بهترین پارک‌های دنیا در تابستان 2020؛ بخش دوم

پارک‌های هیجان انگیز، نمایش‌های استثنایی، بازی‌های سرگرم کننده و تفریحات آبی همگی در یک مجموعه، بهترین جاذبه‌ها را در سفر برای شما و فرزندانتان رقم می‌زنند. فناوری‌های جدید، منجر به رشد ترن‌های هوایی و سایر وسایل بازی شده و این امر، امکان لذت بردن از این پارک‌های تفریحی را صدچندان کرده است. بنابراین سریعا خود را برای افزایش آدرنالین آماده کنید و در ادامه مقاله قبل، با برخی از بهترین پارک‌های تفریحی دنیا در تابستان 2020 آشنا شوید.

 

Efteling

این تم پارک تفریحی در هلند واقع شده و مکانی عالی برای زنده کردن خاطرات کودکی شماست. از انواع کارناوال‌ها گرفته تا سایر بازی‌ها، همه چیز سرگرم کننده و خارق‌العاده است. از جمله وسایل سواری معروف می‌توان به هلال ماه، پینوکیو و پرواز هلندی اشاره کرد که ذهن شما را به معنای واقعی کلمه درگیر می‌کنند. بعلاوه می‌توانید از بزرگ‌ترین نمایشگاه آبی اروپایی در این جا دیدن کنید. این پارک، از ساعت 11 صبح تا 6 بعد از ظهر باز بوده و هزینه ورودی آن 35 یورو است. اگر مایل به اقامت در این حوالی هستید، پیشنهاد می‌کنیم یکی از هتل‌های معروف نظیر Hotel de Kroon، Efteling و یا Guesthouse Hotel Kaatsheuvel را انتخاب نمایید.

 

بخوانید: معرفی بهترین پارک‌های ملی آسیا

 

 

Sea World

تفریحات متعددی با مضامین جانوران دریایی و تعامل با دریا در این پارک در انتظارتان هستند. اینجا یکی از جذاب‌ترین تم‌پارک‌های آبی در دنیا است که می‌توانید در آن با دلفین‌ها و پنگوئن‌ها دوست شوید، از دیدن آکواریوم و موجودات دریایی لذت ببرید و سوار ترن هوایی هیجان‌انگیز شوید. بعلاوه بازی‌های آبی فرصتی برای خنک شدن در گرماگرم تابستان را برایتان فراهم می‌کنند و البته لازم است که یک دست لباس اضافی همراه داشته باشید. اینجا همچنین، اولین تم پارک جهان است که به یک مرکز اوتیسم معتبر تبدیل شده است. گفتنی است که این پارک عالی، در سن دیگو واقع شده است.

 

 

Port Aventura

این پارک، در بندر آونتورا واقع در قلب کاستا دورادا در کشور اسپانیا واقع شده است. اینجا یکی از پر بازدیدترین تم پارک‌های تفریحی در جهان است که شما را با انواع بازی‌ها، آرامش، خوراکی ها و غذاهای مدیترانه‌ای رستوران هایش طلسم می‌کند. شما می‌توانید از شرایط آب و هوای عالی، آفتاب گرفتن، ساحل گردی و نیز تفریح در پارک موضوعی و پارک آبی و خرید از فروشگاه های این مجموعه و گشت و گذار در طبیعت سرسبز  لذت ببرید. ورودی این پارک 40 یورو بوده و از ساعت 10 صبح تا 12 صبح باز است. برای اقامت نیز می‌توانید هتل‌های معروفی همچون Port Aventura Hotel Gold و Port Aventura Hotel Caribe را انتخاب کنید.

 

 

Walibi

از کارناوال‌های شگفت‌انگیز گرفته تا سواری‌های هیجان انگیز، Walibi یکی از بهترین پارک‌های تفریحی جهان برای دوستان و خانواده‌ها به شمار می‌آیند. این پارک که در بروکسل بلژیک واقع شده، دارای بیش از 16 جاذبه تفریحی برای کودکان و نیز سایر گروهه‌ای سنی است و بهترین ترن هوایی‌ها را در دنیا دارد. بعلاوه مجموعه رفاهی کاملی از جمله پارکینگ، کافه، بار، رستوران، فروشگاه و نیز استخر را می‌توانید در این جا بیابید. این پارک، همه روزه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است و ورودی آن از 30 یورو شروع می‌شود.

