بهترین مقاصد برای جشن تولد 30 سالگی

همیشه برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر و متفاوت‌تر تولد هیجان‌انگیز و دلهره‌آور است. برای افرادی که به برگزاری مراسم تولد اهمیت زیادی می‌دهند، این جشن سالیانه حتی می‌تواند چالش برانگیز هم باشد. در این میان بین بیشتر مردم تولد 30 سالگی معنا و مفهوم خاصی دارد. آیا به برگزاری تولد 30 سالگی به سبکی دیگر فکر کرده‌اید؟ اگر در آستانه 30 سالگی هستید می‌توانید به بهترین مقاصد دنیا برای سفر و شروع دهه جدید زندگی‌تان سفر کنید.

 

ترکیه، استانبول

استانبول به عنوان شهری اروپایی و آسیایی مقصدی عالی برای تمام گروه‌های گردشی دنیا محسوب می‌شود. این شهر با داشتن تاریخ و فرهنگ غنی و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های روباز و سرپوشیده برای سفری دوستانه و جشن تولد انتخابی فوق‌العاده است. همراه دوستان از دیدنی‌های شهر استانبول بازدید کنید و برای تولدتان در یکی از بهترین رستوران‌های استانبول غذا بخورید و برای جشن و پایکوبی به یکی از بهترین کلاب‌های استانبول که قبلا معرفی کرده‌ایم بروید. اگر برای آخر هفته‌ در استانبول هستید توصیه می‌کنیم سری به جزیره بویوک‌آدا بزنید و از مناظر زیبای این جزیره امپریالیستی دیدن کنید و اگر هنوز زمان کافی دارید یک شب را در آنجا بمانید. به طور کلی سفر با تور استانبول گزینه‌ای عالی برای جشن تولد 30 سالگی شما خواهد بود.

 

 

نپال، کاتماندو

نپال یکی از مقاصد کم‌تردیده شده آسیا است، که به نظر ما همه گردشگران باید حداقل یک بار به این کشور آسیایی کهن بروند. تاریخ و فرهنگ غنی این کشور در نقطه نقطه سرزمین به خوبی قابل مشاهده است. در سفر به نپال به فعالیت‌های بومی و سنتی مثل شرکت در کلاس‌های آشپزی روی بیاورید و با فرهنگ و سلیقه مردم بیشتر آشنا شوید. این کلاس‌ها می‌توانند در آستانه 30 سالگی شما به عنوان حرکتی نمادین و به یادماندنی تلقی شده و تجربه آن تا آخر عمر همراه‌تان بماند.

 

بخوانید: جذاب‌ترین تجارب هیجان‌انگیز در جنوب شرق آسیا

 

 

تایلند، بانکوک

برای افراد پرشوری که به جای سفر فرهنگی به دنبال کشف نقاط تازه و تجارب جدید هستند تور تایلند را توصیه می‌کنیم. سراسر تایلند با تنوع فعالیت‌ها و تجارب هر گردشگری را به سمت خود می‌کشاند. اگر برایتان مهم نیست تعطیلات ساحلی داشته باشید یا نه، بهتر است از بانکوک دیدن کنید که تجارب موجود در آن تمامی ندارد. در بهترین رستوران‌ها غذاهای اصیل تایلندی بخورید و برای تجربه بومی‌تر ساعت‌ها در خیابان‌های غذا پرسه بزنید و از غذاهای خانگی ارزان بخورید. می‌توانید به یکی از ده‌ها سالن زیبایی شهر بروید و ظاهرتان را تغییر دهید، از ماساژ تایلندی بگیرید و در سالن‌های اسپا خدمات جوانسازی دریافت کنید. بانکوک برای برگزاری جشن تولد یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

 

 

ژاپن، توکیو

این شهر فوق پیشرفته آسیایی از مقاصد عالی برای کسب تجارب جدید برای عاشقان زندگی مدرن است. شما می‌توانید در این شهر پر زرق و برق از لذیذترین نودل‌ها بخورید، و به یکی از معدود سرزمین‌های دیزنی دنیا که در ژاپن شعبه‌ای از آن موجود است بروید و بار دیگر با رویاهای کودکی‌تان روبرو شوید. رفتن به دیزنی‌لند به صورت نمادین می‌تواند فعالیتی عالی برای آغاز 30 سالگی‌تان باشد.

 

بخوانید: سفرهای هیجان انگیز برای تغییر زندگی

 

 

کره جنوبی، سئول

سئول یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای تکنولوژی دنیاست که قدم به قدم خیابان‌ها در دوربین‌های کنترل و نظارت زیر نظر قرار دارند. حتی ساده‌ترین فروشگاه‌ها نیز مجهز به دوربین‌های مدار بسته هستد. همه این‌ها را گفتیم که اشاره کنیم سئول یکی از امن‌ترین شهرهای دنیا برای گردش‌های شبانه و کافه‌گردی است. البته احتیاط را نباید فراموش کرد. توصیه می‌کنیم با دوستان به کارائوکه بروید و ضمن خوردن شام و خوراکی‌های خوشمزه و متنوع به جشن و پایکوبی بپردازید. کارائوکه یکی از تجارب جذاب و منحر به فردی است که می‌توانید در سئول کسب نمایید.

 

 

دبی

تور دبی نه فقط برای کشورهای حوضه خلیج فارس بلکه برای تمام گردشگران سراسر دنیا مقصدی محبوب شناخته می‌شود. افرادی که عاشق تجملات و زندگی مدرن امروزی هستند، رفتن به دبی پر از تجارب جذاب خرید و پاساژگردی، و غذا خوردن در لوکس‌ترین رستوران‌ها و تفریح‌های لوکس در دبی مارینا است. به ساحل جمیرا بروید و در امتداد دریا قدم بزنید و با دوستان به تجربه فعالیت‌های آبی متنوعی که در دسترس است بپردازید. اگر به دنبال تجربه‌ای عمیق و معنوی هستید یک شب اقامت در صحرا را توصیه می‌کنیم.

 

 

هلند، آمستردام

برای تولدی اروپایی و پر هیایو به آمستردام در هلند بروید که با خیابان‌های سنگفرش، چراغ‌های کلاسیک و منظره کانال‌ها به شدت رویایی و تماشایی است. آمستردام برای شب زنده‌داری و سبک جشن و پایکوبی مخصوص خودش در تمام دنیا زبانزد است. با دوستان خود شهر را بگردید و با تاریک شدن هوا به یکی از کلاب‌ها و یا کافه‌های زیر زمینی بروید. در اینجاها می‌توانید هم از خوردن غذا لذت ببرید و از به اجرای زنده گروه‌های موسیقی بومی و محلی که اغلب متشکل از جوانان هستند لذت ببرید.

 

بخوانید: بهترین سفرهای دخترانه به جنوب شرق آسیا

 

مطالب مرتبط