مکان‌هایی در آسیا که حس می‌کنید در اروپا هستید

برای بسیاری سفر به اروپا به خاطر شرایط خاص قانونی و همچنین هزینه‌هایی که در بر دارد، دور از دسترس به نظر می‌رسد. با این حال برای بسیاری تجربه بودن در مکانی شبیه به اروپا نیز می‌تواند جذابیت خاص خودش را داشته باشد. در این بین نقاطی در آسیا هستند که به شدت شبیه به مناطق خاصی از اروپا هستند که ما قصد داریم در مقاله‌ی امروز به سراغ آن‌ها رفته و این مکان‌های جالب را به شما معرفی کنیم.

 

 

پارک سانتورینی؛ چا ام، هائو هین، تایلند

 

 

پارک سانتورینی

 

 

پارک سانتورینی در اصل برای این ساخته شده تا نمایی از شهر زیبای سانتورینی در یونان را به تایلند بیاورد. در این پارک و مجموعه اقامتی دیدنی، تا جای ممکن سعی شده تا با رعایت جزییات، همه چیز شبیه به آن شهر باشد. از گنبدهای سفید خانه‌ها تا رنگ آبی خاصی که در سانتورینی استفاده شده و حالا در پارک سانتورینی می‌بینید. اگر چه این مکان با داشتن پارک بازی، مکانی مفرح و جذاب است، اما نمای دریا و همچنین سواحل شن‌های سفید از چیزهایی است که پارک سانتورینی از شهری که از آن برداشت شده، کم دارد.

 

 

تپه‌ی بانا؛ دا نانگ، ویتنام

 

 

تپه‌ی با نا، دا نانگ، ویتنام

 

 

از بسیاری جهات وقتی به این مکان بسیار زیبا در دل کوه نگاه کنید، نا خودآگاه به یاد گوردس فرانسه خواهید افتاد. مسلما این مکان تفریحی را می‌ساختند، نگاهی به این شهر معروف فرانسوی داشتند زیرا جدا از دورنمای بسیار شبیه، در خود این محل نیز تا جای ممکن همه چیز شبیه به این شهر زیبا در دامنه‌ی کوه‌های آلپ است. بانا مکانی جذاب است که در واقع یک شهر بزرگ تفریحی با انواع هتل‌ها، رستوران‌های عالی، پارک بازی، موزه تندیس‌های مومی، سینمای چهار بعدی و بسیاری چیزهای دیگر است. محلی استثنایی برای سفر دسته جمعی که برای تمامی اعضای خانواده، جاذبه‌ای متفاوت دارد.

 

 

زیبا‌ترین کشورها برای عاشق پیاده‌روی در طبیعت

 

 

کولمار تروپیکال؛ پاهانگ، مالزی

 

 

کولمار تروپیکال، پاهانگ، مالزی

 

 

کولمار تروپیکال ابتدا به خاطر هتلی فرانسوی به این نام در پاهانگ معروف بود اما رفته رفته کل این منطقه را شبیه به شهر کولمار فرانسه ساختند و حالا این مکان به یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین نقاط گردشگری در تور مالزی بدل شده است. فارغ از زیبایی‌های ظاهری، دیدنی‌ها و مراکز تفریحی بسیاری نیز در کولمار تروپیکال واقع شده است که از نمونه‌های آن می‌توان به باغ وحش زیبای آن که محل زندگی بیش از ۲۰۰ خرگوش است و یا سینمای ۶ بعدی بسیار عالی آن اشاره کرد. اما کسانی که به این مکان می‌آیند، بیشتر می‌خواهند در خیابان‌های سنگ‌فرش کولمار تروپیکال قدم بزنند و در کنار آبنمای معروفش عکس بگیرند.

 

 

پریمو پیازا؛ کائو یای، تایلند

 

 

پریمو پیازا؛ کائو یای، تایلند

 

 

کائو یای منطقه‌ای تفریحی در نزدیکی بانکوک است که هر بخش آن شبیه به نقطه‌ای خاص از جاهای واقعی یا فانتزی درست شده. یکی از این بش‌های پریمو پیازا است که کاملا شبیه به دهکده‌های قدیمی ایتالیایی بوده که در آن اقامتگاه‌های مخصوص، کافه‌ها و رستوران‌ها و حتی مزرعه پرورش گوسفند نیز وجود دارد. کائو یای به طور کلی منطقه‌ای کوهساتنی و سرسبز است که از جمله پرطرفدارترین نقاط برای گردش یک یا دو روزه از مقصد بانکوک به شمار می‌رود.

 

 

معرفی بهترین موزه‌های دنیا برای انتخاب بهترین مقصد گردشگری

 

ونتیان؛ ماکائو

 

 

ونتیان؛ ماکائو

 

 

این مکان بسیار بزرگ که اطرافش به شکل ویژه‌ای شبیه به ونیز است و در میانه به لاس وگاس شباهت پیدا می‌کند، در واقع یک مجموعه اقامتی-تفریحی است که سالانه صدها هزار گردشگر را به ماکائو می‌کشاند. این مجموعه در کناره‌ها با کانال‌های آبی و ساخت و سازهایی که به قصد شبیه به ونیز هستند، مکانی عالی برای گشت و گذار و خرید ساخته و در خود مجموعه که هتلی ۴۰ طبقه است، جدا از انواع سرگرمی‌هایی که فکرش را بکنید، اتاق‌ها و سوییت‌های لوکسی برای اقامت پدید آورده‌اند. این مجموعه برای شرکت سازنده‌‌اش بیش از ۲٫۴ میلیارد دلار هزینه در بر داشت، اما نتیجه‌ی کار یکی از مهم‌ترین مقاصد تفریحی در کشوری توریستی شد.

 

 

تیاندوچنگ؛ هانگژو، چین

 

 

تیاندوچنگ؛ هانگژو، چین

 

 

حرف از کپی‌کاری که بزنیم، چینی‌ها در صدر همه‌ چیز قرار می‌گیرند و این بار آن‌ها یک شهر را شبیه‌سازی کرده‌اند، آن‌ هم پاریس را! ساخت این پروژه‌ی جاه‌طلبانه از سال ۲۰۰۷ آغاز شد و در راه انجامش، یک نسخه از برج ایفل در مقیاس یک سوم و یک نمونه‌ی شبیه سازی شده از باغ لوکزامبورگ در تیاندوچنگ ساخته شد. اگر چه خود چینی‌ها و گردشگران خارجی که به هانگژو می‌آیند، بسیار به گشتن در این محل علاقه دارند، اما این شهر برای جمعیتی برابر با ۱۰ هزار نفر ساخته شده بود که به خاطر هزینه‌های زیاد خانه‌ها در آن، تنها ۱۰ درصد آن پر شده و به همین سبب شهر بسیار خلوت و خالی به نظر می‌آید با تور چین می‌توانید مهمان این شهر باشید.

مطالب مرتبط