معرفی ۷ مرکز خرید معروف لنکاوی

به جز سواحل بکر و طبیعت زیبای لنکاوی، مهم‌ترین دلیل برای بازدید از لنکاوی خرید بدون گمرکی در این جزیره گرمسیری است. با وجود فروشگاه‌های بدون عوارض گمرکی، شما انواع و اقسام کالا از چمدان‌ها وکیف و کفش گرفته تا لباس، عطر و لوازم آشپزی را می‌توانید با قیمت‌های مناسب خریداری کنید. برای عاشقان سفر این جزیره گرمسیری مصداق بهشت روی زمین است. سوغات و لباس‌های دست‌دوز زیادی هم در این جزیره وجود دارد که می‌توانید بخرید. برای افرادی که به دنبال معاملات سودمند هستند چه جایی بهتر از بازار محلی شبانه که هر روز هفته در محل متفاوتی برپا می‌شود.

 

Teow Soon Huat (بدون گمرکی)

Teow Soon Huat، منطق خرید محبوبی در امتداد منطقه پادانگ ماتسیرات است که تجربه خرید بدون عوارض گمرکی را به شما ارائه می‌دهد. در این مرکز خرید بزرگ شما به 60 اوت‌لت، 12 رستوران و یک سوپر مارکت دسترسی خواهید داشت. سر زدن به این مکان یکی از بهترین کارهای تفریحی در لنکاوی است.اگر به دنبال اقلام خانگی هستید که قیمت‌های مناسبی داشته باشند و یا پوشاک، چمدان و کیف، مواد غذایی تا موارد وارداتی و شیرینی‌جات را مد نظر دارید، همگی در طیف گسترده‌ای بدون عوارض گمرکی ارائه می‌شوند. اما نکته اصلی که باید به آن توجه کرد و لذت خرید در اینجا را چند برابر می‌کند تخفیفات روزانه 70 درصدی است که بر اجناس اعمال می‌شود. به بهشت خریداران خوش آمدید.

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

 

 

The Zon Shopping Paradise

Zon Shopping Paradise یک منطقه خرید بدون گمرکی است که در انتهای جنوبی پانتای سنانگ واقع شده است. علاوه بر برخی از ارزان ترین شکلات‌ها، نوشیدنی‌ها، تنباکو و عطرهای موجود در لانکاوی، در Zon Shopping Paradise همچنین لوازم آرایشی، هدایا و سوغاتی، لباس، جواهرات، وسایل لوازم التحریر، ساعت، و همچنین عینک آفتابی مارک، چمدان و کیف نیز عرضه می‌گردد. شما در اینجا می‌توانید بین فروشگاه‌ها بگردید و اجناسی که می‌خواهید را با قیمت‌های عالی و باورنکردنی پیدا کنید.

ساعت کار: 10 صبح تا 9 شب

 

بخوانید: معرفی ۷ ساحل اختصاصی در لنکاوی

 

 

Jetty Point Complex

اینجا یک مرکز خرید دو طبقه است که در ورودی Kuah Jetty واقع شده است. لازم به گفتن نیست که این مرکز خرید هم به شما فرصت خرید بدون عوارض گمرکی می‌دهد. مجتمع جتی پوینت یک توقف خرید مشهور در آخرین لحظه برای بازدید کنندگان تور کوالالامپور و لنکاوی، قبل از سفر با کشتی به کوالالامپور است. شما می‌توانید در اینجا اقلام متنوعی همچون لباس و لوازم جانبی مارک را برای آقایان، زنان و کودکان و همچنین لوازم آرایشی، عطر، کالاهای چرمی، لباس ورزشی و خیلی چیزهای دیگر را پیدا کنید. آیا می‌خواهید در آخرین لحظه خریدهای خوبی انجام دهید و با خودتان برای سوغات و هدیه ببرید؟ جتی پونت را از قلم نیاندازید.

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

 

 

Cenang Mall

مجتمع خرید جذاب سنانگ مال از آن مراکز خرید همه چیز تمامی است که تمامی اقلام مورد نیازی که حتی فکرش را نمی‌کنید هم در اختیار شما می‌گذارد. این مجموعه خرید دو طبقه که در پانتای سنانگ واقع شده دارای یک داروخانه، سوپر مارکت، همچنین چندین رستوران و فروشگاه‌های خرده فروشی محلی است. در مقایسه نسبت به فروشگاه‌های بی‌شمار سوغات و مجتمع‌های بدون عوارض گمرکی اینجا کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. اما برای افرادی که به دنبال تجربه خریدهای راحت هستند و به نحوی از شلوغی‌های بیش از حد فراری‌اند انتخابی عالی برشمرده می‌شود.

ساعت کار: 10 صبح تا 10 شب

 

بخوانید: معرفی ۶ جاذبه‌ی دیدنی لنکاوی

 

 

Atma Alam Batik Village

مجتمع آتما آلام باتیک ویلیچ یک کارخانه نساجی باتیک و گالری هنری است که چاپ‌های زیبایی از باتیک (نوعی هنر سنتی) مجموعه گسترده ای از آثار فرهنگی را در معرض دید می‌گذارد. به علاوه این مجموعه دارای فروشگاهی بزرگ است که در آن  طیف گسترده‌ای از پارچه‌های نفیس، پارچه باتیک، نقاشی روغنی، کیف، کیف پول، کیف دستی، و صنایع دستی دستباف را برای فروش ارائه می‌دهد. اینجا بهترین مکان برای خرید لوازم سنتی مالزیایی برای هدیه و سوغاتی است. در این رابطه پیشنهاد می کنیم مقاله گردش ۴۸ ساعته در لنکاوی مالزی را بخوانید.

ساعت کار: 9 صبح تا 8 شب

 

 

بازار شبانه Temoyong

بازار شبانه تمویونگ پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود و یکی از محبوب‌ترین بازارهای خیابانی جزیره است. این بازار شبانه پرجنب و جوش پر از دلخوشی‌های محلی، محصولات تازه، لباس، لباس بچگانه، ساعت، عینک آفتابی، کیف پول و کیف‌های دستی، نقاشی‌ها و بسیاری اقلام و لوازم دیگر است. از نظر خارجی‌ها بازار شبانه تمویونگ از بهترین جاها برای خرید در لنکاوی محسوب می‌شود.

ساعت کار: 5 عصر تا 8 شب

 

 

Langkawi Geopark Enterprise

شرکت Langkawi Geopark Enterprise که در کنار بلیط فروشی تله کابین لنکاوی واقع شده مکانی عالی برای خرید سوغات و همچنین پوشاک باتیک است. فروشگاه‌های خرده فروشی با تهویه مطبوع هوا نیز طیف گسترده‌ای از لباس‌های مرسوم، مد روز، لباس ساحلی، اسباب بازی‌های ساحلی، سوغات، و خیلی چیزهای زیر و درشت دیگر را در ظهری تابستانی و گرم، برای فرار از گرمازدگی ارائه می‌دهد.

ساعت کار: 9 صبح تا 7 عصر

 

بخوانید: مشهورترین مراکز خرید پنانگ برای خوش‌سلیقه‌ها

 

مطالب مرتبط