سفر به مناطق کمتر شناخته شده؛ سال 2020

اغلب مردم عادت دارند بهترین مسیرها و مقاصد را برای سفر انتخاب کنند، اما ما در صدد هستیم تا مسیرهای خلوت‌تر، و مسیرهایی که گردشگران را بیشتر در تجارب فرهنگی، تاریخی و محلی غوطه‌ور می‌کنند بپردازیم. البته منظور ما این نیست که مقاصد این فهرست شناخته شده نیستند و کسی از آن‌ها خبر ندارد، بلکه باید نسبت به آنچه که هستند سزاوار توجه باشند. فراتر از این‌ها شما در مقاصد برجسته مثل پاریس و نیویورک باید هزینه‌های فراوانی کنید در صورتی که با سفر به این مقاصد می‌توانید در زیبایی، تاریخ و فرهنگ با قیمت پایین‌تری غرق شوید.

 

ارمنستان، ایروان

ارمنستان که به عنوان "قدیمی‌ترین کشور مسیحی جهان" شناخته می‌شود؛ یکی از جذاب‌ترین مکان‌هایی است که می‌توانید از آن بازدید کنید. این کشور با خرابه‌های معبد بزرگ و صومعه‌های مسیحی شناخته شده یونسکو به شهرت رسیده است. پایتخت این کشور ایروان یکی از قدیمی‌ترین شهرهایی است که به طور مداوم و ثابت در آن زندگی در جریان بوده است. به علاوه ایروان نمای زیبایی به آرارات که سمبل اقتدار ارمنستان شناخته می‌شود دارد. در مقاله بهترین کارها در سفر به ایروان برای شما بهترین تفریحات در این سفر را توضیح داده‌ایم اما برای اقامتی راحت در هتل ماریوت اقامت کنید و غذا را در رستوران بسیار مشهور دلما که یکی از بهترین رستوران‌های ایروان است بخورید. این رستوران میزبان هیلاری کلینتون، شاهزاده ولز و چهره‌های مطرح دیگری بوده است. در این رستوران رولت بادمجان و بره تاتار را امتحان کنید.

 

 

شیلی، سانتیاگو

به طور کلی شیلی یکی از کم سفرترین مقاصد توریستی جهان است. این کشور آمریکای جنوبی با داشتن کوهستان، دریا و بیابان‌ یکی از متنوع‌ترین جغرافیای جهان را در اختیار دارد. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن، سانتیاگو، معماری نئوکلاسیک قرن نوزدهم، طراحی و هنرهای خاص و البته نوشیدنی‌های کلاس جهانی را ارائه می‌دهد. برای اقامت در بوتیک هتل Bidasoa بمانید که یکی از بهترین رستوران‌های شهر را در خود دارد. سراسر این شهر پر از جاذبه‌های دیدنی و طبیعت آن بی‌نظیر است. برای چشیدن طعم پنیر در یک خانه مسکونی توسکانی که در سال 1927 ساخته شده بروید و در تور سانتیاگو شرکت کنید و تا دره دیدنی Maipo را بازدید کنید.

 

بخوانید: دیدنی‌ترین شهرهای اروپا برای گردشگران

 

 

هلند، روتردام

روتردام در بیشتر مواقع زیر سایه همسایه مشهورش آمستردام مانده دارای صحنه موسیقی قوی و هنرهای خیابانی پویا و خلاقانه است. در طول جنگ جهانی دوم این شهر با خاک یکسان شد به همین دلیل امروزه شهری مدرن و امروزی است. البته این بدان معنا نیست که در این شهر هیچ تاریخی وجود ندارد. شما می‌توانید در رستوران بی‌نظیر کوکو غذا بخورید و با قطار سواری چشم‌اندازهای شهر را از نظر بگذرانید. برای غرق شدن در نقاشی‌های دیواری رنگارنگ در شهر، برای یک تور پیاده روی هنری Rewriters010 ثبت نام کنید.

 

 

بلیز، پونتا گوردا

شاید جزیره Ambergris Caye مقصد شلوغ و پرطرفدار بلیز باشد، اما Punta Gorda یک بهشت ارزشمند بوده و به راحتی در دسترس است. جاذبه اصلی در اینجا هتل Copal Tree Lodge یکی از هتل‌های سازگار با محیط زیست است، که 70٪ از گوشت و کالاهای مصرفی آن از 3،000 هکتار زمین‌های مزرعه تامین می‌شود. تپه جنگلی بارانی که هتل روی آن قرار دارد به دوره مایا در سال 600 میلادی باز می‌گردد. کسانی که به دنبال آرامش طبیعی هستند، باید به این هتل بروند و در حالی که در وان دراز کشیده‌اند، از خواندن کتاب محبوب‌شان لذت ببرند. برای ماجراجویی بیشتر می‌توانید در تور پیاده‌روی ثبت نام کرده و از تپه‌های دوره مایا دیدن کنید.

 

بخوانید: بهترین شهرها برای بازدید از هنر خیابانی

 

 

ویتنام، Con Dao

اگرچه جزایر جنوب شرقی آسیا بسیار محبوب و پربازدید هستند، اما Con Dao یکی از آن جاهایی است که متاسفانه در ویتنام نادیده گرفته می‌شود. این جزیره زمانی به عنوان زندان بی‌رحمانه فرانسوی‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت. با این همه این یکی از زیباترین و بهترین مناطق ویتنام این جزیره است. برای اقامتی رویایی به هتل Six Sense بروید از اسپا و وان آب گرم بهره ببرید، غذاهای فوق‌العاده لذیذ بخورید و به تفریحات فضای باز مثل: کایاک سواری، دوچرخه سواری و پیاده‌روی بروید. از هوشی مین تا اینجا یک ساعت پرواز فاصله است.

 

 

اوروگوئه، Colonia del Sacramento

اینجا یکی از قدیمی‌ترین شهرهای اوروگوئه است که قدمت شهرنشینی در آن به 1600 میلادی برمی‌گردد. در حال حاضر این شهر به شدت مورد علاقه آرژانتینی‌ها بوده و مردم زیادی برای بازدید از آن می‌روند. کلونیا دارای خیابانی قدیمی و سنگفرش شده است که به ثبت میراث جهانی یونسکو رسیده که به شدت زیبا، تاریخی و دیدنی است. در سفر به این شهر می‌توانید یک صومعه 300 ساله و آبشاری آرامش بخش را بازدید کنید. اگر در Montevideo هستید می‌توانید سفری روزانه را به کلونیا ترتیب دهید.

 

بخوانید: معرفی نورانی‌ترین شهرهای دنیا

 

مطالب مرتبط