بهترین سواحل خانوادگی دنیا که با فرزندانتان خوش می‌گذرانید

 بخش مهمی از تعطیلات و سفرهای خانوادگی مربوط به فرزندان می‌شود، بنابراین فراهم آوردن امکانات تفریحی و در نظر گرفتن آسایش آن‌ها وظیفه والدین است. یکی از پرطرفدارترین مناطق گردشگری برای کودکان و بزرگسالان، مکان‌های ساحلی با امکانات تفریحی و شنا است. اما همه این سواحل برای حضور کودکان مناسب نمی‌باشد. بناربراین ما در این مقاله به معرفی سواحل برتر دنیا برای حضور کودکان به همراه خانواده‌های خود می‌پردازیم.

 

 

ویتنام، ساحل چینی

 

 

ساحل چینی، ویتنام

 

 

منطقه‌ایست واقع شده در جنوب دانانگ. بعد از ویلاهای ساحلی بزرگ و در نزدیکی کوه‌های مجیک که یکی از بهترین مناطق ویتنام و جنوب شرقی آسیا است. این منطقه‌ی توریستی ساحل ماسه‌ای تمیز و آبی زلال‌تر از شهرهای ساحلی نظیر نها ترانگ و مویی نه داشته و غذاهای دریایی، نوشیدنی‌های خنک و بستنی در این ساحل کوچک به راحتی یافت می‌شود. جاذبه اصلی این ساحل بازی‌ها و سرگرمی‌های آبی آن برای کودکان و بزرگسالان بوده و اقامت در این منطقه، ارزان و بسیار سرگرم‌کننده و آرامشبخش است.

 

 

یونان، الافونیسی

 

 

 یونان، الافونیسی

 

 

الافونیسی یکی از بهترین و رویایی‌ترین سواحل یونان بوده که آب کم عمق و تمیز آن برای کودکان بسیار مناسب است. ساحل ماسه‌ای آن پذیرای شیطنت‌های کودکان بازیگوش و پر سر و صدا در کنار والدین آن‌هاست. در امتداد ساحل مناطقی برای شنا و شیرجه بزرگسالان نیز وجود دارد. بنابراین ساحل الافونیسی برای شنای هر دو رده سنی کودکان و بزرگسالان جایی مناسب خواهد بود.

 

 

مکزیکو، سایولیتا

 

 

 مکزیکو، سایولیتا

 

 

این منطقه‌ی ساحلی یکی از بهترین مکان‌های خانوادگی مناسب کودکان در کل مکزیکو است. این ساحل دارای یک شهرک سرگرمی رفاهی برای تمام سنین است که هتل‌های بسیار ارزان و آب‌های کم عمق برای شنای مبتدیان بخشی از امکانات جمع شده در آن محسوب می‌شود. همچنین یک اردوگاه ساحلی مخصوص کودکان در این مکان وجود دارد که می‌توانید فرزند خود را از یک روز تا یک هفته در آن ثبت نام کنید.

 

 

تایلند، ساحل فارا نانگ

 

 

 تایلند، ساحل فارا نانگ

 

 

با تور تایلند به این ساحل زیبا با داشتن ماسه‌های براق و آب‌های آبی منظره‌ای خیره‌کننده می‌رسید که در مسیر کوتاه ۲۰ دقیقه‌ای از شهر، به راحتی قابل دسترس است. این ساحل دارای غارهای زیبای مخفی‌ای است که تنها از راه آبی قابل دسترسی‌ هستند. این غارها یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشی برای کودکان و بزرگسالان است. همچنین تفریحاتی مانند شنا و بازی‌های ساحلی برای کودکان در ساحل وجود دارد. که شما می‌توانید در تور تایلند نوروز 97 هم از جذابیت‌های این سواحل لذت ببرید.

 

 

سانتیاگو، جزیره کورونادو

 

 

 سانتیاگو، جزیره کورونادو

 

این ساحل به دلیل نزدیکی به هتل کورونادو مقصد بیشتر خانواده‌ها در تعطیلات است. برعکس بیشتر ساحل‌های سانتیاگو، سرو نوشیدنی‌های الکی در این منطقه مجاز نبوده و مسیرهای ۱۵ مایلی دوچرخه سواری یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌های ساحلی مورد توجه خانواده‌ها است. در این ساحل می‌توان یک روز عالی در کنار فرزندان سپری کرده و لحظات شاد و خوشی همراه آنان رقم زد.

