لذت خوابی رویایی زیر آسمان پرستاره در متفاوت‌ترین هتل‌ها

آیا تا به حال به خوابیدن زیر آسمان و تماشای ستارگان فکر کرده‌اید؟ البته این کار در محیط‌های باز بیشتر شبیه ریسک است تا تجربه‌ای بی‌تکرار. اما شما همیشه می‌توانید این تجربه را در ویلاها و جاهایی چنین دست کسب کنید. حالا تصورش را بکنید در تعطیلاتی منحصر به فرد با کلیه امکانات زیر آسمان پر ستاره دراز کشیده‌اید و رویایی‌ترین خواب عمرتان را تجربه کنید.

 

 

مالدیو، اقامتگاه سونوا جانی

 

 

soneva

 

 

این ویلای دریایی تنها با هلیکوپتر، هواپیمای دریایی و قایق قابل دسترسی است. این مجموعه از ۲۴ ویلای روی آب و یک ویلای جزیره‌ای تشکیل شده است. اتاق خواب اصلی هر کدام از این ویلاها دارای یک سقف جمع شونده هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا در تختی راحت و در اتاق شخصی‌تان زیر آسمان پرستاره دراز بکشید و از تماشای نمای بالای سرتان لذت ببرید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از تسلکوپ‌ قوی و پیشرفته رصدخانه ویلا آسمان شب را به تماشا بنشینید.

 

 

ایتالیا، هتل لالبرتا

 

 

هتل لالبرتا

 

 

 

مهمانان این هتل دیوانه رزرو کردن اتاق ۴۰۴ که سوییتی با سقف باز روی دریاچه ایسو است، هستند. این سوییت عاشقانه دارای تخت بزرگ شاهانه، مبلمان راحت، نمایی دل‌انگیز به تاکستان‌ها و سقفی جمع شونده و کرکره‌ای است. به همین سادگی شما می‌توانید روی تخت بزرگ و راحت خود دراز بکشید و از نمای به شدت جذاب و منحصر به فرد آسمان شب لذت ببرید و صبح، در تراس خصوصی خوش منظرتان صبحانه‌ای اروپایی بخورید.

 

 

سوییس، نول استرن

 

 

سوییس، نول استرن

 

 

شاید یکی از غیرمعمول‌ترین خوابگاه‌های دنیا نول استرن واقع در سوییس باشد که تنها از یک اتاق بدون سقف و دیوار تشکیل شده است و هیچ تلویزیون، تلفن و اینترنتی در آن وجود ندارد. این محل خواب خاص و بی‌همتا در دامنه کوه‌های آلپ سوییس واقع شده و تنها چیزی که به شما ارائه می‌دهد خدمه‌ایست که چیزهای مورد نیاز شما را فراهم می‌کند. شما می‌توانید به دور از دنیای پرمشغله ماشینی شبی را در آرامش و سکوت سپری کنید و از تماشای آسمان زیبای شب لذت ببرید.

 

 

اسپانیا، Balcon de Cordoba

 

 

اسپانیا، Balcon de Cordoba

 

 

هتل Balcon de Cordoba، یک سوییت روی سقف است که به Ruzbahan شناخته می‌شود. این هتل مکانی ایده‌آل برای لذت بردن از افق از روستای تاریخی کوردوبا و خوابیدن زیر آسمان پر ستاره است. این بوتیک هتل جذاب با ارائه سه حیاط مختلف به شما اقامتی آرام و بی‌دغدغه ارائه می‌دهد که تمام خستگی‌های شما را به در می‌کند. شما می‌توانید با اقامت در این هتل از جاهای دیدنی باستانی اطراف هم دیدن کنید.

 

 

هتل‌های عجیب دنیا برای اقامتی متفاوت و دلچسب

 

 

پرتقال، هتل LAND Vineyards

 

 

پرتقال، هتل LAND Vineyards

 

 

شما می‌توانید برای تماشای آسمان در هر زمان از روز، اتاقی در هتل L’AND Vineyards رزرو کنید. این هتل برخلاف موارد قبلی بدون سقف و یا با سقفی کنار رونده نیست بلکه تنها پنجره‌ای شیشه‌ای قسمت بالا تخت قرار گرفته تا شما بتوانید هر زمان از روز که خواستید روی تخت‌تان دراز بکشید و به تماشای آسمان بالای سرتان بپردازید. هر مجموعه دارای اتاق نشیمنی آرام با باغچه خصوصی داخلی، چشم اندازهای به تاکستان‌ها و لوازم مدرن از عناصر طبیعی مانند چوب و سنگ است.

 

 

تایلند، Bangkok Tree House

 

 

 تایلند، Bangkok Tree House

 

 

این هتل به شدت زیبا و قابل توجه با ۱۲ سوییت یکی از بهترین راه‌های ممکن برای برقراری ارتباط با طبیعت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این واحه سحرآمیز در جزیره بانگ کراچائو تایلند قرار گرفته است. یکی از اتاق‌های عاشقانه روباز را در تور تایلند رزرو کنید تا بتوانید خوابی رویایی زیر آسمان پرستاره گرمسیری و میان نخل‌های همیشه سبز را تجربه کنید. گردشگران ماجراجو تخت خواب‌های شناور بر روی رودخانه را انتخاب می‌کنند تا خوابی فراموش نشدنی و بی‌تکرار را تجربه کنند.

 

 

تکه‌های بهشت را در جزیره‌های اطراف پوکت ببینید؛ تایلند

 

 

کنیا، Ol Donyo Lodge

 

 

کنیا، Ol Donyo Lodge

 

 

فقط هفت اتاق مهمان در هتل Ol Donyo Lodge کنیا وجود دارد. بنابراین اتاق خواب بدون سقف را برای تجربه شبی زیر آسمان پرستاره رزرو کنید. شما می‌توانید بر روی تخت بزرگ با تورهای دور تا دور آن، بر روی تراس خصوصی بخوابید و از هوای آزاد و شب‌های پر ستاره آفریقا لذت ببرید. شما صبح با نمایی دیدنی از کوه‌های کلیمانجارو و صدای آب بازی فیل‌ها از خواب بیدار خواهید شد. شما می‌توانید به اسب سواری و رانندگی بپردازید و از ماساژهای حرفه‌ای لذت ببرید.

 

 

آمریکا، AKA Central Park

 

 

آمریکا، AKA Central Park

 

 

شما حتی می‌توانید این تجربه جذاب را زیر آسمان شهر شلوغ نیویورک هم به دست بیاورید. شما می‌توانید برای شبی رویایی و عاشقانه یکی از دو سوییت طبقه ۱۷ام را رزرو کنید. این سوییت‌ها با شومینه چوبی، تلسکوپ پیشرفته، و تخت خوابی راحت شبی بی‌نطیر و رویایی را برای شما رقم می‌زنند. شما می‌توانید همراه همسرتان به رصد ستاره‌ها بپردازید و از شبی پر از نور شمع و ستاره لذت ببرید.

مطالب مرتبط