بهترین تم‌پارک‌های دبی برای خانواده‌ها

دبی نه تنها از بهترین مقاصد خاورمیانه برای سفری به آینده است بلکه از مقاصد محبوب و برجسته در کل دنیاست. تمامی گروه‌های گردشی اعم از جوانان و خانواده‌ها دوست دارند با تور دبی سفر کنند و در فناوری و تفریحات مدرن آن غرق شوند. دبی برای خانواده‌ها پیشنهاد سرگرم‌کننده و فوق‌العاده‌ای دارد. شما میتوانید به تفریح با فرزندانتان در دبی بروید، مثلا همراه فرزندان‌تان به پارک‌های تفریحی دبی بروید و در هر سنی که هستید همگی در کنار هم لحظات خوشی را بگذرانید.

 

دبی گاردن گلو

این باغ شگفت‌انگیز رویایی و درخشان جایی‌ست که شما را به بعد دیگری از دنیا می‌برد. شما در این پارک زیبا و درخشان غرق شده و کاملا زمان را گم خواهید کرد. در تم پارک Dubai Garden Glow شما بین گل و گیاهان عظیم‌الجثه و انواع حیوان قرار خواهید گرفت. بازی‌ها به طرز جذابی از طبیعت الهام گرفته شده‌اند و چون تا دل‌تان بخواهد از چراغ و نور بهره گرفته شده بچه‌ها عاشقش می‌شوند. در طی بازدید از این پارک حتما از سرزمین دایناسورها نیز دیدن کنید.

آدرس: Dubai Garden Glow, Zabeel Park Gate 6 & 7, Dubai, UAE

تلفن: +9714 398 6888

 

بخوانید: بهترین کارهای رایگانی که می‌توانید در دبی انجام دهید

 

 

دبی کریک پارک

با این که اساسا این پارک را نمی‌توان شهربازی در نظر گرفت اما سرگرمی‌های جذاب زیادی را ارائه می‌دهند. یکی از تفریح‌های ماجراجویانه در دبی رفتن به این پارک است. سوار تله‌ کابین شوید، در هزارتو سرگردان شوید و در نهایت به دریا بروید. این پارک دارای بخش دلفیناریوم جذابی‌ست که همه خانواده می‌توانید در آن از تماشای برنامه‌های شاد سرگرم شوید. برای تفریحات منحصر به کودکان به مرکز بازی کودک بروید. این بخش جایی‌ست که کل خانواده می‌توانند در محیطی تعاملی چیزهای سرگرم‌کننده‌ای درباره علم، حیات وحش و تاریخ یاد بگیرد.

آدرس: Dubai Creek Park, Umm Hurrair2, Dubai, UAE

تلفن: +9714 336 7633

 

 

مجیک پلنت

مجیک پلنت پارکی داخلی و سرپوشیده است که در آن رولر کاسترهای کوچک، بازی‌های شبیه‌ساز و بولینگ در دسترس قرار دارد. این برند در امارات برای بار اول در 1990 راه اندازی شد اما حالا دارای 24 شعبه جذاب و پرطرفدار است. این پارک با بازی‌های متنوعش برای هر سنی مناسب بوده و روزی خانوادگی و پر از سرگرمی را برای شما رقم می‌زند.

آدرس: Magic Planet, Level 2, Mall of the Emirates, Sheikh Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai, UAE

تلفن: +971 4 341 4444

 

 

پارک سگا ریپابلیک

برای عاشقان آدرنالین این پارک سرپوشیده را توصیه می‌کنیم. سگا ریپابلیک برای تمام سنین گزینه‌هایی ارائه می‌دهد که آن‌ها را سرگرم کند بنابراین اگر در سفری خانوادگی هستید با خیالی آسوده به این پارک بروید و از لحظات خانوادگی‌تان لذت ببرید. شما می‌توانید در بازی‌های ویدئویی با هم رقابت کنید و یا با شبیه‌سازها به بعد دیگری سفر کنید. از محبوب‌ترین جاذبه‌های این پارک می‌توانیم به جاینت اسلایدر، دیوار صخره‌نوردی و جامپولاین اشاره کنیم.

آدرس: Sega Republic, Level 2, The Dubai Mall, Downtown Dubai

تلفن: +9714 448 8484

 

بخوانید: معرفی پارک دبی سافاری

 

 

IMG Worlds of Adventure

IMG Worlds بزرگ‌ترین پارک داخلی سرپوشیده در جهان است. این پارک در حال حاضر از شناخته شده‌ترین برندهای دنیا همچون مارول، کارتون نتورک و دایناسورادونتور سرگرمی‌هایی ارائه می‌دهد. سواری‌ها به علت فراز و نشیب‌ و ارتفاع برای بچه‌های بزرگ‌تر بهتر است. شما در قسمت‌های مختلف می‌توانید بر حسب سلیقه و علاقه خود سرگرمی‌های دلخواهی پیدا کنید. رفتن به این پارک را طی سفر به دبی جدی بگیرید.

آدرس: Sheikh Mohammed Bin Zayed Road, Dubai, United Arab Emirates

تلفن: +971 600 500962

 

 

Dubai Parks and Resorts

DPR بزرگ‌ترین تم پارک و اقامتگاه تفریحی در منطقه است. در هتل لاپیا اتاق رزرو کرده و از تمامی امکانات و سرگرمی‌هایی که DPR ارائه می‌دهد استفاده کنید. این مجموعه شامل پارک لگولند بالیوود، پارک آبی لگولند، Motiongate لگولند هالیوود با سرگرمی‌هایی از برندهای معروف همچون DreamWorks Animation، Columbia Pictures، Lionsgate می‌شود.

آدرس: Dubai Parks and Resorts, Sheikh Zayed Road, Opposite Palm Jebel Ali, Dubai, UAE

تلفن: +971 800 2629464

 

 

گلوبال ویلیج

بعد از گذشت دو دهه گلوبال ویلیج با 31 آلاچیق، 12 هزار نمایش در هر فصل و 50 بازی و سواری هنوز در پیشروی تجارب فرهنگی در دبی است. شما می‌توانید در این تم پارک از بخش‌ها و سرگرمی‌های مختلف لذت ببرید و در کنار اعضای خانواده لحظات سرگرم‌کننده‌ای را سپری کنید. حتما در این پارک یکی از نمایش‌های فرهنگی را به تماشا بنشینید.

آدرس: Global Village, Sheikh Zayed Road, Dubai Land, Dubai, UAE

تلفن: +9714 362 4114

 

بخوانید: راهنمای گردش و تفریح ۴۸ ساعته در دبی

 

 

اسکی دبی

یکی دیگر از پارک‌های عجیب و بزرگ دنیا را در دبی پیدا کنید. اسکی دبی عجیب‌ترین و بزرگ‌ترین اقامتگاه‌های اسکی در کل دنیاست که امکان اقامتگی زمستانی را زیر آفتاب سوزان کویری دبی به شما و خانواده‌تان هدیه می‌دهد. شما می‌توانید از ویژگی‌های انواع اسکی‌های برفی استفاده کنید و اگر خسته شدید همراه بچه‌ها به سرزمین داستانی یخی بروید. شما در این پارک یخی امکان بازی با پنگوئن‌ها را خواهید داشت.

آدرس: Ski Dubai, Mall of the Emirates, Sheikh Zayed Road, Al Barsha 1, Dubai, UAE

تلفن: +971 800 386

 

مطالب مرتبط