بهترین نقاط آسیا برای آسمان نوردی

آسمان‌نوردی یکی از فعالیت‌های تفریحی هیجانی است که آدرنالین خون را تا حد ممکن بالا می‌برد. دیدن دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم از نمایی متفاوت و با حس رهایی و بی وزنی تجربه‌ایست که حداقل یک بار در طول عمرتان باید آن را تجربه کنید. گرچه در شبکه‌های اجتماعی بیشتر نقاط اروپایی آسمان‌نوردی تبلیغ می‌شود اما آسیا نیز به نوبه خود نقاط بسیار خوب و برجسته‌ای برای این کار فوق هیجانی ارائه می‌دهد. بیایید نگاهی به بهترین نقاط آسیا برای آسمان‌نوردی بیاندازیم.

 

 

تایلند، پاتایا

 

 

پاتایا

 

 

درست است که پاتایا به شب‌ زنده‌داری‌هایش شهرت دارد اما بی‌شک تجارب منحصر به فرد جذابی به گردشگران تور پاتایا ارائه می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید سفری همه چیز تمام داشته باشید به Nong Kho بروید و برای پرش آزاد اقدام کنید. بنابراین تا ارتفاع ۴ کیلومتری بالا خواهید رفت و بعد از دقایقی تماشای محیط اطراف، پرش آزاد انجام می‌دهید. شما زمان کوتاه چند دقیقه‌ای برای سقوط دارید پس شجاع باشید، چشمانتان را باز کنید و به مناظر خوب نگاه کنید. این خدمات تفریحی زیر نظر مدرسان و مربی‌های باتجربه انجام می‌گیرد و تمامی نکات ایمنی به طور کامل رعایت می‌شود. بنابراین شما با خیالی آسوده می‌توانید این تفریح هیجانی را انجام دهید. از آن جایی که بانکوک به پاتایا نزدیک است حتی اگر در بانکوک نیز اقامت دارید می‌توانید برای این تجربه بی‌تکرار به پاتایا سفری کوتاه انجام دهید. پایه قیمت برای پرش آزاد از ۴۱۷ دلار شروع می‌شود.

 

 

ارزان‌ترین هتل‌های پاتایا که امکانات خوبی دارند

 

 

سنگاپور

 

 

سنگاپور

 

 

گرچه پرش آزاد در فضای باز چیز دیگری است چرا نتوان این کار را در محیط بسته هم انجام داد؟ iFly Singapore در سنتوسا قرار گرفته و به مشتریان خود اجازه می‌دهد تا با معلق شدن از سطح زمین با هزینه‌ای کمتر پرواز کنند. به این ترتیب شما در تونلی قرار می‌گیرید که به واسطه فشار باد شما را تا ۵ سطح مشخص شده بالا می‌رود. شما در این مسیر لوله‌ای مناظر جالبی از محیط اطراف و همچنین دریای جنوبی چین را خواهید دید. اگر از پرش آزاد می‌ترسید، احتمالا این مکان بتواند جایگزین مناسب‌تری برای شما باشد با تور سنگاپور حتما آن را تجربه کنید. تا ضمن حس معلق بودن در هوا از امنیت لازم هم برخوردار باشید. قیمت برای بار اول ۸۹ دلار و در بار دوم سوار شدن ۱۱۹ دلار است اما اگر بخواهید می‌توانید از چند نوع پکیجی که ارائه می‌شود استفاده کنید.

 

 

بهترین استخرهای بی‌نهایت برای شنا در سنگاپور

 

 

اندونزی، پانگانداران

 

 

اندونزی، پانگانداران

 

 

اگر می‌خواهید از پکیج کامل استفاده کنید می‌توانید با انتخاب ۲ روز و ۱ شب اقامت در Nusawiru Paracenter از مزایایی همچون حمل و نقل به منطقه سقوط و ناهار بهره‌مند شوید. علاوه بر این تفاسیر شما می‌توانید به وست جاوا نیز سفر کنید. منطقه سقوط در فرودگاه Nusawiru و در پانگانداران واقع شده است. گشت و گذار در پانگانداران هیچ دست کمی از آن چه در کوتای بالی نداشته و همیشه گردشگران این دو را با هم مقایسه کرده‌اند. پرش آزاد دو نفره در این منطقه از پایه ۴۵۸ دلار شروع می‌شود.

