بهترین کافه‌های بانکوک برای انجام امور کاری: قسمت دوم

بانکوک سرشار از انواع کافه‌ها در راستای اهداف مختلف است. اگر با تور تایلند سفر می‌کنید، ما پیشنهاد می‌کنیم که با بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها برای گیاه‌خواران در بانکوک تایلند و نیز کافه باغ‌های هیجان‌انگیز بانکوک آشنا شوید.

 اما همانطور که در مقاله مرتبط قبلی اشاره شد، در این مقاله نیز قصد داریم به ادامه معرفی بهترین کافه‌های بانکوک برای انجام امور کاری بپردازیم. قطعا کسانی که در سفرشان دارای مشغله‌های کاری و درسی هستند، از خواندن این مقالات ضرر نخواهند کرد. پس با ما باشید.

 

Factory Coffee

این کافه، تنها 5 دقیقه تا ایستگاه ترن هوایی BTS  فاصله دارد. این مکان روشن، با پنجره‌های کف به سقف که نمای بیرونی را به طور کامل به نمایش می‌گذارد و گلدان‌هایی سنگی که روی برخی میزها چیده شده‌اند، فضایی آرامش‌بخش، مدرن، راحت و صمیمی را به مخاطبان هدیه می‌دهد و یکی از بهترین کافه های بانکوک است. 

در سفر با تور بانکوک، این مکان در شمار بهترین کافه‌های بانکوک برای انجام امور کاری محسوب می‌شود. هر چند که نیمکت‌های بدون کوسن و سخت، چندان راحت نیستند اما برای صاف نشستن و ساعت‌ها کار کردن مناسبند. این کافه نیز مانند بسیاری از کافه‌های مشهور بانکوک، منوی کاملی از انواع نوشیدنی‌های خلاقانه و دسرها را برای مشتریان سرو می‌کند و همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است.

آدرس: 49 Phayathai Road, Khwaeng Thanon Phaya Thai, Khet Ratchathewi Krung Thep Maha Nakhon, 10400, Thailand

تلفن: +66809588050

 

 

Casa Lapin

این کافه دارای شعب مختلف در سراسر شهر بانکوک تایلند است. اگرچه همه شعب Casa Lapin راحت، آرام و مجهز به نوشیدنی‌های خوشمزه هستند، اما کافی شاپی که در Phloen Chit واقع شده است، یکی از بهترین کافه‌های بانکوک برای انجام امور کاری است.  دکوراسیونی راحت و آزاد، همراه با صندلی‌های فراوان چوبی برای دورهمی‌ها و یا استفاده انفرادی، افراد را تشویق می‌کند که مدتها در این مکان به کار و استراحت  بپردازند. رنگ گرم کف کافه و آجرهای قرمز دیوار نیز، مکمل میز و صندلی ها شده و یک فضای تخت و ساده را به مخاطبان القا می‌کنند. منوی صبحانه، نهار و شام این رستوران به همراه دسرهای بی‌نظیر قهوه و بستنی بسیار کامل است. این کافه همه روزه از 7 صبح تا 10 شب باز است.

آدرس: 318 Phayathai Road, Khwaeng Thanon Phetchaburi, Khet Ratchathewi Krung Thep Maha Nakhon, 10400, Thailand

 

بخوانید: کافه‌های خانوادگی با فضای کارتونی در بانکوک

 

 

FASHION Café

دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود یک کافه، مکانی مناسب برای انجام امور کاری باشد. چیزهایی مانند وای فای، باز بودن تا دیرهنگام و مواردی از این دست. با این حال اغلب اوقات، حتی کوچکترین جزئیات می‌توانند یک کافه را به مکانی مناسب برای نشستن و انجام کار بدل کنند.

 یکی از جزئیاتی که اغلب نادیده گرفته می‌شود، راحتی است. یک کافی شاپ می‌تواند بهترین دسرها، غذاها و شادترین فضا را داشته باشد، اما اگر صندلی‌هایش از راحتی چندانی برخوردار نباشند نمی‌توانید طولانی مدت در آنجا بنشینید و کار کنید. خوشبختانه FASHION Café، دارای صندلی‌ها و نیمکت‌های مخملی با کوسن‌های بزرگ و راحت است و از محبوبترین کافه های بانکوک به شمار میرود. رفت و آمد به این مکان نیز بسیار ساده است، زیرا با 20 دقیقه پیاده‌روی و رسیدن به ایستگاه ترن هوایی BTS می‌توانید آنرا بیابید. این کافه، همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 9 شب پذیرای مشتریان است.

آدرس: 3 Ekkamai 10 Alley, Soi Sukhumvit 63, Khwaeng Khlong Tan Nuea, Khet Watthana Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

تلفن: +6627269592

 

 

Another Cup

بدون لبنیات، بدون گلوتن، بدون گوشت: این کافه که یکی از بهترین کافه‌های بانکوک برای انجام امور کاری است، رژیم غذایی بسیار سالمی نیز برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. این مکان عجیب و غریب، واقع در Silom، در زیر برج MahaNakhon ، بلندترین ساختمان بانکوک قرار دارد. کافی شاپ، دارای دو طبقه است که هر یک مجهز به صندلی‌های کافی برای علاقمندان به دنیای دیجیتال و وای فای هستند. میز و صندلی‌های معمولی و نیز کاناپه‌های راحت، فضای روشن و چشم‌انداز زیبا به گلها و طبیعت، این مکان را برای انجام کار دلپذیر، آرامش‌بخش و راحت می‌سازد. این کافه، همه روزه از ساعت 7 صبح تا 7 شب باز است.

آدرس: 75/1 Sathon Soi 10, Khwaeng Silom, Khet Bang Rak Krung Thep Maha Nakhon, 10500, Thailand

تلفن: +6626353464

 

بخوانید: کافه‌های دنج و استخر دار بانکوک

 

 

با وجودی که انواع مختلفی از کافه‌ها در بانکوک وجود دارد، اما لزوما همه آنها طوری راحت و آرام نیستند که مشتریان بتوانند در آنها ساعت‌ها بنشینند و به کار بپردازند و تمرکز داشته باشند. در این مقاله نیز، به معرفی بهترین کافه‌های بانکوک برای انجام امور کاری پرداختیم. اگر شما از جمله علاقمندان به اینترنت و کار با لپ تاپ هستید و یا برای سفر کاری به بانکوک آمده‌اید، بودن در این مکان‌ها می‌تواند گزینه‌ای عالی برایتان به شمار آید. پس این فرصت را از دست ندهید! 

مطالب مرتبط