بهترین رستوران‌های سیلوم، بانکوک

رستوران‌های محله سیلوم برای عاشقان غذا در بانکوک نقطه‌ای غیر قابل چشم‌پوشی است. این محله همواره در حال و تغییر و تحول است و همیشه رستوران‌هایی با گزینه‌های غذاخوری جدید در آن افتتاح می‌شوند. این روند آنقدر جدی بوده که حالا بسیاری از رستوران‌های سیلوم میزبان بهترین سرآشپزهای بین‌المللی هستند که در سطح دنیا شناخته شده‌اند و باعث می‌شوند که رستورانی که در آن فعالیت دارند هم مشهور شود. در سفر با تور تایلند به این رستوران‌های برجسته سیلوم سر بزنید.

 

Le Du

له دو از آن دسته از رستوران‌های فوق‌العاده با منویی خلاقانه و جذاب است که به طور مرتب منوی آن تغییر می‌کند. در حقیقت له دو در زبان تایلندی به معنی فصل است و این یعنی شما در اینجا می‌توانید غذاهای فصلی با مواد تازه بازار را پیدا کنید و میتوانید از محبوبترین غذاهای تایلندی لذت ببرید. از انواع غذاهای دریایی مثل خرچنگ و میگو گرفته تا خوراک صدف و سالاد گوشت گاو، همه نوع غذایی در اینجا پیدا می‌شود. له دو منوی ناهار را به صورت بیستروی اروپایی تعریف می‌کند اما شام کلا مفهوم دیگری داشته و بر غذاهای خلاقانه تمرکز دارد. فضای سالن غذاخوری ساده و صمیمی بوده و حس خوبی از در کنار هم بودن با عزیزان‌تان به شما القا می‌کند.

آدرس: 399/3 Silom 7 Alley, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

تلفن: +66 (0)92 919 9969

 

بخوانید: رستوران‌های غذای هندی در بانکوک

 

 

بانکر

بانکر رستورانی درجه یک با غذاهایی تلفیقی است که بیشتر سبک و سیاق اروپایی دارند که با نشانه‌هایی از سلیقه آمریکایی در هم آمیخته شده‌اند. آن‌ها معتقدند غذا باید دارای طعمی غنی و قوی داشته باشد و این را به خوبی نیز ارائه می‌دهند. ماکارونی‌های پرمواد و خوشمزه، انواع سالادهای رنگی با جزئیات جذاب و بسیاری از کاری‌های سریع و غلیظ از جمله موارد منوی این رستوران هستند. بانکر در ساختمانی سه طبقه و فضای داخلی شیک و زیبا قرار گرفته و غذاهایی فوق‌العاده سرو می‌کند.

آدرس: N Sathon Rd, Sathorn, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

تلفن: +66 (0)92 563 9991

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های سامویی؛ تایلند

 

 

ایت می

ایت می از آن دسته از رستوران‌های برجسته بین‌المللی است که توانسته نظرات عده زیادی از مردم و منتقدین را به سوی خود جلب کند و در رده بهترین رستوران‌های شهر جای بگیرد. منوی این رستوران بین‌اللملی بر غذاهای دریایی تاکید دارد. بنابراین اگر از عاشقان میگو و ماهی هستید باید خودتان را به اینجا برسانید. البته برای جلب انواع سلیقه‌ها افرادی که دوست دارد غذای غیر دریایی میل کنند می‌توانند از خوراک گوشت بره ذغالی سفارش دهند و از خوردنش لذت ببرند.

آدرس: 1 6 Convent Rd, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

تلفن: +66 (0)2 238 0931

 

بخوانید: تم‌کافه‌های منحصر به فرد بانکوک برای خانوم‌ها

 

 

La Table de Tee

این رستوران منحصر به فرد دارای 5 کورس غذای اصلی فوق‌العاده خوشمزه است که آن را به نقطه قابل توجهی در بانکوک تبدیل کرده است. با این که بیشتر غذاهای لا تیبل فرانسوی هستند اما چون سرآشپز رستوران دانش آموخته انگلستان است در منو غذاهای پیچیده دیگری هم گنجانده است. منو شامل طیف گسترده‌ای از سوپ‌ها، ریزوتوها و غذاهای مبتنی بر گوشت می‌شود. لا تیبل در یکی از خیابان‌های فرعی واقع شده اما به دلیل شهرت بالایش در بیشتر زمان‌های روز مملو از عاشقان غذاست.

آدرس: 69/5 Saladaeng Road, Silom, Bangrak, Bangkok 10500, Thailand

تلفن: +66 (0)2 636 3220

 

 

Somtum Der

سامتوم دِر یکی از ارزان‌ترین جاهای بانکوک برای خوردن غذاهایی فوق‌العاده است و یکی از ارزانترین کارها در بانکوک رفتن به این رستوران است. در منوی آن‌ها بیش از 15 نوع غذا از جمله میگو با نارگیل رنده شده و تخم مرغ شور می‌شود. توصیه می‌کنیم اگر تعداد گروه‌ همراه‌تان زیاد است هر کسی یکی از غذاها را سفارش داده و با هم به اشتراک بگذارید.سم تام را با خائو نیو (نوعی برنج چسبناک) سفارش دهید و یا از خوردن سالاد تند گوشت، گوشت گاو کباب شده با چربی و یا گای یانگ (مرغ کبابی) لذت ببرید. با این که رستوران‌های زیادی هستند که این غذاها را سرو می‌کنند اما این رستوران به دلیل فضای داخلی و سرویس‌دهی برجسته امتیازهای بالایی دریافت کرده است.

آدرس: 5/5 Saladaeng Rd, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

تلفن: +66 (0)2 632 4499

 

بخوانید: بهترین رستوران‌های گیاه‌خواری در پاتایا

 

 

ایندیگو

ایندیگو از رستوران‌های فرانسوی منطقه سیلوم است که مبنای کارش را بر روی استفاده از دستورهای آشپزی امتحان شده و تقریبا رسمی بنا نهاده است. غذاهای کلاسیک، فضایی گرم، پذیرایی و خدمات کارآمد همگی در موفقیت پایدار این رستوران معروف نقشی مهم ایفا کرده‌اند. این رستوران در خانه‌ای قدیمی و استعماری قرار گرفته که در طول روز شما را به لطف سیستم تهویه هوا از گرما بانکوک مصون نگه می‌دارد. از غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به خورشت خرگوش، غذاهای دریایی و ماهی سرخ شده و همچنین استیک اشاره کرد. فراموش نکنید که خوراک صدف تازه آن‌ها شدیدا باکیفیت و پرطرفدار است.

آدرس: 6 Convent Road, Silom, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

تلفن: +66 (0)2 235 3268

 

مطالب مرتبط