ارزان‌ترین کشورهایی که در سال ۲۰۱۸ می‌توانید مسافرشان شوید

آیا به دنبال مقاصد ارزان‌ قیمت برای تور نوروز 97 هستید؟ طبق پیش‌بینی کارشناسان و همانطور که انتظار می‌روند احتمال دارد با رشد قیمت هتل‌ها و بلیط هواپیماها روبرو باشیم. اما با این وجود باز هم می‌توان مکان‌هایی را یافت که با بودجه‌ای مناسب بتوان به آن‌ها سفر کرد. در این مقاله ما به معرفی مقاصد مقرون به صرفه خواهیم پرداخت که با وجود مناسب بودن هزینه سفر از کیفیت امکانات آن کاسته نمی‌شود.

 

 

پرتغال، آلبوفیرا

 

 

پرتغال، آلبوفیرا

 

 

شهر آلبوفیرا دارای آب و هوای فوق‌العاده، سواحل جادویی، هتل‌های ارزان قیمت و یک اقامتگاه مرکزی در الگاروه است. در این منطقه بیش از ۱۰۰ رستوران، کافه و کلاب شبانه وجود دارد و همچنین آلبوفیرا دارای یک شهر قدیمی جذاب با خیابان‌های سنتی پرتغالی و میدان‌هایی در مرکز شهر است. در فصل تابستان و با گرم شدن هوا این منطقه شلوغ خواهد شد اما اگر در بهار به آلبوفیرا سفر کنید حتی ارزان‌تر هم خواهد بود. در این منطقه می‌توانید از بازارهای سنتی پرتغالی و کلیسای سان لورنسو در آلمانسیل بازدید نمایید. همچنین زمین‌های گلف فراوانی نیز وجود دارد که می‌توانید برای تفریح یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. آلبوفیرا با ساحلی زیبا و صخره‌ای غروبی دل‌انگیز و جذاب را به خود می‌بیند.

 

 

تانزانیا

 

 

تانزانیا

 

 

تانزانیا یکی از جزیره‌های پرطرفدار برای ماه عسل است، اما به صورت یک ماجراجویی تک نفره می‌تواند بسیار مقرون به صرفه‌تر از آن چیزی باشد که فکرش را می‌کنید. این منطقه که به معنای واقعی کلمه زیبا است با مسیرهای هوایی و دریایی با قیمتی مناسب در دسترس است. در این مکان اقامتگاه‌های لاکچری ساحلی مثل تولیا و ملیا وجود دارد که با قیمتی مناسب امکاناتی فوق‌العاده را به شما هدیه می‌دهند.

 

 

ایتالیا، ناپلس

 

 

ناپلس

 

 

ناپلس یکی از قدیمی‌ترین شهرهای قاره اروپا با تاریخی کهن و مکان‌های جذاب دیدنی مثل قلعه‌های ساحلی است. همچنین یکی از خواستگاه‌های پیتزا در ایتالیا بوده و به تازگی سازمان میراث فرهنگی یونسکو این منطقه را با پیتزای برجسته‌اش به ثبت رسانده است. سواحل تمیز و زیبا، خانه‌های رنگی و شهرسازی بر روی دامنه صخره‌ای از جمله جذابیت‌های چشمگیر این شهر محسوب می‌شود.

 

 

ازبکستان

 

 

ازبکستان

 

 

 

آسیای میانه یکی از مقاصد پرطرفدار برای گردشگران ماجراجو است. با اینکه هنوز کشورهای این منطقه به مدرنیته کامل نرسیده‌اند اما چیزی از زیبایی‌های بصری آن‌ها کم نمی‌شود. ازبکستان کشوری با سابقه تاریخی غنی و تلفیقی از فرهنگ‌های فارسی و روسی، غذا و مکان های مذهبی با شکوه در سمرقند و بخارا است. ازبکستان یکی از مقاصد بسیار مقرون به صرفه بوده و هزینه هتل در این کشور کمتر از شبی ۱۰۰ دلار است.