 

 

دبی

 

 

دبی

 

 

دبی خیلی سریع در آسمان‌نوردی پیشرفت کرده و حتی توانست جایی برای خودش به عنوان یکی از قطب‌های اصلی این ورزش میان کشورهای آسیایی باز کند. معمولا بیشتر پرش‌ها بر فراز دبی، بالای جزیره مصنوعی و پالم جمیرا که نماد این شهر است صورت می‌گیرد. در پرش آزاد شما می‌توانید نمایی بی‌نظیر از کل منطقه مخصوصا جزیره مصنوعی درخت نخل را شاهد باشد. برای این ورزش دوره‌های آموزشی مختلفی هم برگزار می‌شود تا افرادی که مایل به یادگیری هستند بتوانند در کلاس‌ها شرکت کنند. با توجه به شهرسازی مدرن دبی، پرش آزاد در این شهر جاذبه‌های دیدنی فوق‌العاده‌ای دارد. این پرش‌ها همراه با عکس و فیلم از پایه ۷۳۰ دلار شروع می‌شود.

 

 

ماجراجویی در دنیای حیوانات در پارک‌های حفاظت‌شده‌ی دبی

 

 

ژاپن، توکیو

 

 

ژاپن

 

 

نمی‌توان حرف از مناطق جذاب طبیعی در آسیا زد و از کشور پیشرفته‌ای همچون ژاپن چشم پوشید! معمولا بیشتر سفرهای گردشگری ژاپن به پایتخت آن یعنی توکیو انجام می‌گیرد. بنابراین نزدیک‌ترین مکان برای پرش آزاد در نزدیکی‌ توکیو Tokyo Skydiving Club است. شما می‌توانید به راحتی با تنها یک ساعت ماشین‌سواری به آن برسید. در این باشگاه پرش شما برای لذت پرواز در آسمان، تا ارتفاع ۳ کیلومتری بالا می‌روید و با پرش به سمت پایین ۱ دقیقه فوق‌العاده را تا زمین سقوط می‌کنید. بنابراین خوب به اطراف و زمین کروی زیر پایتان نگاه کنید از این ۱ دقیقه باورنکردی نهایت لذت را ببرید.

 

 

چین

 

 

 چین

 

 

Tuofeng Skydive اولین منطقه پرش آزاد در چین است که زیر نظر USPA فعالیت می‌کند. همچنین آن‌ها اولین شرکت حرفه‌ای آسمان‌نوردی هستند که در اواخر سال۲۰۱۳ در چین تاسیس شد. بنابراین وقتی از آسمان به پایین سقوط می‌کنید اطمینان دارید که در دست‌های فرد مطمئنی قرار دارید. چین کشوری وسیع است که تقریبا تمامی نقاط آن جاذبه گردشی و تاریخی برای بازدیدکنندگان دارد. به همین دلیل آن‌ها تنها بر منطقه‌ای خاص تمرکز نکردند و ۷ نقطه پرواز در سطح کشور ایجاد کردند. این مناطق پرش شامل Guangdong Yangjiang،Hainan Danzhou، Xi’an Shanxi، Hebei Pingquan، Yunnan Pu Er، Chonqing Qianjiang، Heibei Shijiazhuang می‌شوند. بنابراین بدون نگرانی در مناطق اطراف محل اقامت خود جستجو کنید به نزدیک‌ترین مرکز پرش آزاد بروید. از آن جایی که هر کدام از این مناطق شرایط خاص خودشان را دارند قیمت پایه هر کدام از آن‌ها نیز با دیگری متفاوت است. بنابراین بهتر از تمامی شرایط و قوانین را از شرکت مربوطه جویا شوید.

 

این بهترین مراکز ماساژ در پکن را تجربه کنید

مطالب مرتبط