بهترین مقاصد ماه عسل در آسیا برای هر بودجه‌ای

آسیا نه تنها بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین قاره دنیاست بلکه بیشترین مقاصد عاشقانه و مناظر دیدنی را نیز در خود جای داده است. در این قاره از ارزان‌ترین تا لوکس‌ترین مقاصد، انتخاب‌های زیادی برای ماه عسل خواهید داشت. با کمی گشت و گذار به راحتی تمام می‌توانید مقصد مناسب خودتان را پیدا کنید. اگر می‌خواهید ماه عسل خوبی را با همسرتان تجربه کنید اما به دنبال مقاصد کم‌هزینه می‌گردید این مطلب را دنبال کنید.

 

 

ویتنام

 

 

ویتنام

 

 

ویتنام یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیاست که دارای مناطق سرسبز بسیار زیبا، سواحل تمیز و آرام و شهرهای شلوغ شناخته شده است. در این کشور مکان‌های فوق‌العاده زیادی وجود دارد که می‌توانید با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ماه عسل‌تان در آن‌ها بگذرانید. همچنین طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را می‌توانید انجام بدهید. پیاده‌روی در سواحل، تماشای غروب آفتاب در ساحل و یا حومه شهر، دوچرخه سواری بر روی ماسه‌های ساحلی و یا در جاده‌های سرسبز اطراف شهر، خوردن غذاهای سنتی مخصوصا نودل ویتنامی، و گشت و گذار بین مردم محلی تنها بخشی از تمام فعالیت‌هایی است که می‌توانید در این کشور زیبا انجام دهید.

 

 

کامبوج

 

 

کامبوج

 

 

کامبوج یکی دیگر از مقاصد فوق‌العاده و شگفت‌انگیز برای زوج‌های جوان شناخته می‌شود که می‌توان با هزینه‌ای کم سفری جذاب را تجربه کرد. این کشور یکی از ارزان‌ترین مقاصد ماه عسل دنیاست که بیشتر از آن چه که هزینه می‌کنید از زیبایی‌ها و امکانات طبیعی بهره می‌برید و همین موضوع مردم زیادی را از سراسر دنیا به این کشور می‌کشاند. فعالیت‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در کامبوج انجام دهید، گشت و گذار در طبیعت، رفتن به مجتمع آنگکور وات و بایون، دریاچه‌های بی‌نظیر و غذاهای محلی از جمله‌ کارهایی است که انتظار شما را در این کشور می‌کشند.

 

 

سریلانکا

 

 

 سریلانکا

 

 

تور سریلانکا سفر به یکی از جزایر زیبا و بسیار پرطرفدار آسیا برای ماه عسل شناخته می‌شود. این جزیره دارای مناطق صخره‌ای و جنگل‌های سرسبز بارانی بوده و سواحل ماسه سفید و آب‌های کریستالی درخشانی را ارائه می‌دهد. همچنین حیات وحش جذاب و غنی آن موقعیت‌های گردش فراوانی برای شما پدید می‌آورد. شما می‌توانید در سواحل آن قدم بزنید، حمام آفتاب بگیرید، قایق‌سواری کنید و به تماشای غروب دل‌انگیز آفتاب بنشینید. همچنین می‌توانید در جنگل‌های بارانی پیاده‌روی کنید و از حیوانات جنگلی مخصوصا میمون‌ها دیدن کنید. اگر اهل ورزش و هیجان بیشتری هستید حتما به صخره‌نوردی و بالا از ارتفاعات جزیره بروید و مناظر شگفت‌انگیزی را شاهد باشید.

 

 

تایلند

 

 

تایلند

 

 

تور تایلند یکی از بهترین مقاصد سفر برای تمام فصول سال بوده و سالانه گردشگران زیادی برای تفریح و استراحت به آن سفر می‌کنند. به علاوه به خاطر داشتن شرایط طبیعی منحصر به فرد، زیبایی‌های گسترده برای ماه عسل مقصدی رمانتیک و مقرون به صرفه نیز شناخته می‌شود. شما می‌توانید از بهترین تفریحات و تجربیات منحصر به فرد را با قیمتی منایب کسب کنید بدون آن که نگران مخارج سنگین سفر باشید. شما می‌توانید در سواحل ماسه سفید و داغ حمام آفتاب بگیرید، در آب‌های نیلگون و کریستالی شنا کنید و از انواع تفریحات آبی همچون غواصی، شنای کم‌عمق، قایق‌سواری، و جت اسکی سواری لذت ببرید. در این بین از گشت و گذار در مناطق سر سبز جنگلی و درختان گرمسیری غافل نشوید. به علاوه می‌توانید با کرایه دوچرخه، مناطق اطراف را با همسرتان دوچرخه‌ سواری کنید.

 

 

محبوب‌ترین غذاهای تایلند که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

 

مالدیو

 

 

مالدیو

 

 

یکی از شگفت‌انگیزترین مقاصد آسیا برای سفری عاشقانه و رمانتیک مالدیو است. برخلاف چیزهایی که درباره مالدیو می‌شنوید، مقصدی کاملا لاکچری برای قشر مرفه دنیا نیست و شما می‌توانید با هزینه‌ای مناسب از سفر به آن لذت ببرید. مالدیو هم مانند دیگر کشورهای گرمسیری جنوب شرقی آسیا دارای سواحل ماسه سفید و دریای کریستالی است که لذت شنا کردن را برای شما دوچندان می‌کند. بنابراین اگر می‌خواهید همراه همسرتان به نقطه شگفت‌انگیز و دنجی سفر کنید، مالدیو از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. طیف وسیعی از اقامتگاه‌ها در این منطقه وجود دارد که می‌توانید بسته به بودجه‌ای که دارید رزرو کنید که نگرانی برای جای ماندن نداشته باشید. روزها را با تفریحات آبی و شنا بگذرانید و عصر را برای خوردن انواع غذاهای خوشمزه محلی و مخصوصا دریایی در رستوران‌ها گشت‌زنی کنید. غروب را در ساحل به تماشا بنشینید و از انداختن عکس‌های یادگاری غافل نشوید.

 

 

ترکیه

 

 

ترکیه

 

 

تور ترکیه یکی از مقاصد مقرون به صرفه و بسیار جذاب آسیای غربی و اروپای شرقی است که گردشگران زیادی را به سوی خود جلب می‌کند. با توجه به این که ترکیه بین آسیا و اروپا واقع شده در طول تاریخ تحت تاثیرات عدیده فرهنگی قرار گرفته است. شما در طی سفر به این کشور با فرهنگ‌های مختلف یونانی، ایرانی، بیزانس و عثمانی روبرو خواهید که هر کدامشان به نوعی در گوشه و کنار این کشور نمو پیدا کرده‌اند. برای گذراندن یک ماه عسل عاشقانه و رمانتیک گزینه‌های مختلفی از جمله سواحل آنتالیا را خواهید داشت. اما یکی از نقاط جذاب و گردشگرپذیر شگفتی‌های کاپادوکیا است. شما می‌توانید به اسپای زوجین بروید، حمام بخار بگیرید و از استخر آب گرم لذت ببرید. سوار شدن در بالون‌های هوای گرم را از دست ندهید و به تماشای غروبی عاشقانه برفراز آسمان بنشینید.

 

بکرترین سواحل ترکیه برای غواصی و شنا

 

مطالب مرتبط