برترین کشورهای دنیا با بهترین کیفیت زندگی برای مهاجران

گشت و گذار و اقامت‌های کوتاه مدت یا بلند مدت برای گروه‌های مختلف گردشی در کشورهای بیگانه، معیارهای متفاوتی دارد. اگر شما با خانواده خود به سفر می‌روید، کیفیت و رفاه زندگی مردم بومی آن کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. مخصوصا اگر از قشر کارمندان باشید باید به مواردی زیادی از جمله هزینه‌های پایین، فعالیت‌های تفریحی و رفاه برای افراد خانواده و همچنین مسائل اساسی‌تر مانند هزینه رفت و آمد توجه کنید. ما در این مقاله به معرفی کشورهای برتر دنیا با بهترین کیفیت رفاه زندگی برای مهاجران خواهیم پرداخت.

 

 

امارات متحده عربی

 

 

امارات متحده عربی

 

 

حتی اگر با تور دبی به امارات متحده سفر هم نکرده باشید باز هم به واسطه نزدیکی به ما اطلاعات جامعی در مورد آن دارید. این کشور در سال ۲۰۱۷ دهمین مقصد محبوب برای زندگی در خارج از کشور در دنیا انتخاب شده است. پیشرفت تکنولوژی، معماری و رفاه در این کشور به گونه‌ای بوده که از هر جهت به آن نگاه کنید، یک سر و گردن از تمام کشورهای خاورمیانه بالاتر است. همچنین میانگین درآمد سالانه در امارات به ۱۲۷.۱۹۷ دلار رسیده و به عنوان یکی از کشورهای خاورمیانه اقصادی قوی دارد.

 

 

چند برنامه‌ی ساده برای گردشگری ارزان در دبی

 

 

اتریش



اتریش

 

 

اتریش یکی از کشورهای اروپایی است که با وجود وسعت نه چندان وسیع‌اش، از مناظر فوق‌العاده زیبا و نفسگیری برخوردار بوده و به گفته گردشگران و مهاجران رفاه زندگی بالایی دارد. این کشور در رتبه‌بندی اقتصادی و فعالیت‌های زندگی ‌امتیازات بالایی دارد، اما در مورد زندگی خانواده‌های مهاجر کمی آموزش و رفاه هزینه‌بردار خواهد بود.

 

 

سوئد

 

 

سوئد

 

 

تقریبا سوئد از نظر ثبات اقتصادی و رفاه زندگی از کشورهای شناخته دنیا برای سال‌های متوالی بوده است. این کشور در سال ۲۰۱۷ نیز با داشتن اقتصادی پویا و در گردش و همچنین رفاه زندگی بالا برای خانواده‌ها، رتبه ۸ام دنیا را به خود اختصاص داد. اشاره کنیم که معیار سفر رفتن و کسب تجارب جدید در این کشور افت کمی به خود دیده و باعث شده که به ته جدول سقوط کند. با این همه رفاه اجتماعی بالا، به خصوص تحصیلات عالیه از سوئد کشوری بی‌نظیر برای مهاجرت خانوادگی ساخته است.

 

 

استرالیا

 

 

استرالیا

 

 

استرالیا یکی از بهترین کشورهای گردشی با داشتن آب و هوای بسیار مطلوب و جاذبه‌هایی نظیر سالن‌های اپرای برجسته است. همچنین به واسطه موقعیت جغرافیایی از تنوع مکان‌های گردشی اعم از ساحلی و پیاده‌روی برخوردار است. از آنجایی که استرالیا درآمد متوسط سالانه‌ای در حدود ۱۰۲،۸۱۳ دلار دارد، خانواده‌ها قدرت سفر و کسب تجارب جذابی را در کنار یکدیگر خواهند داشت. کوه‌نوردی، قایق‌سواری و سفر به مکان‌های بکر تنها بخشی از فعالیت‌های رایج مردم است.

 

 

هلند

 

 

هلند

 

 

هلند یکی از کشورهای سرآمد امکانات برای رفاه خانواده‌هاست. مهاجرانی که می‌خواهند بهترین تحصیلات و امکانات آموزشی را برای فرزندان خود فراهم کنند این کشور را برای زندگی انتخاب می‌کنند. همچنین زندگی در هلند از آنچنان رفاهی برخوردار هست که خانواده‌ها می‌توانند اوقات زیادی را به سفر و کسب تجارب جدید بپردازند. کیفیت بالای آموزش و پرورش و همچنین امنیت اجتماعی این کشور را به رتبه ۵هم دنیا رسانده است.

 

 

آلمان

 

 

آلمان

 

 

حتما شنیده‌اید که عده زیادی از جوانان برای کار و تحصیلات به آلمان سفر می‌کنند. در حقیقت آلمان یکی از بهترین مقاصد دنیا برای یک زندگی کاری و پیشرفت شغلی است. اما متاسفانه با وجود اقتصادی قوی و موقعیت‌های شغلی رتبه سوم دنیا را کسب کرده است. البته نباید آلمان را تنها به کار و تحصیل محدود کنیم، زیرا این کشور سرسبز از جاذبه‌های دیدنی طبیعی زیبایی نیز برخوار است که موقعیت گشت و  گذار و فعالیت‌های خانوادگی را فراهم می‌آورد.

 

 

سنگاپور

 

 

سنگاپور

 

 

سنگاپور به دلیل عملکرد قوی خود در طیف وسیعی از معیارهای اقتصادی، کسب تجارب خانوادگی، برای سه سال پیاپی به عنوان بهترین نقاط مهاجرتی برای خانواده‌های در لیست ۱۰ کشور برتر قرار گرفته است. سیاست کلی این کشور بر توجه به بهبود درآمد و فرصت‌های شغلی بنا شده و از همین رو درآمد سالانه آن به ۱۱۷،۹۰۴ دلار می‌رسد که این مبلغ ۱۸۰۰۰ دلار بالاتر از درآمد متوسط مهاجرین در سراسر جهان است. البته این را در نظر بگیریم که این درآمد بالا، هزینه زندگی بالاتری را در پی خواهد داشت. به همین دلیل تنها ۳۱ درصد از مهاجران اتباع دیگر کشورها در سنگاپور صاحب خانه خودشان هستند. طبق گزارشات منتشر شده، اقتصاد قوی، امکان برنامه‌ریزی با ثبات برای خانواده‌ها و همچنین اعتماد به مسائل مالی در مورد اهدافشان، از این کشور مقصدی برجسته ساخته است. در تور مالزی حتما به سنگاپور رفته و از این کشور دیدن کنید. 

 

 

نروژ

 

 

نروژ

 

 

نروژ یکی دیگر از کشورهای شناخته شده در داشتن اقتصادی قوی و باثبات و رفاع اجتماعی بالا است. مردم در این کشور امکان استفاده از امکانات رفاهی بالا و کسب تجارب خانوادگی همچون سفرهای دل‌انگیز به مناطق کوهستانی و یا مدرن را دارند. با اینهمه طی افت کمی که سال ۲۰۱۶ با آن روبرو شد، کسب مکان اول را در سال ۲۰۱۷ از دست داد. با این وجود به دلیل رفاه اجتماعی بالا و داشتن محیطی امن برای خانواده‌ها رتبه ۴ام دنیا را به خود اختصاص داد.

مطالب مرتبط