بهترین تم پارکهای دنیا برای کودکان

بعضی از افراد خواهان آرامش در سفر هستند و برخی دیگر سرشان درد می‌کند برای ماجراجویی و هیجان در سفر! در این بین، یکی از تفریحاتی که می‌تواند هر دو گروه را راضی کند، تم پارک‌هایی هستند که اوقات بی‌نظیری را برای مسافران رقم می‌زنند. می‌توانید به همراه کودکانتان در مسیرهایی زیبا و شاد به گشت و گذار بپردازید، سوار بازی‌های هیجان‌انگیز شوید، در استخرهای بزرگ به فعالیت‌های آبی بپردازید، از حیوانات دوست داشتنی باغ وحش دیدن کنید و یا فرزندانتان را از آموزش‌هایی مفید ضمن سفر برخوردار کنید.

به هر حال ما اینجا هستیم تا با شما گشتی در بهترین تم پارک‌های دنیا برای کودکان بزنیم. اگر شما نیز برای خوش‌گذرانی کودکانتان در سفر اهمیت زیادی قائل هستید، پس معطل چه هستید؟ پیش به سوی خوشگذرانی‌های مفید و دوست داشتنی!

 

Legoland California

تمام امکانات تفریحی این پارک که در شمال سن دیگو واقع شده است، به کودکان 2 تا 12 ساله اختصاص داده شده است. بنابراین در سفر با کودکان بسیار کم سن و سال به این نقطه از جهان، دچار دل نگرانی بابت سرگرمی و تفریحات نخواهید شد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله نکاتی برای سفر با کودکان در سنین مختلف را مطالعه فرمایید. استانداردهای ایمنی در این جا بسیار بالا هستند. از لحاظ خورد و خوراک نیز، غذاهایی سالم و تهیه شده با محصولات ارگانیک در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

 

بخوانید:۷ پارک دنیا برای ماجراجویی در کنار حیوانات وحشی

 

 

Disneyland Park

این تم پارک بی‌نظیر که دارای 60 نوع بازی و جاذبه تفریحی است، در آناهایم کالیفرنیا واقع شده است و یکی از بهترین پارک‌های دنیا برای کودکان است. تفریحاتی که مخصوص کودکان هستند، دارای صندلی‌های بلند و جایگاه‌های همراه با پرستار هستند. بعلاوه، کالسکه‌هایی با تنقلات خلاقانه در همه جای پارک به چشم می‌خورند. جالب است بدانید که هتل‌های دیزنی لند نیز دارای اتاق‌های تازه بازسازی شده، استخرهایی همراه با سرسره و پذیرش زود هنگام در پارک هستند. البته می‌توانید هتل‌هایی نیز در خارج از این محدوده و نزدیک به آن بیابید که خدمات مناسبی همراه با قیمت‌های ارزان‌تر ارائه می‌دهند و با اقامت در آنها قادر خواهید بود با کمی پیاده‌روی خود را به پارک برسانید.

 

 

KidzMondo

این تم پارک، با هدف اموزش کودکان در مورد وظایفشان در زندگی و اهمیت کار کردن به روشی لذت‌بخش برپا شده است. در این مکان که در منطقه شیشلی در بخش اروپایی استانبول واقع شده است، بیش از 30 فعالیت و مشاغل وجود دارد که کودکان می‌توانند در آن شرکت کنند. این موارد شامل مشاغل بیمارستانی، خانه مد، ایستگاه پلیس، آتش نشانی، بانک، پمپ بنزین، خشک شویی، مطبوعات، مرکز زیبایی و آرایشگاه، کلینیک دندانپزشکی، شستن پنجره‌های ساختمان‌های مرتفع و نظایر این‌ها هستند.

در ضمن بسیاری از رویدادهای برگزار شده در این پارک نیز، توسط شرکت‌های مشهور و با هدف تبلیغاتی حمایت می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به تم پارک‌ها علاقمندید، قبل از با تور استانبول، مقاله معرفی بهترین تم پارک‌های استانبول را نیز مطالعه کنید.

