بهترین هتل‌های نزدیک مترو در دبی

دبی گردشگرانی که با تور دبی به این شهر آمده اند را با مدرن‌ترین تکنولوژی و معماری مواجه کرده و چشم‌اندازی از آینده ارائه می‌دهد. با این همه فرقی نمی‌کند در کشوری در حال توسعه هستید و یا مقصدی مثل دبی، هر کجا که بروید اقامت و حمل و نقل به هم متصل شده‌اند. همیشه هتل‌هایی که نزدیک ایستگاه‌های حمل و نقل شهری قرار دارند از رونق بیشتری برخوردارند. ما در اینجا بهترین هتل‌های نزدیک به متروی دبی را معرفی می‌کنیم.

 

Holiday Inn Dubai Al Barsha

هالیدی این در البرشای دبی از هتل‌های چهار ستاره کاملا مدرن و راحت است که در داخل با مبلمان چرمی پر شده است. اتاق‌ها مجهز و بزرگ هستند و امکانات رفاهی کاملی از تخت‌های راحت گرفته تا تلوزیون، تخت خواب‌های بزرگ، سیستم تهویه هوا، چای‌ساز و قهوه‌ساز را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای هتل سه رستوران مختلف در نظر گرفته شده که طیف گسترده‌ای از غذاها را برای مهمانان سرو می‌کند. بنابراین شما در اینجا از غذاهای تایلندی، هندی تا عربی انتخاب‌های متنوعی را در دسترس خواهید داشت. با اقامت در این هتل در نزدیکی تفریگاه اسکی دبی، دبی مدیا و اینترنت سیتی، و منطقه آزاد جبل علی خواهید بود.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Al Barsha 1، Near Mall of The Emirates - Dubai - United Arab Emirates

تلفن: +971 4 323 4333

 

بخوانید: غذای بهترین سرآشپز‌های دنیا در رستوران‌های دبی

 

 

Media One Hotel

مدیا وان هتلی مدرن و دوست داشتنی‌ست که تنها در دو کیلومتری دبی مارینا واقع شده و اقامتی دلپذیر را برای شما رقم می‌زند. شما در اینجا امکانات متنوع و مختلفی مثل اینترنت رایگان در اختیار خواهید داشت. اتاق‌ها بزرگ و روشن هستند و با مبل‌های راحتی و تخت‌های راحت، تلوزیون، سیستم تهویه هوا، میز تحریر و چیزهای بیشتر پر شده‌اند. به علاوه بعضی از اتاق‌ها نمایی از دبی و پالم جمیرا هم ارائه می‌دهند. هتل مدیا وان یکی از هتل‌‌های استخر دار دبی است. شما در اینجا می‌توانید به کافه و رستوران بروید و یا اوقات فراغت خود را با سونا، استخر رو باز، سالن بدن‌سازی و یا کلاب گلفی در 200 متری هتل پر کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو تنها چند دقیقه با شما فاصله دارد.

آدرس: Plot No.1 Al Falak St - Dubai - United Arab Emirates

تلفن: +971 4 427 1000

 

بخوانید: معرفی ارزان ترین هتل‌های دبی

 

 

The Palace At One&Only Royal Mirage Dubai

این هتل یکی از بهترین اقامتگاه‌ها است که با 231 اتاق و سوئیت میهمان در ساحل اختصاصی، فضای سرسبز و استخر فرصت استراحت و تفریح را برای شما فراهم می‌آورد. به علاوه امکانات تفریحی مثل استخرهای شگفت‌انگیز با امکان کنترل دما، مرکز ورزش‌های آبی، زمین تنیس، گلف و باغ نیز در دسترس قرار دارد. به علاوه خانواده‌های دارای کودک با امکاناتی که برای بچه‌ها در نظر گرفته شده و یکی از محبوبترین هتل‌های دبی برای کودکان است.

آدرس: Al Sufouh Road Jumeirah Beach, Dubai 37252 United Arab Emirates

تلفن: 00 971 4 426 1099

 

بخوانید: فعالیت‌هایی همراه فرزندانتان در دبی

 

 

Grosvenor House

این هتل فوق‌العاده که در دبی مارینا واقع شده با منظره پانوراما از دبی مارینا چشم‌ها را به خود خیره می‌کند. اتاق‌ها و سوئیت‌های مدرن شامل تلویزیون‌های صفحه تخت 42 اینچی و پنجره‌های کف به سقف بوده و سرویس بهداشتی مرمرین آن‌ها شامل حمام با دوش بارانی و وان می‌شوند. به علاوه در اینجا شما اینترنت رایگان و تجارب آشپزی شگفت‌انگیزی را در دسترس خواهید داشت. شما می‌توانید در رستوران هتل از انواع غذاهای دریایی، آسیایی، آسیای دور و کوکتل‌های خلاقانه لذت ببرید. امکانات متنوع هتل شامل موارد زیر می‌شود:

  • تراس و باغ
  • کلاب شبانه
  • کلاب گلف
  • حمام ترکی
  • استخر روباز
  • سونا
  • ماساژ و اسپا
  • لباس‌شویی و خشک‌شویی
  • اتوبخار

آدرس: Al Emreef St - Dubai - United Arab Emirates

تلفن: +971 4 399 8888

 

بخوانید: بهترین کارهای رایگانی که میتوانید در دبی انجام دهید

 

 

Grand Plaza Movenpick Media City Dubai

یکی دیگر از هتل‌های با کیفیت دبی که در موقعیت جغرافیایی خوبی واقع شده و با تراس دلفریبش نمایی از افق شهر را ارائه می‌دهد گرند پلازا است. اتاق‌ها بزرگ با نمای رو به شهر هستند و مجهز به تخت خواب، تلوزیون صفحه تخت، میز تحریر، اینترنت رایگان، و سیستم تهویه هوا هستند. به علاوه حمام و سرویس بهداشتی مجهز به لوازم بهداشتی، صابون‌ها معطر و سه‌شوار نیز هستند. شما می‌توانید اوقات فراغتتان را به کافه و یا فضای مشترک آن بروید، دور هم بنشینید و از گفتگو لذت ببرید. صبح‌تان را در اینجا با صبحانه قاره‌ای آغاز کرده و در ادامه از امکانات متنوع آن مثل استخر روباز، سالن بدن‌سازی، اتاق بخار، ماساژ و اسپا، و همچنین انواع خدمات آرایشی و زیبایی استفاده کنید. به علاوه با ساژ اضافه می‌توانید از اتوبخار، لباس‌شویی و خشک‌شویی هم استفاده کنید.

آدرس: Sheikh Zayed Rd - Dubai - United Arab Emirates

تلفن: +971 4 525 7777

 

مطالب مرتبط