معرفی 6 گالری‌ هنری جذاب در بانکوک

وقتی در مورد تور بانکوک حرف می‌زنیم کم‌تر کسی به فکر گالری‌های هنری آن می‌افتد. در حالی که بعد از یک بار سفر به این شهر و بازدید از معابد و ساختمان‌های فرهنگی و مذهبی‌اش درک عمیق‌تری از هنر و سلیقه تایلند به دست خواهد آمد. علاقه‌مندان به هنر و معماری به معابد بسته نمی‌کنند و سعی می‌کنند زوایای متفاوت‌تری را از آن کشف کنند. ما در اینجا قصد داریم شما را به بازدید از بهترین گالری‌های هنری بانکوک که اغلب هنرمندان معاصر بومی و منطقه را پوشش می‌دهند دعوت کنیم.

 

گالری هنری کاتماندو

یکی از گالری‌های به شدت جذاب بانکوک که استعداد هنرمندان معاصر و غالبا جوان و ناشناخته را به نمایش می‌گذارد گالری هنری کاتدماندو است. این گالری در طول سال اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف شش‌گانه عکاسی می‌کند که اگر شانس بیاورید می‌توانید در زمان سفرتان از یکی از آن‌ها بازدید کنید. این گالری جذاب و الهام‌بخش همه روزهای هفته به جز دوشنبه‌ها از ساعت 11 صبح تا 7 عصر پذیرای علاقه‌مندان به هنر و فرهنگ است. اگر از اثری خوش‌تان آمد می‌توانید در پایان نمایشگاه‌های دوره‌ای خریداری نمایید.

آدرس: 87 Pan Rd, Khwaeng Silom, Khet Bang Rak, Krung Thep Maha Nakhon 10500, Thailand

تلفن: +66 2 234 6700

 

بخوانید: کافه‌های جذاب بانکوک با کارگاه‌های هنری

 

 

گالری چو وای بانکوک

یکی از موهبت‌های اصلی این گالری این است که در شهر چینی بانکوک واقع شده و می‌تواند در گردش فرهنگی‌تان به این محله، به شما تجربه‌ای تمام عیار هدیه کند. چو وای برعکس اغلب گالری‌های شهر که به نمایش آثار هنرمندان داخلی می‌پردازند، سیاستی تعاملی را دنبال می‌کند. به علاوه محیط آرام و هنری آن تاثیر بیشتری بر بازدیدکنندگان می‌گذارد. شما به راحتی می‌توانید با 5 دقیقه پیاده‌روی از ایستگاه مترو خودتان را مقابل گالری پیدا کنید.

آدرس: 41 ซอย นานา Khwaeng Pom Prap, Khet Pom Prap Sattru Phai, Krung Thep Maha Nakhon 10100

 

بخوانید: نکاتی برای سفر ارزان به بانکوک

 

 

گالری هنری 100 Tonson

گالری هنری 100 Tonson در خیابانی به همین نام واقع شده و اگر از قبل با خانه تانسون آشنا باشید شاید غافلگیر نشوید اگر بگوییم این گالری در خانه تانسون به عنوان بخشی تماما هنری و فرهنگی فعالیت می‌کند. احتمالا هیچ گالری هنری خصوصی در بانکوک را نتوان به اندازه گالری تانسون خاص دانست. این گالری مجموعه‌ای از آثار هنرمندان داخلی، منطقه‌ای و گاها خارجی را نمایش می‌گذارد. به علاوه 100 Tonson در طیف گسترده‌ای از هنرهایی مثل مجسمه‌سازی و عکاسی، هنرهای تجسمی و مفهومی و همینطور عکاسی اقدام به جمع‌آوری مجموعه کرده است. شما می‌توانید همه روزه از ساعت 11 صبح تا 7 عصر برای بازدید از این گالری بروید.

آدرس: 100 Soi Tonson, Ploenchit Road

تلفن: +66 2 684 1527

 

بخوانید: تجربه کارهای هیجان‌انگیز در سفر به بانکوک

 

 

گالری هنری دانشگاه بانکوک

یکی دیگر از گالری‌های هنری که اقدام به برپایی نمایشگاه‌های منظم 6 تا 8گانه در طول سال می‌کند گالری هنری دانشگاه بانوک است. شما در این گالری می‌توانید مجموعه‌ای از آثار هنرمندان جوان و نوازندگان و طراحان تایلندی را پیدا کنید. این گالری در محیطی نه چندان بزرگ تلاش کرده تا نسبتا بر روی شاخه‌های تجربی بیشتر تمرکز کند. این گالری از ساعت 9.30 صبح تا 7 عصر آماده پذیرایی از علاقه‌مندان است.

آدرس: 2nd - 4th Floor Bangkok University International College (BUIC) Building , Kluaynam Thai Campus, Rama IV Road

تلفن: +66 2 235 3500

 

 

گالری سیتی‌سیتی بانکوک

این گالری که در محله ساتورن بانکوک، قلب منطقه تجاری شهر واقع شده آثار هنرمندان بومی را در غالب فیلم و اجرای زنده، نقاشی و مجسمه‌سازی به نمایش می‌گذارد. طراحی داخلی مینیمالیستی این گالری اولین چیزی‌ست که توجهات را به خود جلب می‌کند. به علاوه فضای سبز و نمایشگاه‌های روباز از این گالری گزینه‌ای منحصر به فرد و جذاب‌تر ساخته است. شما می‌توانید از این گالری بین ساعات 1 ظهر تا 7 عصر دیدن نمایید.

آدرس: 13/3 Sathorn 1 South Sathorn Rd. Thung Maha Mek Sathorn Bangkok 10120

تلفن: +66 83 087 2725

 

بخوانید: مهم‌ترین دلایلی که چرا باید به پوکت سفر کنیم

 

 

مرکز فرهنگ و هنر بانکوک

مرکز فرهنگ و هنر بانکوک که به اختصار (BACC) شناخته می‌شود، در زمینه‌های مختلف هنری از جمله تئاتر و فیلم معاصر، طراحی و موسیقی اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف می‌کند. این گالری که در فاصله 10 دقیقه‌ای از ایستگاه اتوبوس ورزشگاه ملی شهر قرار گرفته امکان دسترسی آسان را برای علاقه‌مندان به هنر فراهم آورده است. با رفتن به این نمایشگاه نه تنها آثار هنرمندان داخلی بلکه مجموعه‌ای آثار هنری هنرمندان بین‌المللی را هم می‌توانید بازدید کرده و از مقایسه تفاوت‌ها به دیدی کلی‌تر برسید. مرکز فرهنگ و هنر بانکوک هر روز هفته از ساعت 10 صبح تا 9 شب به جز دوشنبه از هنردوستان پذیرایی می‌کند. این گالری یکی از بزرگ‌ترین مکان‌های هنری شهر است که در ساختمانی چند طبقه واقع شده است.

آدرس: 939 Rama 1 Road, Wangmai, Pathumwan, Bangkok 10330

تلفن: +66 2 214 6630

 

مطالب مرتبط