معرفی خیره‌کننده‌ترین لابی هتل‌های دنیا

اگر می‌خواهید از تعطیلاتی لوکس و اقامت در بهترین هتل‌های دنیا لذت ببرید باید به لابی هتل‌ها و لحظه ورودتان به آن‌ها توجه کنید. برخی از جذاب‌ترین و مجلل‌ترین لابی‌های دنیا در لاکچری‌ترین هتل‌ها واقع شده‌اند و تجربه‌ای به یادماندنی به شما هدیه می‌دهند. آیا قصد دارید تعطیلاتی شگفت‌انگیز را سپری کنید اما هنوز برای آن برنامه‌ریزی نکرده‌اید؟ بیایید نگاهی به بهترین و مجلل‌ترین لابی هتل‌های دنیا بیاندازیم.

 

 

سنگاپور، هتل رافلس

 

 

سنگاپور، هتل رافلس

 

 

هتل رافلس سنگاپور از سال ۱۸۸۷ تا به‌کنون با طراحی داخلی شرق تصویری ثابت و قابل تقدیر از خودش در دنیا ثبت کرده است. این هتل استعماری که سبک ویکتوریایی را ارائه می‌دهد میزبان چندین فرش نفیس پشمی است که نظیرش به تعداد کمی در هتل‌های دیگر دنیا یافت می‌شود. تنها چند هتل با چنین تاریخ غنی و جذابی در دنیا وجود دارند که توسط نویسنده‌های مشهوری همچون آلفرد هیچکاک و رودیارد کیپلینگ در آثارشان نام برده شده‌اند. این هتل اقامتگاه افراد مشهوری چون چارلی چاپلین و الیزابت تیلور بوده و یاد آن‌ها برای همیشه در دل این هتل حک شده است. این لابی کلاسیک و مجلل در قرن ۲۰ام هیچ تغییری نکرده و با همان سبک قدیمی اما چشمگیر به درخشش خود ادامه داده است. برخی از نمادهای سنگاپور و دیگر نمادهای دنیا در گوشه‌ای از آن به فروش می‌رسد. با تور مالری می توانید چند شبی در سنگاپور و این هتل اقامت کنید. 

 

 

عمان، کاخ البوستان

 

 

 عمان، کاخ البوستان

 

 

این هتل در حاشیه دریای لاجوردی و ساحلی خصوصی، در امتداد کوه الحجر واقع شده است. کاخ البوستان از مجموعه هتل‌های Ritz-Carlton بوده و نگینی پنهان در دل موسکات عمان است. طراحی داخلی عربی و هندی به این هتل جذابیتی دوچندان داده و لابی اصلی آن نیز با ۳۸ متر ارتفاع تقریبا ۳ متر از گنبد تاج محل نیز بلندتر بوده و از وسط آن لوستری عظیم و کریستالی آویزان شده است. هر کدام از ۲۵۰ اتاق هتل دارای امکاناتی مجلل و پیشرفته همچون حمام‌های شاهانه، بالکن‌های اختصاصی با نمای رو به کوهستان، دریا و باغات هستند. شما می‌توانید از ساحل خصوصی، ماسه‌های سفید و استخرها استفاده کنید و در بین باغ‌های آن گردش کنید.

 

 

کالیفرنیا، سانفرانسیسکو، هایات ریجنسی

 

 

هیات ریجنسی

 

 

این هتل دارای لابی مجلل و چشمگیری است که خود به تنهایی ویژگی خاصی برای جذب مسافران محسوب می‌شود. سالن اصلی هتل بزرگترین لابی دنیا بوده که حتی در کتاب رکودهای جهانی گینس نیز ثبت شده است. برخی از مسافران تنها برای دیدن این لابی خیره‌کننده در هتل مستقر می‌شوند. میهمانان با سوار شدن در آسانسور شیشه‌ای به اتاق‌هایشان می‌روند و در عین حال از فضای لابی در ارتفاع نیز دیدن می‌کنند. اتاق‌ها نیز به تخت‌های راحت و بزرگ مجهز بوده و برخی از آن‌ها به خلیج نما دارند.