 

بخوانید: ۷ پارک‌ ملی منحصر به فرد در قاره آسیا

 

 

Sesame Place

این پارک بی‌نظیر، در خیابان Sesame  در لانگورن پنسیلوانیا قرار دارد. برای استفاده از بهترین امکانات بازی به همراه فرزندتان، مکانی بهتر از این نخواهید یافت. بیشتر طرفداران این پارک را کودکان و پیش دبستانی‌ها تشکیل می‌دهند و بین بازی‌ها، بازی Flying Fish Elmo بیشترین محبوبیت را در این پارک دارد. در ضمن انواع بازی‌های آبی را نیز می‌توانید در اینجا بیابید که آن را به یک گزینه عالی برای تعطیلات تابستانی تبدیل می‌کند.

 

 

Tivoli Gardens

اینجا یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های تفریحی در جهان است که از سال 1843 شروع به کار کرده است. از جاذبه‌های این پارک می‌توان به ساختمان‌های عجیب و غریب خیالی، تئاتر، رستوران‌ها کافه‌‌ها، باغ‌های گل، استراحت در کنار چشمه،  آفتاب گرفتن و سالن‌های کنسرت اشاره کرد. در ضمن انواع امکانات تفریحی در اینجا وجود دارد که محبوب‌ترین آنها ترن هوایی Rutschebanen است و نیز بیش از 40 بازی برای کودکان مهیا شده است. گفتنی است که این پارک، در کپنهاگ دانمارک واقع شده و از 11 صبح تا 12 صبح پذیرای علامندان است و ورودی آن معادل 13 پوند است. این پارک، در فصول بهار و تابستان بیشترین بازدید کننده را دارد.

 

بخوانید: مشهورترین پارک‌های شهری جهان

 

 

Fuji-Q Highland

این پارک، در نزدیکی کوهپایه فوجی و در میان طبیعت بی‌نظیر ژاپن واقع شده است و بهترین پارک‌های تفریحی برای بزرگسالان و کودکان خصوصا در فصل تابستان به شمار می‌آید. در اینجا، بازی‌های هیجان‌انگیزی از جمله ترن هوایی‌های غول پیکر، آدرنالین را به شدت بالا می‌برند و بیش از 40 تفریح و سرگرمی به استقبال بازدیدکنندگان می‌آیند. این پارک، از ساعت 9:30 صبح تا 5 عصر باز است.

به پایان سفر مجازی به بهترین پارک‌های تفریحی دنیا در تابستان 2020 رسیدیم. اما برای داشتن تجربه بهتر از تفریح در این پارک‌ها بهتر است که نکاتی را به یاد داشته باشید. در صورت امکان، بلیط‌های خود را از قبل بصورت آنلاین خریداری کنید. اگر می‌خواهید چند روز به پارک‌های تفریحی موردنظرتان مراجعه کنید، بلیط‌های چند روزه بخرید، این بلیط ها اغلب ارزان‌تر از بلیط‌های یکروزه هستند.

 

بخوانید: ۷ پارک دیدنی دنیا برای ماجراجویی در کنار حیوانات وحشی

 

 

تابستان به خودی خود فصل داغ گردشگری در مناطق توریستی است و معمولا مراکز تفریحی شلوغ هستند. بنابراین از مراجعه به این مراکز در آخر هفته‌ها که شلوغ‌تر است خودداری کنید. بهتر است که خوراکی‌های موردنظرتان را از بیرون پارک خریداری کنید، زیرا قیمت‌ها خصوصا در تابستان در پارکهای تفریحی بالا می‌رود. و در نهایت اینکه ضد آفتاب و کیت کمک‌های اولیه را فراموش نکنید!

 

مطالب مرتبط