روشی عجیب برای آغاز زندگی، ازدواج در زیر آب

بسیاری از کسانی که نقشه ازدواج رویایی‌شان را در ذهنشان مرور می‌کنند، به کوهستان‌های زیبا، برکه‌های آرام، دکوربندی مملو از گل و این چیزهای شاعرانه که همه در فیلم‌ها دیده‌ایم فکر می‌کنند. در طرف دیگر اما کسانی هستند که ازدواج خود را به شکل یک ماجراجویی دیوانه‌وار می‌بینند، بالای کوه، درون جنگل یا حتی زیر آب!

 

 

underwater-wedding-2

 

 

مدت‌هاست که چندین کشور مختلف ازدواج‌های زیر آب را برگزار کرده و شرکت‌های غواصی تدارک چنین ازدواج‌هایی را می‌بینند. روشی نامتعارف ولی منحصر به فرد که یکی از راه‌های عجیب آغاز زندگی زناشویی‌ست! احتمالا تعجب کنید اگر متوجه شوید که در بعضی از مقاصد گردشگری بسیار معروف، استقبال از چنین عروسی‌هایی اینقدر زیاد بوده که برای مراکز معروف مجبور به رزرو جا خواهید بود.

 

 

 

 

 

بهترین کلاس‌های آشپزی در سراسر دنیا

 

 

عروسی زیر آب به چه صورت انجام می‌پذیرد؟

 

 

underwater-wedding-3

 

 

ازدواج در زیر آب تنها شامل بخش کوتاهی از کل جشن، یعنی قسمت تبادل حلقه می‌شود. مهم نیست شما غواص باشید، شناگر یا تنها عاشق یک عروسی عجیب، این کار برای همه قابل انجام است، تنها کافی‌ست یک کشور مناسب و یک شرکت مناسب برای انجام این کار پیدا کرده و مبلغ نسبتا زیادی برای انجام چنین مراسمی را پرداخت کنید.

قبل از اینکه مراسم آغاز شود، یک جلسه کلاس ساده برای اینکه مشکلی در هنگام مراسم ایجاد نشود برای شما برگزار می‌شود، سپس یک دور امتحانی در آب دریا مراسم مرور خواهد شد تا اینکه در زمان ازدواج، شما به همراه چند غواص و فیلم‌بردار وارد آب خواهید شد.

 

 

underwater-wedding-4

 

 

بعد از انجام مراسم زیر آب که به صورت زنده برای حضار در ساحل پخش می‌شود، به سالن تعویض لباس برده خواهید شد تا با پوشیدن لباس خشک به کنار خانواده رفته و مراسم را به صورت عادی در کنار ساحل و در محلی زیبا تجربه کنید.

در ادامه چند نقطه معروف برای انجام عروسی‌های زیر آب به شما معرفی می‌کنیم:

 

 

برکه بورا بورا، پلی‌نزی

 

 

برکه بورا بورا، پلی‌نزی

 

 

رویایی‌ترین و البته گران‌ترین عروسی‌های زیر آب، در یکی از خاص‌ترین نقاط دنیا انجام می‌شود، بورا بورا. ازدواج‌ها در آب‌های درخشان این جزیره، در عمق ۴ متری و در آب‌هایی بسیار شفاف انجام می‌شود، آنقدر شفاف که می‌توان مراسم زیر آب را از قایق هم تماشا کرد. همه چیز در این جزیره به لوکس‌ترین حالت ممکن اتفاق می‌افتد آن‌هایی که امکان انجام عروسی در چنین فضایی را داشته باشند، احتمالا خاطره‌انگیزترین شروع دوران ازدواج را تجربه خواهند کرد.

 

 

بهترین شهرهای دنیا برای عاشقان شیرینی و شکلات

 

 

بالی، اندونزی

 

 

بالی، اندونزی

 

 

اگر تایلند را به واسطه ارزانی انجام عروسی زیر آب را لحاظ نکنیم، تور بالی محبوب‌ترین مقصد برای انجام چنین مراسمی است. طبیعت زیبا و آب‌های درخشان در کنار اقامتگاه‌های لوکس و امکانات عالی برای عروسی زیر آب این محبوبیت را برای این جزیره به همراه آورده است.

 

 

هاوایی، آمریکا

 

 

هاوایی، آمریکا

 

 

در آب‌های آمریکا، بدون شک هاوایی بهترین انتخاب برای کسانی به شمار می‌آید که می‌خواهند یک عروسی باشکوه زیر آب را تجربه کنند. یکی از بخش‌های بسیار خوب در هاوایی، عکاسی حرفه‌ای در این مکان است به شکلی که اگر پکیج‌های مربوط به عکاسی زیر آب و روی آب خریداری شود، چندین عکس فوق‌العاده در نهایت برای شما می‌ماند که شبیه به فیلم‌های هالیوودی‌ست. مراسم نیز در سواحل زیبا و مختص برپایی جشن‌های شلوغ برپا می‌شود.

 

 

 

معروف‌ترین سواحل دنیا در کدام مناطق قرار گرفته‌اند؟

 

 

تایلند

 

 

تایلند

 

 

به این خاطر تایلند به صورت کلی اسم برده شده، چون در سال‌های اخیر بسیاری از مقاصد گردشگری این کشور اقدام به برپایی چنین مراسماتی می‌کنند و همچون بسیاری چیزهای دیگر این کشور، جشن‌های عروسی زیر آب در تور تایلند از هر جای دیگری در دنیا ارزان‌تر است. این به این معنی نیست که این جشن‌ها بد هستند، بلکه اتفاقا جشن‌هایی که در کرابی، پوکت یا حتی فی‌فی برگزار می‌شوند، عالی، با امکانات بسیار خوب و در محل‌هایی فوق‌العاده زیبا انجام می‌شوند. همین تعدد مراکز خود باعث شکسته شدن قیمت‌ها شده و به نفع زوج‌های جوان خواهد بود. تنها نکته مهم اینکه باید حتما با تحقیقات مناسب، بهترین جا را برای برپایی عروسی انتخاب کرد. فی‌فی بدون شک زیباترین و مناسب‌ترین برای این کار است، اما از همه‌ی مراکز تایلند گران‌تر خواهد بود.

 

 

مائوریتیوس

 

 

مائوریتیوس

 

 

یکی دیگر از نقاط خاص دنیا که حوالی آفریقا واقع شده و از جمله دیگر مراکز لوکسی به حساب می‌آید که می‌توانید یک عروسی جمع و جور در زیر آب‌های آن برپا کرده و خاطره‌ای همیشگی برای خود بسازید. آب‌های آرام خلیج مانند این جزیره، مکانی رویایی برای جشن عروسی است و سواحل آن با شن‌ها سفید و دیدنی، میزبان پایکوبی بعد از آن خواهد بود.

 

 

نکاتی در مورد عروسی زیر آب

 

 

نکاتی در مورد عروسی زیر آب

 

 

شما می‌توانید چند نفری اضافه با خود به زیر آب ببرید، اما برای هر کدام هزینه‌ی اضافی خواهید داشت و تعداد نفرات نیز محدودیت دارد.

می‌توانید زیر آب لباس عروسی خاصی پوشیده یا اینکه کاملا با لباس غواصی به آب بروید، در نهایت اما به دو لباس احتیاج خواهید داشت.

عروسی در تمام طول روز انجام می‌شود، از ظهر تا پاسی از شب.

مطالب مرتبط