هتل‌های مناسب برای اقامت همراه کودکان در جنوب شرقی آسیا

در سفر به نقاط گرمسیری و ساحلی بیشتر بزرگ‌ترها دوست دارند وقت‌شان را در سواحل و با فعالیت‌های آبی پر کنند در حالی که اغلب بچه‌ها سرگرمی‌ها و شیطنت‌های دیگری را دوست دارند. خوشبختانه به دلیل حجم زیاد مسافرت‌هایی که به جنوب شرق آسیا می‌شود اقامتگاه‌های زیادی در نقاطی همچون فیلیپین، تایلند، بالی، مالزی و یا سنگاپور وجود دارد که جدا از امکانات و ویژگی‌های مناسب والدین، سرگرمی‌های متنوعی را برای کودکان دیده‌اند. اگر هتلی مناسب در مقصدی گرمسیری هستید موارد زیر را بررسی کنید.

 

 

هتل هیلتون بالی 

 

 

هتل هیلتون بالی

 

 

هتل هیلتون در تور بالی اقامتگاهی لوکس و بی‌نظیر با نمای شگفت‌انگیزی از ارتفاعات صخره‌ای و رو به دریا در ناحیه نوسا دوآ قرار گرفته است. اگر شما هم با فرزندتان به این سفر می‌روید، می‌توانید با اقامت در این هتل، فرصت تجربه تعطیلاتی جذاب به فرزندتان را بدهید. در اینجا یک باشگاه تفریحی جذاب برای بچه‌ها با استخر روباز و سرپوشیده به سبک جنگلی، خانه درختی و ترامپلاین در نظر گرفته شده است. به علاوه تفریحاتی مثل دیوار صخره‌ نوردی و اتاق بازی‌های ویدئویی نیز در دسترس آن‌ها قرار داده شده است.
جدا از این امکانات در این هتل یک ساحل خصوصی با ورزش‌های آبی، زمین‌های تنیس، چندین رستوران (از جمله آمفی تئاتر شام با رقص بالیایی زنده) و یک استخر شنا مجزا با نمای دریاچه نیز موجود است. هر ۴۰۸ اتاق هیلتون بزرگ، با حمام سنگ مرمرین با وان آب داغ، بالکن با نمای دریا و امکانات رفاهی دیگر هستند.

 

 

اقامتگاه ساحلی و اسپای JW Marriott پوکت؛ تایلند

 

 

اقامتگاه ساحلی و اسپای JW Marriott

 

 

اقامتگاه و اسپای جی‌دبیلو ماریوت پوکت در تور تایلند، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های قیمت مناسب این منطقه است که می‌توانید در آن اقامتی به یاد ماندنی داشته باشید. شما در این هتل از باغ‌های گرمسیری و خدمات فوق‌العاده بهره‌مند خواهید بود. به علاوه چون در نزدیکی فرودگاه پوکت واقع شده رفت و آمد به آن بسیار راحت‌تر است.
سه استخر شنای منحصر به فرد، باشگاه تفریحی کودکان با ترامپلاین، میز بیلیارد و بازی‌های ویدئویی، و همچنین ۱۲ رستوران و کافه در این هتل گنجانده شده است. اتاق‌ها دارای طراحی داخلی مدرن و امکاناتی مثل مینی یخچال هستند در حالی که سوییت‌ها به علاوه امکانات رایج استخر خصوصی هم دارند. اما نکته جالب توجه این است که ساحل آن مناسب برای شنا نبوده و شما باید به استخرها بسنده کنید.

