هتل‌های عجیب دنیا برای اقامتی متفاوت و دلچسب

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که تعطیلاتی متفاوت را سپری کنید و در شب را در اسب تروا و کابین خلبان بوئینگ ۷۴۷ بخوابید؟ پس باید از فکر هتل‌های لوکس زنجیره‌ای دنیا بیرون بیایید و یک تجربه شخصی غیر معمول در هتل‌هایی متفاوت کشب کنید. شاید خدمات این هتل‌ها در سطح ۵ ستاره نباشند اما در عوض تجربه‌ای جدید و منحصر به فرد به شما می‌دهند که تعطیلات شما را برجسته می‌کند. بیایید نگاهی به هتل‌های عجیب سراسر دنیا بیاندازیم.

 

 

شیلی، کلبه کوهستانی جادویی

 

 

lodge-chile

 

 

این هتل عجیب و غریب که به شکل یک کوه بزرگ سنگی ساخته شده شبیه آتشفشانی فعال است که به جای گدازه‌های مذاب از آب آب پایین می‌ریزد. در ساخت این هتل از چوب و سنگ استفاده شده است. فضای داخلی زیبا و منحصر به فرد که شما را به یاد داستان‌های پریان می‌اندازد و باعث ایجاد هیجان در شما می‌شود، تعطیلاتی استثنایی و به یادماندنی تقدیم‌تان می‌کند. شما می‌توانید در این هتل از امکاناتی مثل اتاق خشکشویی، خدمات کودکان، رستوران و کافه، جکوزی و اسپا استفاده کنید. به علاوه تنها مسیر ورود به هتل یک پل چوبی معلق در آسمان است.

آدرس: Carretera Internacional CH-203, km 60 B - Neltume, Panguipulli, Región de los Ríos, Chile

تلفن: +56 2 2887 3535

 

 

کانادا، هتل Free Spirit Spheres

 

 

spirit-spheres-hotel-canada

 

 

این هتل که در کانادا واقع شده به شما امکان اقامتی منحصربه فرد در اتاق‌های معلق توپی را می‌دهد. شما می‌توانید در جنگل‌های بارانی ونکوور اقامت کنید و از مزایای زندگی در جنگل مثل سکوت و آرامش، دیدن حیوانات بومی و استفاده از هوای تمیز بهره‌مند شوید.

آدرس: 420 Horne Lake Rd, Qualicum Beach, BC V9K 1Z7, Canada

تلفن: +1 250-757-9445

 

 

دانمارک، هتل Can Sleep

 

 

دانمارک، هتل Can Sleep

 

 

این هتل در واقع اتاق‌هایی به شکل قوطی نوشابه ارائه می‌دهد که ارتفاعی به اندازه ۴ متر دارند. این هتل تنها در ماه اگوست و در طول جشنواره موسیقی اسکندربرگ باز می‌شود.

 

 

مقاصد مقرون به صرفه در شرق آسیا برای سفر ماه عسل

 

 

نیوزلند، مهمانسرای هابیت

 

 

نیوزلند، مهمانسرای هابیت

 

 

این هتل منحصر به فرد و جذاب با الهام از هابیت‌های کوتاه قد افسانه‌ای و سبک معماری داستانی آن‌ها طراحی و ساخته شده است. مهم نیست که هابیت نیستید اما همیشه می‌توانید با اقامت در چنین جایی حس حظور در داستان‌های حماسی را بچشید. در و پنجره‌های دایره‌ای و اتاق‌های راحت و بزرگ شما را کاملا به یاد فیلم ارباب حلقه‌ها می‌اندازد.

آدرس: 1177 Waitomo Valley Rd, Waitomo 3977, New Zealand

تلفن: +64 7-878 6666

 

 

اسلوکی، هتل روح 

 

 

اسلوکی، هتل دیوانه یا هتل روح

 

 

هتل روح اقامتگاهی رنگارنگ و بی نظیر است که معماری منحصر به فرد انتزاعی دیوانه‌طور از خودش نشان می‌دهد. برعکس اسم متفاوت و ترسناکش که شما را به یاد شبی هالووینی و هیجان‌آور می‌اندازد، این هتل دارای اتاق‌هایی، زیبا و بزرگ با رنگ‌های متنوع و دوست داشتنی است. شما می‌توانید از امکانات متفاوتی مثل اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات حیوانات، خدمات کودکان و اتاق خشکشویی استفاده کنید.

آدرس: Vančurova 1, 831 01 Bratislava, Slovakia

تلفن: +421 917 632 452

 

 

سوئد، هتل The Mirrorcube

 

 

the-mirrorcube-hotel

 

 

یکی از عجیب‌ترین هتل‌های دنیا که در سوئد واقع شده هتل The Mirrorcube که از صفحات آلمینیومی سبک بر روی پایه‌های چوبی ساخته شده است. این هتل درختی عجیب با آینه‌های به کار رفته در نمایَش، مخفیگاهی امن و جادویی ایجاد کرده که منظره ۳۶۰ درجه اطراف را به نمایش می‌گذارد.

آدرس: Edeforsvägen 2A, 960 24 Harads, Sweden

تلفن: +46 928 103 00

 

 

انگلستان، خانه‌ایی روی ابر

 

 

انگلستان، خانه‌ایی روی ابر

 

 

این هتل عجیب منحصر به فرد ساختمانی ۵ طبقه است که در آن از حدود ۳۰ هزار بشکه آب برای ساخت استفاده شده است. داخل اتاق‌ها راحت و کاملا فانتزی است. شما با اقامت در این هتل حل می‌کنید به یکی از فیلم‌های کلاسیک اروپایی پرت شده‌اید.

آدرس: Uplands Rd, Thorpeness, Leiston IP16 4NQ, UK

 

 

فندلاند، هتل کاکسلاتانن و روستای ایگلو

 

 

فندلاند، هتل کاکسلاتانن و روستای ایگلو

 

 

این هتل منحصر به فرد شیشه‌ای که سبک و ظاهرش را از خانه‌های اسکیموها الهام گرفته اقامتی متفاوت با امکانات رفاهی مدرن، آرامش و راحتی به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید زیر آسمان پر ستاره دراز بکشید و با تماشای ستارگان به خواب بروید. اینترنت رایگان، صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، خدمات کودکان و خدمات حیوانات از جمله امکانات هتل برای شماست.

آدرس: Kiilopääntie 9, 99830 Saariselkä, Finland

تلفن: +358 16 667100

 

 

چین، Zhangzhou Wei Qun Lou Inn

 

 

چین، Zhangzhou Wei Qun Lou Inn

 

 

این مجتمع، با چهار ساختار دایره‌ای در اطراف یک میدان مرکزی، فرصتی را برای اقامت در ساختمان باستانی فوجیان تولو ارائه می‌دهد. در سال ۲۰۰۸ هم یک سری از ساختمان‌های مشابه باستانی به ثبت میراث جهانی یونسکو رسید. اگر به همراه تور چین به ژانگژو سفر کردید می توانیداین هتل را انتخاب کنید. 

آدرس: Zhangzhou Wei Qun Lou Inn, Taxia village, Shuyang town, Fujian province, China

 

 

۶ تم‌پارک عجیب در چین که گردشگران عاشق آنها هستند

 

 

سریلانکا، ویلای فیل

 

 

سریلانکا، ویلای فیل

 

 

این هتل جذاب که در منطقه رودخانه کومبوک قرار گرفته ساختمانی دو طبقه است که در زمینی سر سبز و چمنی قرار گرفته است.

آدرس: Field view terrace, kandy road, weweldeniya,, Sri Lanka

تلفن: +94 72 225 3632

مطالب مرتبط