بهترین پارک‌های دنیا در تابستان 2020؛ بخش اول

گذراندن یک روز در یک پارک تفریحی، سنت بسیاری از خانواده‌ها در سراسر دنیاست. بعلاوه یکی از دغدغه‌های والدین در سفر، این است که شرایط تفریح و خوشگذارنی به نحوی مطلوب و امن برای فرزندانشان فراهم شود و چه امکانی بهتر از پارک‌های تفریحی؟ بنابراین خانوادگی کفش‌های راحتی به پا کنید و برای طی کردن کل محدوده یکی از بهترین پارک‌های تفریحی دنیا در تابستان 2020 آماده شوید.

 

Walt Disney World

این پارک تفریحی که در اورلاندو فلوریدا واقع شده، یک مقصد عالی برای تعطیلاتی رویایی است. 4 پارک به نام‌های Magic Kingdom، Epcot، Hollywood Studios و Animal Kingdom بعلاوه 2 پارک آبی و مرکز خرید دیزنی اسپرینگز، شما را به سوی خود فرا می‌خوانند و تعداد زیادی از شخصیت‌های محبوب دیزنی و نمایش‌های سرگرم کننده به استقبالتان خواهند آمد. این پارک، همه روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب، پذیرای علاقمندان بوده و ورودی آن 101 دلار آمریکاست. از هتل‌های نزدیک پارک نیز می‌توان به Disney’s Contemporary Resort، Disney’s Grand Floridian Resort و Disney’s Polynesian Village Resort اشاره کرد. پینشهاد می‌کنیم اگر به دنیای جذاب دیزنی علاقه دارید، مقاله نکات جالب درباره دیزنی‌لندهای دنیا را مطالعه فرمایید.

 

 

Hershey Park

این پارک موضوعی مستقر در پنسیلوانیا، میزبان بیش از 50 وسیله سواری از جمله 13 ترن هوایی، یک باغ وحش 11 هکتاری با بیش از 200 حیوان، دو محدوده بازی سرپوشیده داخلی و حدود 40 بازی برای تست مهارت‌ها است. دنیای شکلات Hershey، شما را به یک تور شکلات و یک فیلم سه بعدی مهمان می‌کند. یکی از جذابیت‌های معروف در این پارک، برج سه گانه است که بلندترین آنها 48 اینچ ارتفاع دارد و علاقمندان می‌توانند سوار آن شوند. اینجا یکی از جذاب‌ترین شهربازی‌های دنیا برای عاشقان هیجان و تفریحات مهیج است.

 

بخوانید: ۷ پارک دیدنی دنیا برای ماجراجویی در کنار حیوانات وحشی

 

 

Gardaland

این مکان تفریحی در Via Derna در سواحل جنوب شرقی دریاچه گاردای ایتالیا، یکی از تم پارک‌های برتر جهان است. اینجا با وجود انواع امکانات سواری در سه نوع آدرنالین، ماجراجویی و فانتزی، تجربه‌ای خارق‌العاده را برای شما و فرزندتان رقم می‌زند و هیچ چیز کسل کننده‌ای در این سرزمین عجایب وجود ندارند. بعلاوه از انواع فروشگاه‌ها، مناطق پیک نیک، رستوران‌ها، سرگرمی و مناظر دیدنی برخوردار است. این پارک، همه روزه از 10 صبح تا 11 شب باز است و ورودی آن 24 یورو است. البته کودکان زیر یک متر قد و افراد دارای معلولیت، به صورت رایگان می‌توانند به این پارک وارد شوند. در ضمن اقامت‌گاه‌های مختلفی در این نزدیکی وجود دارند که از آن میان می‌توان به هتل Parchi Del Garda، هتل Gardaland و هتل Gasparina اشاره کرد.

