کافه‌های بانکوک برای انجام امور کاری : قسمت اول

تایلند، سرشار از جاذبه‌های توریستی زیبا و به یاد ماندنی و انواع تفریحات است. اما شاید هدف شما از سفر، انجام امور کاری و بیزینس باشد. شاید کار با لپ تاپ و یا مطالعه، از اجزای جدانشدنی برنامه‌های روزانه شما باشند. در این صورت، فقط علاوه بر تفریح نیاز به مکانی آرام و راحت برای کارهایتان دارید. اگر با تور تایلند سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم که به مطالعه این مقاله راجع به بهترین کافه‌های بانکوک برای انجام امور کاری بپردازید و مکان موردنظر خود را قبل از سفر شناسایی کنید. هر چند که برای اهداف دیگر نیز، کافه‌هایی در این شهر وجود دارند و می توانید کافه‌های جذاب بانکوک با کارگاه‌های هنری را نیز بیابید.

 

Too Fast To Sleep

اغلب کافه‌ها، جای مناسبی برای کارهای شرکتی و کار با لپ تاپ نیستند. اما Too Fast To Sleep یکی از بهترین کافه‌های بانکوک برای انجام امور کاری است. البته صندلی‌های راحت آن، انسان را تشویق به یک چرت کوتاه می‌کند. اما خوابیدن روی صندلی‌ها در این محل و نیز صحبت کردن در بخش‌های خاصی از آن مجاز نیست. شما می‌توانید در این فضای مدرن و ساکت علاوه بر بهره‌مندی از قهوه‌های عالی و دسرهای شیرین، به صورت 24 ساعته حضور داشته باشید.

آدرس: 754 Rama IV Road, Khwaeng Si Phraya, Khet Bang Rak Krung Thep Maha Nakhon, 10500, Thailand

تلفن: +66863009955

 

بخوانید: کافه‌های زیبای بانکوک با مناظر شگفت‌انگیز پانوراما

 

 

Little Spoon

کافه‌ای جالب‌تر از Little Spoon در سراسر خیابان دیدنی Asoke بانکوک وجود ندارد. میز و صندلی‌های چوبی و گلدان کاکتوسی که زینت بخش هر میز است، پنجره‌های سرتاسری از کف به سقف که به درختان و فضای سبز مشرف هستند و موسیقی آرامش‌بخش و کودکانه‌ای که در کافه پخش می‌شود، همگی از این مکان، یک فضای امن و راحت ساخته‌اند. این کافه، علاوه بر فراهم آوردن فضایی مناسب برای مشتریان جهت پرداختن به امور کاری‌شان، پذیرایی بی‌نظیری با نوشیدنی‌های بدون کافئین، چای، محبوب‌ترین غذاهای تایلندی و انواع دسرهای خوشمزه از آنها به عمل می‌آورد.

آدرس: 919/5 Sukhumvit Road, Khet Watthana Bangkok, 10110, Thailand

تلفن: +66879839001

 

 

24 Owls Cafe & Bistro

کافه‌هایی که 24 ساعت در شبانه روز باز هستند و کار می‌کنند، مناسب‌ترین مکان‌های کاری هستند. این کافی شاپ واقع در Ekkamai با شعار "ما هرگز نمی خوابیم" در سر درش، توجه همه را به خود جلب می‌کند. دکوراسیون داخلی آن، شبیه هیچ جای دیگری نیست و پر از جزئیات جالب توجه است. نقاشی دیواری از یک درخت بزرگ و تعدادی جغد رنگارنگ که آنرا اشغال کرده‌اند، بسیار خلاقانه بوده و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

با این حال نباید از راحتی و سکوت این فضا غافل شد. در واقع این کافه، یکی از بهترین کافه‌های بانکوک برای انجام امور کاری است. اگرچه صندلی‌های راحتی همراه با کوسن مخملی مخاطب را دعوت به خواب می‌کند، اما اسپرسو آمارینا و قهوه لاته، خواب از سر مشتریان می‌پراند و آنها را تا دیرهنگام بیدار نگه می‌دارد. این مکان همچنین برای اشخاصی که اشتهای زیادی دارند، یک منوی بینظیر از انواع سوپ، سالاد، ماکارونی و دسر ارائه می‌دهد.

آدرس: 39/9 Soi.Ekamai12 Sukhumvit63 Road, Khet Watthana, Klongtannuah Bangkok, 10110, Thailand

تلفن: +6623914509

 

بخوانید: مقرون به صرفه‌ترین کافه‌های ژاپنی در بانکوک

 

 

Artís

Artís، یک کافه عجیب و غریب است که در منطقه‌ای نه چندان عجیب و غریب از شهر واقع شده است. این کافه از بازدیدکنندگان در تایلند با نوشیدنی‌های قهوه مخلوط، یخ زده و داغ استقبال می‌کند. از نکته‌های جالب توجه در مورد Artís این است که این مکان، علاوه بر اینکه یکی از بهترین کافه‌های بانکوک برای انجام امور کاری به شمار می‌آید، دارای قیمت‌های ارزان برای ارائه خدماتش است به طوری که قهوه‌های آن فقط از 70 بات شروع می‌شود.

کافی شاپ، آرام و راحت و نسبتا کوچک است و تعداد معدودی صندلی در فضای دااخلی آن وجود دارد. اما برای بهره‌مندی از فضای بیرونی نیز، تعدادی میز و صندلی چیده شده است. این کافه همه روزه از ساعت 7 صبح تا 11 شب، پذیرای مشتریان است.

آدرس: 2/4 Sukhumvit Soi 18, Khwaeng Khlong Toei, Khet Khlong Toei Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

تلفن: +6622620760

 

 

Tom N Toms

البته شعبه‌های مختلفی از Tom N Toms در سراسر شهر وجود دارد، اما یکی از بهترین کافه‌های بانکوک برای انجام امور کاری، در Phra Khanong واقع شده است. میز و صندلی‌های زیبا و شیک در فضایی باز و دل انگیز در لحظه ورود، مخاطبان را سرشار از آرامش و شادی می‌کند. برخی از میزها، به عمد دارای پایه‌ای بلند و بالاتر از صندلی‌ها هستند که بیشتر مناسب کسانی هستند که می‌خواهند با لپ تاپ کار کنند.

مشتریان می‌توانند ضمن خرید خوراکی، از وای فای رایگان سه ساعته نیز برخوردار شوند. منوی این کافه، پر از انواع نوشیدنی‌ها، غذاهای خوشبو و لذیذ و دسرهای متنوع است. این کافه به صورت 24 ساعته باز است

 

بخوانید: کافه‌های دنج و استخر دار بانکوک

 

 

خب! در این جا تعدادی از مهم‌ترین و بهترین کافه ‌های بانکوک برای انجام امور کاری معرفی شدند. البته شهر پرتوریست بانکوک، قطعا دارای امکانات بیشتری در این زمینه برای گردشگران و نیز مردم محلی است. بنابراین در ادامه، به معرفی سایر کافه‌های معروف در این زمینه خواهیم پرداخت. پس همچنان ما را همراهی کنید.

مطالب مرتبط