مقاصد مقرون به صرفه در شرق آسیا برای سفر ماه عسل

مالدیو، جزایر متنوع تایلند، بالی یا بسیاری نقاط دیگر در این بخش آسیا نشان داده‌اند، مکانی عالی برای سفر ماه عسل هستند. نقاط زیبای ساحلی، مراکزی عاشقانه که خاطره‌ای همیشگی برایتان ثبت خواهند کرد. با این حال برای سفر به چنین جاهایی باید موارد متنوعی را در نظر گرفت. از جمله این موارد هزینه‌ای است که باید برای سفر بپردازید. بر همین اساس در مقاله پیش رو ما مقاصدی را برای ماه عسل به شما معرفی می‌کنیم، که هم نقاط بسیار زیبایی هستند و هم از بسیاری جهات مقرون به صرفه محسوب می‌شوند.

 

 

بالی، اندونزی

 

 

بالی

 

 

بسیاری تور بالی را از نظر هزینه‌ها، هم ردیف با مالدیو یا مقاصد گران‌قیمتی همچون آن‌جا می‌دانند. اما واقعیت این است که اگر چه این جزیره‌ی بسیار زیبا از نظر جذابیت و زیبایی یه بهشتی همچون مالدیو پهلو می‌زند، اما این امکان در سفر به بالی وجود دارد که با هزینه‌ای به مراتب کم‌تر از حد انتظار خود به آن‌جا سفر کنید.

تنوع هتل‌ها و اقامتگاه‌های ساحلی این جزیره به قدری زیاد است که هر سلیقه‌ای با هر میزان هزینه‌ای را پوشش می‌دهد.اما برای آن‌ها که با بالی آشنایی ندارند این سوال پیش می‌آید که چرا برای ماه عسل باید به سرزمین زیبا سفر کنند. جواب ساده است، اگر می‌خواهید اولین سفر دو نفره‌تان را کنار سواحلی کم‌نظیر در دنیا، آب‌هایی درخشان، طبیعتی معرکه و فضایی عالی بگذرانید، کم‌تر جایی همچون بالی برایتان پیدا می‌شود. فعالیت‌های متنوع تفریحی همچون اسب‌سواری، غواصی، قایق سواری و از این دست در بالی به وفور پیدا می‌شوند که می‌توان آن‌ها را دو نفره انجام داد و لذت برد.

 

 

در این مکان‌های عجیب و جذاب در کوه‌ساموئی اقامت کنید؛ تایلند

 

 

باتان، فیلیپین

 

 

battan

 

 

این شهر زیبای ساحلی در فیلیپین به واسطه دو فستیوال مهمش در نظر مردم آسیا و جهان بسیار معروف است اما برای ما این بخش ماجرا خیلی اهمیتی ندارد، باتان از این جهت برای ما اهمیت دارد که مکانی رویایی برای اولین سفر متاهلی به حساب می‌آید. این شهر زیبا مملو از اقامتگاه‌ها و ویلاهای بسیار زیباست که به شکل شگفت‌انگیزی ارزان هستند و امکاناتی فوق‌العاده را در ازای قیمتی بسیار خوب ارائه می‌دهند.

متر به متر باتان زیباست، از خود شهر که آب در میان خانه‌ها و ویلاهایش جریان دارد و انگار شهر بر روی آن شناور است تا بخش‌های کوهستانی، مزارع برنج و معماری خاص با رنگ‌آمیزی تندی که هوش از سرتان می‌برد. با این حال برای زوج‌های جوان سواحل زیبای این شهر شاید مهم‌تر از هر چیز دیگری باشد، یا جزایر کوچکی که در اطراف آن وجود دارد و می‌توان با قایق به راحتی به آن‌ها دسترسی داشت. در نهایت نباید قدم زدن در میان بناهای تاریخی و مخروبه‌هایی از شهرهای باستانی این منطقه را از دست داد که خود بخشی از جذابیت سفر شما به حساب می‌آید.

 

 

جزایر تایلند

 

 

جزایر تایلند

 

 

احتمالا ساموئی برای بسیاری از کسانی که می‌خواهد برای ماه عسل با تور تایلند سفر کنند، اولین انتخاب به حساب می‌آید. این جزیره بسیار زیبا از بسیاری جهات با دیگر نقاط تایلند متفاوت است، چه از منظر مناظر طبیعی و مناطق محافظت شده و چه از منظر اقامتگاه‌ها و هتل‌هایی که دارد. همه چیز در ساموئی حال و هوایی عاشقانه دارد، از رنگ روشن شن‌های سواحل تا آب‌های درخشانی که لذت نگاه کردن به آن‌ها بیش از خیلی فعالیت‌های تفریحی در شهرهای دیگر است.

اگر چه ساموئی مکانی عالی با هزینه‌ای مقرون به صرفه برای ماه عسل محسوب می‌شود، با این حال پوکت را نباید در این بین از یاد برد. پوکت از بسیاری جهات به مراتب از ساموئی ارزان‌تر است و برای آن دسته زوج‌هایی که به دنبال تفریح و ماجراجویی در کنار مباحث عاشقانه سفر هستند، مقصدی به مراتب بهتر به نظر می‌رسد. جایی که شما می‌توانید با هزینه‌های حداقلی هیجان‌انگیز‌ترین فعالیت‌ها را از سر بگذرانید و با کوله‌باری از خاطرات مفرح زندگی خود را آغاز کنید.

 

 

در این مکان‌های عجیب و جذاب در کوه‌ساموئی اقامت کنید؛ تایلند

 

 

سیهانوکویل، کامبوج

 

 

sihanoukville

 

 

شاید اگر قبلا کسی به شما می‌گفت که کامبوج می‌تواند محلی عالی برای ماه عسل باشد، با شک و تردید به ادامه‌ی حرفش گوش می‌کردید، اما سیهانوکویل جایی بسیار زیبا و چشم‌نواز است که در عین آرامشی که دارد می‌تواند سفری خاطره‌انگیز را برایتان رقم بزند. با توجه به اینکه کامبوج به مراتب از تایلند و مالزی جایگاه پایین‌تری در جذب گردشگر دارد، سیهانوکویل دور از رادار مسافرین قرار گرفته و اگر چه امکاناتی بسیار عالی برای مسافران تدارک دیده است، اما نه آنقدرها شلوغ می‌شود که آزرده خاطرتان کند و نه آنقدر گران است که از سفر پشیمانتان کند.

 

 

sihanoukville

 

 

اقامتگاه‌های بسیار زیبایی در دل رودخانه‌های فوق‌العاده این شهر وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را برای ماه‌عسل انتخاب کنید. برای گردش نیز آنقدر منطقه دیدنی طبیعی در سیهانوکویل وجود دارد که اگر مدت زیادی هم در این مکان بمانید باز چیزهای زیادی هست که از ندیده باقی می‌مانند. از جمله مهم‌ترین تفریحات این شهر قایق سواری در دل رودخانه‌هایی است که پیش‌تر از آن‌ها سخت گفتیم. مکانی آرام و زیبا که در کرانه‌ش می‌توان معابد باستانی با آن معماری خارق‌العاده را به تماشا نشست.

مطالب مرتبط