 

 

بهترین هتل اسپاهای دنیا برای اقامتی رویایی

 

 

اقامتگاه Four Seasons لنکاوی؛ مالزی

 

 

اقامتگاه Four Seasons لنکاوی؛ مالزی

 

 

هتل چهار فصل لنکاوی در تور مالزی اقامتگاهی بی‌نظیر است که گشت و گذاری ساحلی و هیجان‌انگیز در قسمت شمالی جزیره و در طول تور پارک مانگروی جنگل کیلیم کارست به شما ارائه می‌دهد. ویلاهای لوکس مالایی با طراحی چوبی دلنشین همراه با وان در فضای باز و استخر خصوصی ارائه داده می‌شوند. در حقیقت این هتل سعی کرده تعادلی بین فضای خانوادگی و رمانتیک ایجاد کند تا هر گروهی بتواند در آن احساس رضایت داشته باشد.
شما می‌توانید در یک قسمت ساحلی غذا بخورید و از خدمات اسپا و آبگرم، استخر بزرگسالان، استخر بچه‌ها، اسب سواری و یک مرکز آموزشی استفاده کنید. تنوع خدمات به گونه‌ای است که همه اعضای خانواده می‌توانند تفریح و سرگرمی خودشان را پیدا کنند. البته هتل خیلی در نزدیکی جاذبه‌های اصلی لنکاوی قرار ندارد اما به صورت خودکفا با رستوران‌ها، بارها، ساحل خصوصی و استخرها طعم زندگی لوکس را به جان مهمانان خود می‌نشاند.

 

 

اقامتگاه ساحلی Katathani Phuket پوکت؛ تایلند

 

 

اقامتگاه ساحلی Katathani Phuket پوکت؛ تایلند

 

 

این مجتمع لوکس شگفت‌انگیز با ۴۷۹ اتاق در امتداد ساحل آرام کاتا نوی قرار گرفته و سراسر زمین آن با ۶ استخر، کافه و رستوران پوشیده شده است. برعکس بسیاری از هتل‌های گرمسیری، این اقامتگاه تمرکز خود را بر رفاه خانواده‌ها گذاشته و طیفی از فعالیت‌های جذاب را برای کودکان تهیه دیده است.ب
باشگاه تفریحی کودکان فعالیت‌های زیادی همچون آموزش مهره‌دوزی، آشپزی، و ساخت کایت تایلندی برگزار می‌کند. به علاوه یک زمین بازی با کوهی از اسباب بازی نیز وجود دارد. جدا از استخر کم‌عمق با بازی‌های آبی، فعالیت‌هایی همچون میز بیلیارد، میز تنیس و زمین گلف نیز برای تمامی سنین در دسترس هستند. سوییت‌ها با نمای شگفت‌انگیز و خیره‌کننده دریای آندامان آرامشی دل‌انگیز به شما ارائه می‌دهند.

 

 

مکان‌هایی در آسیا که حس می‌کنید در اروپا هستید

 

 

 هتل Discovery Shores بوراکای؛ فیلیپین

 

 

 هتل Discovery Shores بوراکای؛ فیلیپین

 

 

این هتل که در قسمت شمالی ساحل ماسه سفید بوراکای قرار گرفته لوکس‌ترین اقامتگاه در کل منطقه شناخته می‌شود. شما می‌توانید در یکی از ۸۷ اتاق لوکس این هتل اقامت داشته باشید و از استخر و کافه، قسمت بازی کودکان، ساحل و کافه‌چی‌ها برای سرو نوشیدنی، و امکانات رفاهی دیگر استفاده کرده و تجربه فوق‌العاده‌ای از اقامت در هتلی لوکس و آرامشبخش به دست بیاورید.
باشگاه تفریحی کودکان نیز انواع سرگرمی‌های سرپوشیده و روباز برای افراد زیر ۱۲ سال ارائه می‌دهد. هزینه اقامت در این هتل کاملا لوکس مسلما گران تمام خواهد شد اما امکانات جانبی دیگری همچون شاتل فرودگاه، اینترنت رایگان، بوفه صبحانه و حمل و نقل به نقاط مختلف جزیره هزینه‌ بالای اقامت را معقولانه‌تر جلوه می‌دهند.

مطالب مرتبط