم‌ شده و اصلا احساس خستگی نکنند. مثلا سرزمین Far Far Away از مناطقی‌ست که با جاذبه‌های متعددش کودکان نوپا می‌توانند تا دلشان می‌خواهد تفریح و بازی کنند.
همچنین شما می‌توانید به اجرای زنده دانکی و یا اجزای ۴D شرک بروید. بچه‌ها را سوال چرخ و فلک‌های جذاب کنید و با آن‌ها به فروشگاه‌های محصولات جادویی فانتزی بروید. از طرف دیگر، برای نوجوانان و بزرگسالان جوان، انتقام مومیایی و بتل‌استار گالاکتیکا تجربه‌ای منحصر به فرد و هیجان‌انگیز در این مجموعه محسوب می‌شود. البته توجه دارید که مانند تمام تم‌پارک‌های دنیا این مجموعه در تعطیلات و آخرهفته‌ها از هر زمان دیگری شلوغ‌تر می‌شود.

 

 

بالی، ساحل لجیان

 

 

 بالی، ساحل لجیان

 

 

بیشتر افرادی که به بالی سفر می‌کنند را بزرگسالان جوان مثل زوج‌ها تشکیل می‌دهند. اما اگر خواستید با افراد کم‌سن‌تر مثل کودکان به این بخش از اندونزی بروید رفتن به ساحل لجیان را از دست ندهید.
این نقطه شگفت‌انگیز در شمال کوتا از مقاصد محبوب آسیایی برای خانواده‌هاست که بین مردم محلی و گردشگر به یک میزان محبوبیت دارد. تعداد زیادی از موسسه‌های تفریحی در این منطقه وجود داشته و بچه‌ها می‌توانند با شرکت در کلاس‌های متنوع آموزشی از امکانات تفریحی آبی بهره‌مند شوند. بعد از روزی طولانی و پرفعالیت خودتان را مهمان شامی رمانتیک در غروب زیبای خورشید کنید.

مطالب مرتبط