 

 

تایلند، کوه سامویی

 

 

تایلند کوه سامویی

 

 

بفات ۱۰ مایلی شمال شهر چاونگ کوه سامویی قرار گرفته و به یک مقصد عالی برای خانواده‌هایی که با تور تایلند سفر می‌کنند تبدیل شده است. آب این ساحل کم عمق و بدون تلاطم بوده و ماسه‌های تمیز و شفافی دارد که برای سرگرمی و شنای کودکان مناسب است. در این منطقه سواحل کوچک خانوادگی با مسیرهای کوتاه و نزدیک بهم قرار گرفته که همگی با گرفتن تاکسی دسترسی راحتی دارند. همچنین در کل منطقه غذاخوری و رستوران‌های ساحلی خوبی پراکنده شده است. بهار و سفر با تور تایلند نوروز 97 فرصت خوبی است که از این تکه‌ای از بهشت بر روی زمین هم دیدن کنید.

 

 

هند، ساحل پالولم

 

 

‍ساحل ‍‍پالولم

 

 

برخلاف بیشتر سواحل محبوب گوآ، مثل کلوا و بنجونا که با تور هند به آن سفر می‌کنید، این ساحل در یک خلیج محصور قرار گرفته و از همین رو دارای آبی آرام و ملایم است. شن و ماسه این ساحل بسیار نرم و صاف بوده و در کناره‌ی آن رستوران‌ها و هتل‌های ساده‌ای ساخته شده است. بنابراین می‌توان با فرزندان در این ساحل آرام به شنا و تفریحات ساحلی مشغول شد، ضمن اینکه امکاناتی مثل اقامتگاه نیز در نزدیکی آن برای تور هند نوروز 97 هم پیش‌بینی شده و می‌توانید به‌زودی از آن لذت ببرید.

 

ایتالیا، کاتولیکا

 

 

ایتالیا، کاتولیکا

 

 

ساحل کاتولیکای ایتالیا هرگز جزو سواحل برجسته قرار نگرفته بود، تا اینکه با ایجاد تغییرات و اضافه شدن امکانات به عنوان یک ساحل خانوادگی شگفت‌انگیز شناخته شد. وجود آبی پاک و زلال و شیب ساحلی دلچسب و ملایم در امتداد ساحل،از آن محلی مناسب برای شنای کودکان ساخته است. بنابراین اگر جایی در ایتالیا چشم شما را برای وقت گذرانی نگرفت، حتما به این ساحل درخشان سری بزنید.

 

 

بالی، کوتا

 

 

بالی کوتا

 

 

بعضی از مسافرین کوتا را یک منطقه از بالی واقعی ندانسته و در مورد آن نظرات بدی داده‌اند. اما این ساحل یکی از بهترین بخش‌های جزیره برای وقت گذرانی والدین در کنار کودکان است که امکاناتی نظیر کلاس‌های موج‌سواری برای نوجوانان را در کنار خود گردآوری کرده است. همچنین یک پارک آبی در مرکز شهر ساخته شده و بیشتر هتل‌های این منطقه باشگاه‌های با کیفیتی برای کودکان در نظر گرفته‌اند. بیشتر افرادی که برای تعطیلات با تور بالی  سفر می‌کنند به این منطقه نیز سری می‌زنند. شما نیز می‌توانید با استفاده از امکانات در نظر گرفته شده اوقات شادی را در تور بالی کنار فرزندان خود سپری کنید.

 

 

ترکیه، ساحل الودنیز

 

 

ساحل الودنیز

 

 

الودنیز یا همان آبگیر آبی یک منطقه آرام ساحلی با چشم‌انداز کوه‌ها و تپه‌های سرسبز بوده و از تلاقی آب‌های دریای مدیترانه و اژه تشکیل شده است. در امتداد این ساحل امکاناتی مثل ویلاها، سالن‌های غذاخوری و کافه‌ها ساخته شده که ضمن بازی‌ها و تفریحات ساحلی، نکات مثبت دیگری برای حضور خانواده‌ها در خود جای داده است. بنابراین اگر قصد سفر به ترکیه را همراه فرزندان خود داشتید، این منطقه ساحلی زیبا را برای گذراندن اوقات فراغت خود از قلم نیاندازید.

 

 

مطالب مرتبط