 

 

تایلند، اقامتگاه و اسپای وراندا

 

 

تایلند، اقامتگاه و اسپای وراندا

 

 

با تور تایلند به وراندا که مخصوص استراحت و جوانسازی بدن است بروید که در تپه‌های چیانگ‌مای در شمال تایلند واقع شده است. این اقامتگاه دارای استخرهای متنوع کم‌عمق و استخر فول امکانات روباز بوده و در نهایت آب‌های آرام و شفاف دریا را ارائه می‌دهد. لابی هتل دارای سقفی بلند و چوبی است که حس و حال معماری تایلندی را به شما منتقل می‌کند. استفاده از سنگ‌های مرمرین کرم‌رنگ هارمونی زیبایی با چراغ‌های زرد و سقف چوبی ایجاد کرده و حس آرامش را به شما منتقل می‌کند. هر ۱۱۸ اتاق هتل دارای امکانات رفاهی و مجلل بوده و اغلب آن‌ها نمایی به ۵ هکتار باغ فنگ شویی آن دارند. شما در این هتل می‌توانید از آبگرم، استخر و فضای سرسبز وسیع لذت ببرید و به استراحت بپردازید.

 

 

محبوب‌ترین غذاهای تایلند که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

 

دبی، برج العرب

 

 

دبی، برج العرب

 

 

برج العرب یکی از برجسته‌ترین نمادهای  تور دبی به شکل قایق بادبانی در حاشیه خلیج فارس است که در سال ۱۹۹۹ افتتاح شد. در همان ابتدا این برج خودش را اولین هتل ۷ ستاره دنیا اعلام کرد. گرچه از لحاظ فنی چنین چیزی وجود ندارد اما می‌توان شکوه و عظمت آن را متصور شد. لابی هتل به دلیل شکل V آن شبیه به عرشه کشتی با ستون‌های مستحکم است. سقف لابی بسیار بلند بوده و دور تا دور آن را طبقات تشکیل داده‌اند. فضای وسط لابی با آب‌نمایی بزرگ پر شده و در دو طرف آن مسیرهایی برای عبور و مرور در نظر گرفته شده. استفاده از رنگ‌های شاد و مختلف نیز معرف طراحی عربی و پارچه‌های سنتی بادیه‌نشینی بوده که توجه شما را در همان ابتدای امر به خود جلب می‌کند. در این هتل آنقدر از طلا استفاده شده که حتی فکرش را هم نمی‌کنید. تمامی شیرآلات سرویس بهداشتی، سیفون توالت، آیپدها و آیفون‌های روکش طلا از جمله این موارد هستند. شما حتی می‌توانید به جای خورده شکلات روی کاپوچینوی خود گرد طلا بریزید و نوش جان کنید.

 

 

۶ هتل ساحلی دبی برای تعطیلات تابستانی

 

 

هند، چنایی، ITC Grand Chola

 

 

هند، چنایی، ITC Grand Chola

 

 

در تور هند می‌توانید در این هتل مجلل اقامت کنید. لابی هتل ITC Grand Chola بسیار وسیع و زینت یافته با سنگ‌ مرمر است که به آن فضایی شاهانه و هنری بخشیده است. به طور کلی این هتل لوکس جلوه‌ای از سلسله چولا، یکی از بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین سلسله‌های دریایی در تاریخ جنوب هند را به نمایش می‌گذارد. فضای وسیع، ستون‌های مجلل، گرانیت‌های سنگ مرمر، در کف و دیوارها فضای هتل و مخصوصا لابی به شدت چشمگیر کرده‌اند. در گوشه‌ و کنار هتل نیز از پارچه‌های رنگی ظریف و نفیس برای تزئین استفاده شده است. به طور کلی هتل ۵۲۲ اتاق و۷۸ سوئیت مجلل با خدمات عالی به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

 

 

معرفی زیباترین مناطق بکر طبیعی در ایالات هند

مطالب مرتبط