معرفی کافه‌های صورتی در بانکوک

کافه‌های زیبای اینستاگرامی این روزها به شدت روی بورس هستند. در این میان شاید کافه‌های کاملا دخترانه کم‌تری در ایران داشته باشید، اما وقتی در سفر هستید، مخصوصا سفر با تور بانکوک، مطمئن باشید انتخاب‌های شما بسیار بیشتر خواهد بود. در بانکوک چندین کافه‌ی دخترانه‌ی جذاب وجود دارد که ما امروز تنها به سراغ زیباترین کافه‌های صورتی شهر رفته‌ایم. پس بدون معطلی به معرفی آن‌ها بپردازیم.


Cintage School

این مکان تنها یک تم‌کافه‌ برای خانوم‌ها در بانکوک نیست، بلکه جایی عالی برای یک جمع زنانه یا دخترانه است. Cintage School هم یک کافه است، هم جایی برای طراحی و کارهای ناخن و هم یک فروشگاه لباس جمع و جور. در بخش لباس، شما کارهای زیادی با سلیقه شرقی و جوان پسند می‌بینید که در یک دکور خوب چیده‌ شده‌اند، در گوشه‌ای از سالن نیز ناخن کارها طرح‌های جالبی می‌زنند که برای ایام سفر می‌تواند جالب و باشد و خود کافه نیز جایی زیباست که چند محل برای گرفتن عکس‌های خوشگل نیز در آن تعبیه شده است. Cintage School برای دختران نوجوان نیز می‌تواند بسیار جذاب باشد، پس آن را همیشه در سفر به بانکوک مد نظر داشته باشید. آدرس: Siam Square Soi 6, Khwaeng Pathum Wan, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon

 

بخوانید: مقرون به صرفه‌ترین کافه‌های ژاپنی در بانکوک

 


Matchbox

طبقه‌ی اول این محل یک فروشگاه لباس معروف است، اما در بالای آن یک کافه‌ی صورتی بسیار زیبا و بامزه قرار دارد که شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه را در آن محل سفارش دهید. همه چیز در این محل یک صورتی زیبا و خاص دارد و گیاهان طبیعی به آن حال و هوایی ویژه بخشیده است.
آدرس: 428 Siam Square Soi 7

 


Stylenanda Pink Hotel

طرفداران سریال‌ها و آهنگ‌های کره‌ای در دنیا کم نیستند و Stylenanda که در واقع برای یک هتل به همین نام است، تمی در این رابطه دارد. این کافه دسرهای فوق‌العاده‌ای دارد که به شکل‌های بامزه ارائه می‌شوند. محلی نسبتا کوچک اما با جوی بسیار گرم که از بودن در آن لذت خواهید برد. در بخش دیگری که متعلق به Stylenanda است، یک فروشگاه لوازم آرایش نیز وجود دارد که می‌توانید از برندهای مختلف ژاپنی و کره‌ای خرید کنید. این نکته را نیز نباید فراموش کنید که در این محل نیز دکورهایی برای گرفتن عکس‌های اینستاگرام در نظر گرفته شده است همچنین این کافه یکی از کافه‌های بانکوک با دسرهای اینستاگرامی است.
آدرس: Khwaeng Pathum Wan, Khet Pathum Wan, Krung Thep Maha Nakhon

 


Pinkplanter Café

این کافه یکی از مکان‌های بسیار معروف در بانکوک است که البته با توجه به ویژگی‌های متنوعی که دارد، هر کس طرفدار چیزی در آن است. قبل از هر چیز باید از تم صورتی بسیار زیبای آن گفت که جلوه‌ای عالی به این محل بخشیده است. Pinkplanter Cafe به نوشیدنی‌های بسیار خوبش و البته بستنی‌هایش معروف است. بستنی‌هایی که در سایزهای مختلف و با ترکیبات جالب و قیافه‌ای بامزه به مشتریان داده می‌شود. در این کافه خیلی از شام و نهار خبری نیست و بیشتر به دسر و نوشیدنی‌های گرم و سرد اختصاص دارد.
آدرس: 428 Siam Square Soi 7

 

بخوانید: بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها برای گیاه‌خواران در بانکوک

 


House of Eden

این مکان را باید گران قیمت‌ترین در میان گزینه‌های امروزمان معرفی کرد که در عین حال از کافه‌های شگفت‌انگیز در بانکوک است. جایی که در واقع یک کافه‌رستوران به حساب می‌آید و در بخش منوی غذای آن، غذاهای ترکیبی تایلندی پیدا خواهید کرد. محیط این کافه‌رستوران زیبا و شیک، صورتی ملایمی دارد که آدم را عاشق خودش می‌کند. در بخش کافه نیز، انواع نوشیدنی‌ها و دسرها برای شما فراهم شده که از منوی پر و پیمانش می‌توانید سفارش دهید. این کافه در مرکز خرید Siam Discovery واقع شده و به همین خاطر شما بعد یا قبل از رجوع به آن، می‌توانید ساعاتی را در این مرکز خرید جذاب سر کنید.
آدرس: Groove at Central World 2, Siam Discovery 2

 


Freeze Frozen Yoghurt

آخرین جایی که به شما معرفی می‌کنیم، بیشتر به واسطه‌ی کیفیت ماست‌های یخ زده و طعم داری است که ارائه می‌کند، در غیر این صورت به زحمت یک کافه‌ی صورتی به حساب می‌آید. اما در نهایت Freeze Frozen Yoghurt در بانکوک بسیار معروف است و دسرهایش زبانزد جوانان محلی و گردشگران است. دیوارهای صورتی این محل با قاب‌های جالب و مدرن دکور شده‌اند و کف چوبی و جو گرم آن، به بهتر شدن این کافه‌ی جذاب بسیار کمک کرده است.
آدرس: 148 Nak Niwat Rd Wang Thonglang

 

بخوانید: کافه‌های جذاب بانکوک با کارگاه‌های هنری

 

مطالب مرتبط