بهترین مکان در ایروان برای خوردن صبحانه‌

ایروان در تور ارمنستان، در سال‌های اخیر با افزایش بازدیدهای بین‌المللی روبرو شده و این یعنی که بر تعداد رستوران‌ها، کافه‌ها و همچنین هتل‌هایش افزوده شده و در همین راستا رفته رفته چهره شهر حالت توریستی‌تری گرفته است. با توجه به این نکته بسیاری از نقاط برای خوردن صبحانه و برانچ به وجود آمده که گردشگران می‌توانند برای شروع روز خود به آنجا بروند و با وعده‌های غذاهای جهان غرب یا غذاهای سنتی‌تر قفقاز روزشان را با تجربه‌ای فرهنگی رنگ و لعاب دهند.

 

Genacvale Pandok

اگر طرفدار تجارب فرهنگی هستید در این رستوران می‌توانید از خوردن صبحانه قفقازی لذت ببرید. این نام تجاری یکی از بهترین‌های ایروان است که با 4 شعبه فعال در سطح شهر از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. همه منوی صبحانه با غذاهای معمول ارمنی شامل نان، پنیر و یک "سالاد تابستانی" متشکل از گوجه فرنگی، خیار و پیاز تنظیم شده که البته همه آن‌ها با مقادیر فراوان ریحان ارمنی سرو می‌شوند. اما ستاره اصلی منوی این رستوران برای کسانی که تور گرجستان را از دست داده اند، خاچاپوری نان معروف گرجی با تخم مرغ و پنیر است که به طور معمول برای صبحانه میل می‌شود. بنابراین خاچاپوری این رستوران را از دست ندهید.

آدرس: 23 Vahram Papazyan Street, Arabkir Yerevan, Yerevan, 12, Armenia

تلفن: +37410277999

 

بخوانید: ۷ جاذبه‌ گردشگری مشهور در ارمنستان

 

 

Crumbs Bread Factory

یکی از بهترین کارهایی که میتوانید در ایروان انجام دهید رفتن به این مکان است. این مکان دنج برای یک صبحانه سالم، خوشمزه و سبک غربی شناخته شده است. مهمانان در این رستوران می‌توانند از سوپ‌ها، ساندویچ‌ها، آب میوه‌ها  و همچنین اسنک‌های خوشمزه هر چه خواستند سفارش دهند. انواع مختلفی از نان‌های سالم از جمله نان گردو ،چاودار و زیتون نیز در دسترس قرار دارد. توصیه می‌کنیم از منوی کیک‌ها چیزی انتخاب کنید زیرا برد فکتوری به خوراکی‌های شیرینش مشهور است.

آدرس: 37 Mesrop Mashtots Avenue, Yerevan, Armenia

تلفن: +374010546424

 

 

Baguette & Co

روزتان را با نشاط آغاز کنید و با رفتن به این کافه رستوران، خودتان را در معرض خوراکی‌های خوشمزه قرار دهید. باگت، فروشگاهی جذاب و دوست داشتنی درایروان است که به محض ورودتان با شیرینی‌ها و دسرهای فوق‌العاده‌اش دل‌تان را می‌برد. این کافه به صورت روزانه گزینه‌هایی جالب برای صبحانه و برانچ ارائه می‌دهد. با تمام این تفاسیر اگر می‌خواهید در خوردن شیرینی افراط کنید به سراغ کروسانها و تارت‌های خوش آب و رنگ و تارت‌های میوه‌ای بروید که از پشت ویترین به شما چشمک می‌زنند. اما مشتریان طرفدار غذای سالم بیشتر در اینجا به دنبال املت کره‌ای و سالاد یونانی هستند.

آدرس: 20 Abovyan str., Yerevan, Armenia

تلفن: +37411202299

 

بخوانید: بهترین فستیوال‌های با تور ارمنستان


 

 

The Green Bean

لوبیا سبز یکی از بهترین نقاط ایروان برای خوردن صبحانه و برانچ است که منویی مفصل و خوب با مواد غذایی مقوی ارائه می‌دهد. این کافه یک مرکز سازگار با محیط زیست است که در آن فقط از بهترین محصولات صنعتگران و کشاورزان محلی ارمنستان استفاده می‌شود و در نتیجه گزینه‌های قهوه و غذا به خصوص وافل‌های بلژیکی سالم و خوشمزه هستند. به علاوه با وجود میز و صندلی‌های کوچک و جمع و جور و تخته سیاه روی دیوار سعی شده تا محیطی ساده و صمیمی در کافه به وجود بیاید که همه در آن احساس راحتی کنند.

آدرس: 38 Isahakyan St, Yerevan, Armenia

تلفن: +37455529277

 

 

Brioche Boulangerie

مطمئنا این نانوایی شایان ستایش است زیرا یکی از بهترین نقاط خوردن صبحانه در سطح شهر است. قهوه یا چای خوشمزه سفارش دهید و گرسنگی صبحگاهی‌تان را با تخم مرغ، کالباس، شیرینی‌جات، نان قندی یا پرفروش‌ترین کروسانتها برطرف کنید. به علاوه در اینجا یک پاسیوی فضای آزاد دل‌انگیز وجود دارد که می‌توانید در آن صبحانه‌ای آرامشبخ را در ابتدای صبح تجربه کرده و آماده ماجراجویی‌تان شوید.

آدرس: 31 Moskovyan, Yerevan, Armenia

تلفن: +37411561111

 

بخوانید: برترین فعالیت‌هایی رایگان در ایروان


 

 

Louis Charden Café

کافه لوییس چاردن یکی دیگر از گزینه‌های محبوب برای سحرخیزان است که به دنبال خوردن یک صبحانه دلپذیر در مکانی شیک، مرسوم و مد روز هستند. این کافه که از منوی فرانسوی الهام گرفته چاشنی‌های خوشمزه و هوس‌انگیزی مثل انواع نان، ساندویچ، شیرینی و کروسانتها را سرو می‌کند. اگر اهل صبحانه خوردن هستید حتما در روزی آفتابی صبح‌تان را از اینجا آغاز کنید. طرفداران ماکارون‌های رنگی اینجا می‌توانند دلخواه‌شان را پیدا کنند.

آدرس: 11 Amiryan St, Yerevan 0002, Armenia

تلفن: +374 95 505444

 

 

Malocco Café

کافه مالُکو از دیگر گزینه‌های فهرست ما با منوی پرطرفدار اروپایی است. این کافه انواع صبحانه و نان‌های خوشمزه مانند نان جو دوسر با میوه تازه و شیرینی‌های خوشمزه را سرو می‌کند. از نوشیدنی‌ها قهوه و اسپرسو، به ویژه لاته را امتحان کنید. اما برای یک نوشیدنی با طراوت و گوارا، لیمونادهای خانگی را انتخاب کنید. به علاوه جدا از منو دکوراسیون رنگی و جذابش با صندلی‌های چوبی، گلدان‌های گل زیبا، مبلمان، راحتی‌های کوچک و شومینه زیبا آن به نوع دیگری دل می‌برد.

آدرس: 1 Tamanyan Street, Yerevan, Armenia

تلفن: +37496531327

 

بخوانید: معرفی برنامه‌های موبایل برای سفر به ارمنستان

 

 

مطالب مرتبط