 

 

تایلند، پوکت

 

 

پوکت

 

 

وقتی صحبت از مقاصد ارزان‌ قیمت به میان می‌آید نمی‌توان از تور تایلند چشم‌پوشی کرد.  با تور تایلند نوروز 97  به شهر پوکت سری بزنید که  سواحل زیبا و هتل‌های ارزان و غذاهای شگفت‌انگیزی  دارد. در سواحل این منطقه می‌توانید شب زنده‌داری کرده و با موسیقی و شنا سرگرم شوید. ساختمان‌های رنگی این شهر یادرآور خیابان‌های پرتغال با تمی شرقی است. قبل از ترک تایلند حتما با هزینه تقریبی ۳۰ دلار به جزیره بی‌نظیر فی‌فی بروید.

 

 

اندونزی، جزیره کومودو

 

 

کومودو

 

 

یکی از جزیره‌های جذاب برای سفر و تفریح با تور بالی کومودو است. البته به دلیل شهرت جزایر بالی، به این منطقه بی‌توجهی می‌شود اما کومودو و جزایر اطراف آن چیزی کم از زیبایی ندارند. اگر از بالی به کومودو بروید هزینه تقریبی شما ۴۰ دلار خواهد بود اما همین مسیر با هواپیما به حدود ۲۰۰ دلار خواهد رسید. هزینه اقامت و خوراک در اندونزی بسیار مقرون به صرفه بوده است، برای آشنایی بیشتر با این منطقه و گذراندن یک تعطیلات ارزان، بد نیست سری به تور بالی نوروز97 بزنید.

 

 

سریلانکا

 

 

سریلانکا

 

 

با تور سریلانکا از این کشور هیجان‌انگیز لذت می‌برید با اینکه کوچک است اما از بخش گردشگری خود درآمد بسیار خوبی کسب می‌کند. غذاهای خوشمزه تند، شکلات‌های سنگی بامزه، موج‌سواری در خلیج آروگام و برخی از فعالیت‌های فیزیکی سخت‌تر مثل صعود به قله از جمله چیزهایی است که انتظار شما را می‌کشند. هزینه اقامت در سریلانکا به طور متوسط شبی ۱۰۰ دلار خواهد بود. این منطقه زیبا با تکیه بر فعالیت‌های آبی محلی مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و ثبت لحظات بیاد ماندنی است.

 

 

بهترین سواحل خانوادگی دنیا که با فرزندانتان خوش می‌گذرانید

 

هند، جایسالمر

 

 

 

 

شهر طلایی و کویری جایسالمر به دلیل دوری از دهلی و فاصله ۱۴ ساعته با قطار، معمولا توسط گردشگران تور هند نادیده گرفته می‌شود. جایسالمر در قلب کویر تور واقع شده و معماری منحصر به فرد و زیبای آن در میان ماسه‌های زرد درخشان فضایی شگفت‌انگیز و جادویی را خلق کرده‌اند که می‌توانید در تور نوروز هند 97 از آن لذت ببرید. از جمله فعالیت‌هایی که می‌توانید در این منطقه انجام دهید می‌توان به شترسواری و بازدید از معابد زیبای تاریخی اشاره کرد.

 

خوشمزه‌ترین غذاهای هندی که فقط باید در خیابان‌ بخورید

مالزی، کوآلالامپور

 

 

 کوالالامپور هتل

 

 

با تور مالزی می‌توانید کوآلالامپور شهری مدرن با ترکیبی از فرهنگ‌های مختلف و غذاهای فوق‌العاده را ببینید. وجود غذاهای چینی و هندی، معابد چینی، غار بانتو و مسجد ملی همگی در این شهر و در کنار هم جمع شده است. همچنین کوآلالامپور را به بارهای سرباز در پشت بام‌ها نیز می‌شناسند. کسی که با تور مالزی نوروز 97 به یکی از بارهای رو سقف مجهز به استخر سر بزند دیگر برای بازدید از برج‌های پتروناس میلی از خود نشان نخواهد داد. هتل‌های این شهر بسیار ارزان هستند به طوری که یک هتل 5 ستاره با امکانات رفاهی استخر سرباز در سقف شبی ۴۲ دلار هزینه در بر خواهد داشت. همچنین کوآلالامپور ارزان‌ترین پروازهای کل جنوب شرق آسیا را به خود اختصاص داده است. شما می‌توانید بلیط رفت و برگشت از کوآلالامپور به تایلند را با قیمت ۲۴ دلار تهیه کنید.


۱۰ مرکز خرید برتر در کوآلالامپور که باید از آنها خرید کنید

 

 

مطالب مرتبط