 

 

Sesame Place

این تم پارک شاد در لانگورن فیلادلفیا، برای بچه‌ها خصوصا در سنین 7 سال و کمتر بسیار ایده‌آل است و بسیاری از تفریحات آبی را دربر می‌گیرد. اینجا، بهترین مکان برای گذراندن ساعاتی خوش در روزهای گرم است. در ضمن یادتان باشد که قبل از بازگشت، حتما از لوکیشن‌های خیابان Sesame برای ثبت عکس‌های بی‌نظیر یادگاری استفاده کنید. برای اقامت در این حوالی نیز، پیشنهاد می‌کنیم که در هتل the Residence Inn by Marriott ساکن شوید که از خدماتی عالی مانند شاتل رایگان به پارک، آشپزخانه کامل، بوفه صبحانه رایگان و یک اتاق خواب جداگانه برای کودکان برخوردار است.

 

بخوانید: معرفی بهترین پارک‌های ملی آسیا

 

 

Hersheypark

این مکان تفریحی جالب در هرشی پنسیلوانیا، یکی از معدود تم پارک‌هایی است که دارای وسایل نقلیه سواری بسیار زیاد، هم برای کودکان و هم برای افراد بزرگسال است. خوشبختانه مانند اکثر پارک‌ها، این مکان نیز دارای برنامه "تعویض" است که در آن یکی از والدین می‌تواند به همراه فرزندش سوار وسایل بازی شود و بعد از مدتی، جایش را به دیگری بدهد.

بعلاوه خانواده‌ها می‌توانند در باغ وحش این پارک به گشت و گذار بپردازند، اینجا یکی از بهترین پارک‌های آبی برای کودکان است پس تفریحات آبی نهایت استفاده را ببرند و یا با ورود به دنیای شکلات، از گرمای تابستان فرار کنند. در نهایت اگر مشتاق ماندن در این حوالی هستید، بهتر است که در هتل Lersge Hershey اقامت کنید و از انواع خدمات خصوصا یک شاتل رایگان به پارک، استخرهای سرپوشیده و روباز و یک زمین بازی بهره‌مند شوید.

 

 

Six Flags Fiesta Texas

این تم پارک که در سن آنتونیوی تگزاس واقع شده است، علاوه بر ترن هوایی‌های هیجان‌انگیر، بیش از دوجین امکانات بازی و سواری و رانندگی را برای کودکان ارائه می‌دهد. کودکان در همه رده‌های سنی، می‌توانند از تفریحات این پارک برخوردار شوند. هر چند که برخی از این تفریحات، فقط مشمول افرادی می‌شود که قدشان 36 اینچ یا بلندتر است.

 

 

Magic Kingdom Park

این تم پارک که در اورلاندو واقع شده است، نخستین پارک موضوعی در فلوریدا به شمار می‌آید و ده‌ها وسیله بازی و سرگرمی را در خود جای داده است. رژه‌های شخصیت‌های کارتونی، نمایش آتش بازی‌ها، آبشارهای برقی و مهمانی‌های خیابانی، این پارک را برای خانواده‌ها سرگرم کننده‌تر از هر مکان تفریحی دیگری کرده است.

 

بخوانید: بهترین سفرهای دخترانه به جنوب شرق آسیا

 

 

اگر تفریح فرزندانتان به اندازه خوشگذرانی خودتان برایتان اهمیت دارد، مهم نیست به کدام کشور سفر می‌کنید. بلکه آنچه اهمیت دارد، این است که دنیا سرشار از امکانات تفریحی مفید و سالم است که می‌توانید آنها را با کودکانتان به اشتراک بگذارید. ما در این مقاله، با برخی از بهترین تم پارک‌های دنیا برای کودکان آشنا شدیم. جای بسی خوشحالی است که تم پارک‌ها در تمام نقاط جهان، از تعداد و تنوع بالایی برخوردارند و می‌توانید با وجود آنها در سفرهای خانوادگی، اوقات خوشی را برای همه علی الخصوص کودکانتان فراهم کنید. 

 

مطالب مرتبط