بهترین هتل اسپاهای دنیا برای اقامتی رویایی

در هتل‌ها، رستوران و کافه جزو ویژگی‌های برجسته جدا از راحتی اتاق‌ها در نظر گرفته می‌شوند. اما تصورش را بکنید که وجود اسپا چقدر می‌تواند در اقامت شما و کیفیت تعطیلات شما موثر باشد. البته سطح کیفی اسپاها اصلا ربطی به مساحت و یا درجه لاکچری بودن آن‌ها ندارد. بلکه کیفیت آن‌ها به آرامش موجود، مهارت درمانگران، تنوع درمان‌ها، آرامبخشی، سم زدایی و رهاسازی و وضعیت ظاهری آن‌ها سنجیده می‌شود. در سراسر دنیا هتل‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارند که می‌توانید از اسپای آن‌ها بهره ببرید. اما بهترین هتل اسپاها کدامند؟

 

 

سوئیس؛ باد راگاز، اقامتگاه گرند باد راگاز

 

 

اقامتگاه گرند باد راگاز

 

 

تمامی ۲۶۷ اتاق این هتل فوق‌العاده زیبا و راحت است و نمایی بسیار دیدنی ارائه می‌دهند. در واقع این هتل در دامنه کوه پیزول، در چند صد قدمی دریاچه کنستانس در فاصله‌ای از آلپ واقع شده و در هر طرف زیبایی‌های طبیعی فوق‌العاده‌ای را مقابل چشم می‌کشد. اما بهترین بخش آن نه تنها نمای منحصر به فرد آن بلکه اسپای آب داغ و درمانی آن است. این اسپا معروف‌ترین مرکز پزشکی سوئیس است که در آن ۷۰ درمانگر و پزشک مشغول به کار هستند. درمان‌های این مرکز اسپا همه چیز از جمله مواد ضدعفونی، استرس، درمان تحریک پذیری اعصاب و اختلالات عصبی را در بر می‌گیرد. این مجموعه شامل ۱۲ اسپا با پنجره‌های سراسری از کف تا سقف، سونای شخصی، حمام‌های مدرن با نورپردازی رنگی، همچنین اولین اتاق بخار شیشه‌ای Swarovski در دنیا است.

آدرس: Bernhard-Simonstrasse, 7310 Bad Ragaz, Switzerland

تلفن: +41 81 303 30 30

 

 

اندونزی؛ بالی، COMO Shambhala Estate

 

 

اندونزی؛ بالی، COMO Shambhala Estate

 

 

این اقامتگاه برجسته در روستای بگاوان و در حومه اوباد واقع شده است. استفاده از آب رودخانه‌دره در این اسپا خود درمان است. شیوه‌های درمانی در این اسپا، عمیق، ریشه‌ای و به شیوه‌های آیورودیک بوده و حس رضایت کامل را تجربه خواهید کرد. قبل از شروع درمان شما با درمانگرها جلسه خصوصی خواهید داشت و به آن‌ها مشکلات فردی و انتظارات‌تان را خواهید گفت و سفارشات لازم در دریافت می‌کنید. آن‌ها خدماتی شامل درمان سنتی بالیایی، هیدروتراپی و طیف وسیعی از ماساژ درمانی می‌شود. برنامه‌های سلامتی بلند مدت شامل درمان‌های ۵ تا ۶ روزه می‌شود و از طرف افراد مشهور و ورزشکاران به شدت مورد استقبال قرار می‌گیرد. پس از درمان می‌توانید از بین ۲۰ نوع آبمیوه آنتی اکسیدان شده که در رستوران گلو تهیه می‌شوند انتخاب خودتان را داشته باشید و جانی تازه کنید.