 

 

Pleasure Beach

این پارک تفریحی در یونایتد کینگدم علاوه بر امکانات فراوان بازی و سرگرمی، موجبات ساحل گردی را نیز به نحوی مطلوب فراهم می‌کند. اینجا یکی از بهترین پارک‌ها برای گذراندن تعطیلات به همراه خانواده خصوصا در تابستان است. بعلاوه، تخفیفات شگفت‌انگیز و نمایش‌های جذاب نیز در این پارک به استقبالتان می‌آیند. اگر تصمیم گرفتید از این مکان زیبا و مفرح دیدن کنید، می‌توانید همه روزه از ساعت 11 صبح تا  5 عصر با پرداخت ورودی 18 پوند اقدام کنید. در ضمن نگران، محل اقامتتان نباشید. در این حوالی هتل‌های بسیاری وجود دارند که از معروف ترین آنها می‌توان به Big Blue، New Osborne و ParkRoyal Blackpool اشاره کرد.

 

بخوانید: ۷ پارک‌ ملی منحصر به فرد در قاره آسیا

 

 

İncekum

برای مسافران تور استانبول، بزرگ‌ترین فضای ماجراجویی و فعالیتی استانبول، در زمینی به مساحت 177 هکتاری واقع شده است. این گزینه، ایده‌آل کسانی است که می‌خواهند لحظه‌هایی پر از آدرنالین را با دوستان یا خانواده خود تجربه کنند. رانندگی، سافاری، پینت بال و اسب سواری از فعالیت‌های مهیج این پارک است. این جا در تمام طول سال باز است و امکانی بی‌نظیر برای دور شدن از ازدحام شهر و تفریح در دل طبیعت برای شما به ارمغان می‌آورد. برای آشنایی با سایر موارد مشابه، مقاله تجربه هیجان در پارک‌های ماجراجویانه استانبول را مطالعه کنید.

 

 

Alton Towers

 Alton Towers، در انگلستان و در سال 1980 افتتاح شد و در حال حاضر یکی از مجتمع‌های تفریحی مهم دنیا به شمارمی‌ آید. این محدوده شامل تم پارک، پارک آبی و یک مجموعه هتل به همراه اتاق‌های درمانی است. در این فضا، بیش از 40 وسیله سواری سرگرم کننده و تفریحات هیجان‌انگیز و آبشارهای بی‌نظیر در انتظارتان خواهند بود. تم پارک، از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و پارک آبی نیز 10 صبح تا 8 شب پذیرای علاقمندان هستند. هزینه ورودی به این محدوده، 32 پوند است.

 

بخوانید: معرفی بهترین پارک‌های ملی آسیا

 

 

Edaville

پارک تفریحی Edaville، برای والدین و کودکان طراحی شده است، تا بتوانند در کنار هم خوش بگذرانند و از تفریحات لذت ببرند. وسایل بازی متنوعی از چرخ فلک فیل‌‌های پرنده، جامبو و نیز یک لوکوموتیو برای گشت و گذار در طبیعت زیبای اطراف وجود دارد. یکی از اولین مواردی که در بدو امر توجه شما را جلب خواهد کرد، چشم اندازی زیبا از حوضچه و مناظر طبیعی است. این حوضچه، دارای ماهی‌های زنده ای است که می‌توانید با استفاده از چوب‌های ماهیگیری موجود در پارک، آنها را بگیرید و آزاد کنید. در ضمن شما همچنین می‌توانید از Dino Land که بیش از 23 دایناسور انیماترونیک را در خود جای داده دیدن کنید. این پارک تفریحی در Carver ایالات متحده واقع شده است.

 

 

در این مقاله به معرفی برخی از بهترین پارک‌های تفریحی دنیا در تابستان 2020 پرداختیم. واقعیت این است که صدها پارک تفریحی در سراسر جهان وجود دارد که از نظر کیفیت و محبوبیت بسیار متفاوت هستند. برخی کشورها، در ارائه امکانات تفریحی و رفاهی در این رابطه نسبت به سایرین پیشرو هستنند و ما قصد داریم که در مقاله بعد نیز، شماری دیگر از این پارک‌ها را معرفی کنیم. 

 

مطالب مرتبط