بهترین هتل‌های شهر قدیمی تفلیس

هر شهر و منطقه‌ای نقطه پیدایشی داشته و از آنجا رشد کرده و دیگر نواحی را نیز گسترش داده است. هسته اصلی و مرکزی شهر به مرور دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی دیدنی و ارزشمندی می‌شود، در حالی که محلات دیگر چهره مدرن‌تر و به روزی به خود می‌گیرند. در تور گرجستان در سفر به سایر نقاط شهر قدیمی تفلیس نقطه عطفی برای آشنایی بهتر با فرهنگ مردم و لمس زندگی محلی آن‌ها محسوب می‌شود. برای علاقه‌مندان به فرهنگ و تاریخ اقامت در این محله یعنی دسترسی به جاذبه‌های اصیل شهر. ما در اینجا بهترین هتل‌های محله تاریخی تفلیس را بررسی می‌کنیم.

 

Hotel Ambassadori

این هتل با داشتن یک فضای داخلی زیبا به سبک ایتالیایی، در مرکز تاریخی و فرهنگی شهر واقع شده است و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های گرجستان است. این هتل دارای 120 اتاق زیبا و دکوراسیون شده است که از این تعداد 84 تای آن‌ها در ساختمان مدرن و لوکس تازه تاسیس قرار گرفته‌اند. هر کدام ار اتاق‌ها در اینجا دارای تلوزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه‌ساز و کمد لباس هستند. بعضی از اتاق‌ها نیز شامل یک دست مبل، اتاق رختکن و اتاق نشیمن می‌شوند. به علاوه در تمامی اتاق‌ها حمام مرمرین با لوازم بهداشتی رایگان، دوش، همچنین سشوار، دمپایی و مسواک ارائه شده است. برخی از اتاق‌های گران‌تر مینی‌بار هم ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در رستوران از انواع غذاهای اروپایی و بوفه استفاده کنید. برای اوقات فراغت می‌توانید از استخر، اسپا و خدمات درمانی، مرکز تناسب اندام، سونا و همچنین تراس آفتاب استفاده کنید.

آدرس: 17 Ioane Shavteli St, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: دیدنی‌ترین کلیساهای زیبای تفلیس

 

 

Old Tiflis Hotel

این هتل که در مرکز شهر قرار گرفته با دو دقیقه پیاده‌روی به حمام‌های گوگرد تفلیس دسترسی دارد. اتاق‌های این هتل شامل مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، اتاق نشیمن با کاناپه، سیستم تهویه هوا و حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی رایگان می‌شود. این بوتیک هتل دارای تراسی زیبا رو به قلعه ناریکالا است و منظره‌ای پانوراما و زیبا از شهر قدیمی را ارائه می‌دهد. در این هتل به جز شاتل، پذیرش 24 ساعته و خشکشویی از امکانات رفاهی و تفریحی دیگر خبری نیست، اما در عوض قیمت‌ها مناسب و درست در نزدیک جاذبه‌های اصلی شهر هستید.

آدرس: 9 Ioseb Grishashvili St, Tbilisi 0105, Georgia

 

 

IBIS Styles Tbilisi Center

این هتل که در مرکز شهر واقع شده در فاصله چند دقیقه‌ای از شهر قدیمی قرار گرفته که با یک پیاده‌روی کوتاه در دسترس قرار می‌گیرد. این هتل دارای تراسی زیبا و رنگی است که این امکان را به شما می‌دهد، تا حین نوشیدن نوشیدنی محبوب‌تان از تماشای منظره شهر قدیمی هم لذت ببرید. اتاق‌ها با رنگ‌های مختلف، مبلمان مدرن و زیبا و دکوراسیونی دلنشین تزئین شده‌اند. این اتاق‌ها هم تهویه هوا دارند و در دیوارها از عایق صدا استفاده شده است. هر اتاق دارای تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و میز کار است. شما می‌توانید در سراسر هتل از اتصال رایگان اینترنت استفاده کنید و صبح‌تان را با خوردن صبحانه در بوفه آغاز کنید. در اینجا امکاناتی همچون شاتل فرودگاه، محوطه بازی، رستوران، سرویس لباسشویی و اتوبخار و خدمات تجاری هم ارائه می‌دهد.

آدرس: 4 Galaktion Tabidze St, Tbilisi 0105, Georgia

 

بخوانید: گردشگری در تفلیس برای هنردوستان

 

 

Amante Narikala by Tbilisi

هتل ناریکالا در تفلیس در فاصله 800 ماری از میدان آزادی قرار گرفته و دارای باغی زیبا و فضای سبز است. شما در این هتل می‌توانید در اتاق‌هایی دلباز و زیبا بمانید که دارای سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، نمایی زیبا به شهر، کمد و حمام هستند. می‌توانید روزتان را با خوردن صبحانه در بوفه شروع کنید و بعد به دیدن باغ گیاه شناسی در فاصله ده دقیقه‌ای بروید، و از جاذبه‌های شهر قدیمی دیدن کنید. امکانات و ویژگی‌های این هتل شامل ماساژ، سرویس لباسشویی و خشکشویی، شاتل فرودگاه، پارکینگ رایگان و خدمات جلسه می‌شود.

آدرس: 1 Gomi St, Tbilisi 0105, Georgia

 

 

King Gorgasali

این هتل به صورت کاملا ایده‌آلی در شهر قدیمی واقع شده و تنها چند قدم با خیابان شاردنی تفلیس فاصله دارد. با چند دقیقه پیاده‌روی به خیابان شاردنی به انواع کافه‌ها و رستوران‌ها دسترسی خواهید داشت. باغ گیاه‌ شناسی و Balneological Resort تنها در فاصله 400 متری از این هتل واقع شده‌اند. در رستوران هتل شما می‌توانید از تماشای مراحل درست کردن خینکالی لذت ببرید و از طیف گسترده غذاها هر چه دوست داشتید سفارش دهید. هتل دارای مناظر از نقاط تاریخی، رودخانه متکواری، کلیسای متخی، شهر قدیمی و قلعه ناریکالا است. شما می‌توانید در هوایی فوق‌العاده روی تراس هتل لم بدهید و در پس زمینه‌ای زیبا از شهر به تمدد اعصاب بپردازید. دیگر امکانات اینجا شامل انواع ماساژها، کلاس آشپزی، امکاناتی برای کودکان، خدمات تجاری و امکاناتی برای ناتوانی‌های جسمی می‌شود.

آدرس: 3 Vakhtang Gorgasali St, Tbilisi, Georgia

 

بخوانید: نکاتی درباره عکاسی در تفلیس

 

مطالب مرتبط