آدرس: Banjar Begawan, Desa Melinggih Kelod, Payangan, Melinggih Kelod, Payangan, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

تلفن: +62 361 978888

 

 

سفر به زیبا‌ترین شهر‌های سال ۲۰۱۹

 

 

آمریکا؛ آریزونا، تاکسون، کانیون رنچ

 

 

آمریکا؛ آریزونا، تاکسون، کانیون رنچ

 

 

در آمریکا هیچ اسپایی شبیه به این آبگرم۷۴۳۲ متر مربعی در مرزعه‌ای به مساحت ۱۵۰ هکتار وجود ندارد. این اقامتگاه باورنکردنی در دامنه کوه سانتا کاتالینا با نمایی خیره کننده واقع شده است. تمرکز اصلی این اقامتگاه نیز بر روی تناسب اندام است. پس از ورود به این اقامتگاه در ابتدا شما تشویق خواهید شد تا حتما با پزشک مشورت کنید و برنامه تناسب اندام برای پیشبرد بهتر درمان دریافت کنید. آبگرم نیز دارای چهار استخر شنا، از جمله یک تردمیل زیر آب هم هست. همچنین یک آزمایشگاه معروف خواب وجود دارد که توسط سنسورهای پیشرفته الگوی خواب مهمانان سنجیده می‌شود.

آدرس: 8600 E Rockcliff Rd, Tucson, AZ 85750, USA

تلفن: +1 520-749-9655

 

 

تایلند؛ هوا هین، اقامتگاه درمانی بین‌المللیChiva Som

 

 

تایلند؛ هوا هین، اقامتگاه درمانی بین‌المللیChiva Som

 

 

این اقامتگاه تندرستی و درمانی در سال ۱۹۹۵ در خلیج تایلند تاسیس شد و از همان زمان تاکنون رشد و پیشرفت کرد و در صدر ماند. گفته می‌شود اسپای این اقامتگاه برنامه‌های تناسب اندام جدیدی به فهرست خود اضافه کرده و با یک محوطه آموزشی جدید توانسته سطح سوزاندن کالری را بالا ببرد. شما در این اقامتگاه بیش از ۲۰۰ نوع درمان آب گرم برای انتخاب دارید. پرسنل نیز همگی مجرب بوده و هر کدامشان در زمینه‌های پزشکی، تغذیه، طب سوزنی و فیزیوتراپی سر رشته دارند. اسپای این اقامتگاه بخش جداگانه‌ای هم در خود ارائه می‌دهد که شامل خدمات زیبایی‌شناسی از قبیل میکرودرم ابریژن و روش‌های غیر لیزر می‌شود.

آدرس: 73/4 Petchkasem Road, Hua Hin, Prachuap Khiri Khan 77110, Thailand

تلفن: +66 32 536 536

 

 

بهترین کشورهای دنیا برای سفر در سال ۲۰۱۹

 

 

فرانسه؛ بورا بورا، اقامتگاه چهار فصل بورا بورا

 

 

فرانسه؛ بورا بورا، اقامتگاه چهار فصل بورا بورا

 

 

این اقامتگاه شگفت‌انگیز جدا از مناظر بی‌نظیری که اطرافش را در بر گرفته دارای اسپایی لوکس و بسیار مشهور است. اسکراب‌های مروارید سیاه تاهیتیانی، ماسک‌ها از جلبک‌های آلیِ ساخته شده از آب پاک‌ترین بخش اقیانوس و همچنین پزشکانی مجرب و بین‌المللی از خدمات برجسته و بسیار مشهور این اقامتگاه هستند. بیشتر خدمات درمانی و تندرستی را می‌توان در همان سوییت‌های محل اقامت انجام داد اما با این همه اسپای Kahaia با تراس روباز، و نمای کوه Otemanu نیز وجود دارد که خدمات برجسته‌ای در آن ارائه می‌گردد. این خدمات حتی برای نوجوانان بین ۱۳ تا ۱۷ سال نیز در نظر گرفته شده است.

آدرس: French Polynesia

تلفن: +689 40 60 31 30

مطالب مرتبط