بهترین سواحل کوش آداسی ؛ برای تعطیلات تابستانی

کوش آداسی یکی از نقاط ساحلی و مقاصد تابستانی  تور ترکیه است که هم جایی برای تفریح و استراحت و هم جایی برای بازدید از بازمانده‌های تاریخی. تعدادی سواحل زیبا با آب‌های آبی کریستالی، ماسه‌های سفید و نرم و طبیعت سرسبز جنگلی از آن مقصدی به شدت دلخواه و آرامشبخش ساخته است.
شما می‌توانید در این سواحل از انجام فعالیت‌های آبی مثل جت اسکی‌سواری، قایق بانانا، پاراسلینگ، قایق پدالی، شنا لذت ببرید و در گرمای تابستانی هم تفریح کرده و هم خنک شوید. ما در اینجا شما با بهترین سواحل کوش آداسی آشنا می‌کنیم.


ساحل مرکز شهر

این ساحل که بین لنگرگاه و تفرجگاه گسترده شده به دلیل نزدیکی به مرکز شهر و تعداد زیاد هتل‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار است. با تور کوش آداسی در این ساحل شما می‌توانید از تماشای مناظری از جزیره پیگئون، کشتی‌های تفریحی و جنب و جوش مردم لذت ببرید، به استراحت و گرفتن حمام آفتاب بپردازید و ذهن‌تان را از دنیای بیرون خارج کنید.
در اینجا تخت‌های آفتابی، چترهای ساحلی و کافه‌ای برای خرید تنقلات وجود دارد. به علاوه در امتداد جاده تعدادی کافه و کافی شاپ وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید به یکی از آن‌ها بروید و چیزی سفارش دهید.

 

downtown


ساحل بانوان

 ساحل بانوان که به زبان ترکی به عنوان Kadinlar Denizi شناخته می‌شود ، یکی از محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین سواحل کوش آداسی است. اسم این ساحل به زمانی برمی‌گردد که برای استحمام زنان جدا شده بود. اما امروزه ورود به ساحل نه تنها برای عموم آزاد است که بلکه سراسر آن با مغازه‌ها، کافه‌ها، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و هتل‌های بسیاری پر شده است.
ساحل بانوان به دلیل نزدیکی به کوش آداسی، آب تمیز و کم عمق و وسعت یک کیلومتری‌اش با ویژگی‌هایی مثل انجام فعالیت‌های آبی، اجاره سوییت و اتاق، صندلی‌های خورشیدی و توالت‌ها یکی از محبوب‌ترین سواحل کوس آداسی محسوب می‌شود. به علاوه غریق نجات نیز از ساعت 8 صبح تا 7 عصر در امتداد ساحل فعال است.
به علاوه غروب‌های ساحل بانوان را نباید از دست داد. با کوکتلی رنگی و خوشمزه در کافه‌ای پرجنب و جوش غروب زیبای خورشید را دنبال کنید.

 

ساحل بانوان


لانگ بیچ

نام لانگ بیچ از وسعت 18 کیلومتری آن نشات می‌گیرد در طی سالیان متمادی مرتبا به قسمت‌های مختلفی تقسیم شد و سراسر آن با کافه‌ها پر شد. امروزه فقط به بخش ابتدایی آن لانگ بیچ گفته می‌شود. آکوا سنتر یکی از سه پارک آبی کوش آداسی در لانگ بیچ واقع شده است. این ساحل حالا با 6 کیلومتر طول در جنوب کوش آداسی واقع شده و با حمل و نقل عمومی در دسترس قرار دارد.

 

لانگ بیچ

 

سفری یک روزه از کوش آداسی به پارک ملی دیلک پنینسولا

ساحل دیاموند

این ساحل که مقابل Nazilli Sites و Aydin Tur Sitesi واقع شده معمولا به ساحل طلا شناخته می‌شود. این ساحل جایی‌ست که شما می‌توانید خانه‌های اجازه‌ای فراوانی پیدا کنید. به علاوه بازار نازیلی در نزدیکی این ساحل یکی از بهترین جاهایی‌ست که می‌توانید برای خرید به آن بروید. اگر بیشتر پیش بروید می‌توانید دسته‌ای رستوران‌های برجسته با غذاهای ترکی لذیذ را نیز پیدا کنید.

 

ساحل دیاموند


ساحل ماسه نقره‌ای

ساحل ماسه نقره‌ای در منطقه SSK واقع شده است. از سال‌ها پیش در این منطقه مجمتع تفریحی و اختصاصی کارمندان سازمان تامین اجتماعی ترکیه قرار داشته که نام منطقه نیز از آن آمده است. جلوی ساحل کافه‌های دوست داشتنی جذابی وجود دارد که در طول روز غذاهای میان وعده و نوشیدنی ارائه می‌دهند و در شب نیز شام سرو می‌کنند. دسترسی به این ساحل نیز آسان بوده و شما می‌توانید با استفاده از حمل و نقل عمومی به راحتی به آن بروید.

 

ساحل ماسه نقره‌ای

 

راهنمای گشت و گذار در کوش آداسی؛ زیباترین ساحل ترکیه

ساحل پارادایس

ساحل پارادایس در امتداد و بعد از ساحل ماسه نقره‌ای قرار گرفته است. در این ساحل شما به انواعی از امکانات رفاهی مثل رستوران‌ها، کافه‌ها، صندلی‌های خورشیدی و چترهای ساحلی دسترسی دارید. به علاوه تابستان‌ها نیز بازار ماهی در این ساحل برپا می‌شود. یک شیرینی فروشی برای علاقه‌مندان به شیرینی وجود داشته و همچنین یک سالن زیبایی و ماساژ هم وجود دارد که در صورت خستگی و کوفتگی می‌توانید از ماساژی حرفه‌ای استفاده کنید.

 

ساحل پارادایس


ساحل عشق

در این ساحل می‌توانید از خوردن صبحانه ترکی و شروع روزی ملس و گرم لذت ببرید. در اول ساحل تفرجگاهی با قایق‌های سرعتی وجود دارد که می‌توانید به آن رفته و از قایق سواری در آب‌های اطراف لذت ببرید. به علاوه کافه‌ای در کنار آن هست که در تمام طول روز تا شب انواع تنقلاب خوشمزه را عرضه می‌کند. به علاوه آنجا امکانات کباب و پیک‌نیک هم وجود دارد که می‌توانید در صورت تمایل برای پیک‌نیکی خانوادگی برنامه‌ریزی کرده و به ساحل عشق بروید.

 

ساحل عشق

مطالب مرتبط