بلندترین بانجی جامپینگ‌های آسیا

سفر در آسیا با وجود مناظر متعدد و زیبایی که دارد همیشه چشم‌نواز و به یادماندنی است. از تماشای تصادفی و برنامه‌ریزی نشده حیوانات مختلف گرفته تا فرهنگ‌های مختلف و گوناگون، تجارب در آسیا بی‌نهایت و غیرقابل شمارش هستند. پس چرا با تجارب هیجان‌انگیز و فراموش نشدنی آدرنالین خون‌تان را به سقف نزنید؟ بانجی جامپینگ از تفریحات همه‌گیر امروزی است، که بیشتر در نقاط طبیعی و گردشگری انجام می‌گیرد. آیا آماده پرش از ارتفاعات با پس زمینه طبیعت زیبا هستید؟ در اینجا بلندترین بانجی جامپینگ‌های آسیا را معرفی می‌کنیم.

 

چین، برج ماکائو

بانجی جامپینگ برج ماکائو که در شهر ماکائو واقع شده با 233 متر ارتفاع در صدر فهرست ما قرار دارد. این بانجی جامپینگ نه تنها در آسیا بلکه در دنیا بین بهترین‌ها قرار دارد. در واقع برج پرش ماکائو بلندترین بانجی جامپینگ دنیا است. این برج بلندترین بانجی جامپینگ دنیا بوده و در واقع تجربه آن هم لاکچری محسوب می‌شود، بنابرانین تعجب نخواهید کرد وقتی بشنوید قیمت بلیط آن هم مثل ارتفاعش زیاد است. به جز بانجی جامپینگ این برج دارای سالن تئاتر، رستوران، اسکای واک و مراکز خرید هم می‌شود.

 

بخوانید: بهترین جاهای دنیا برای پدل بوردینگ

 

 

نپال، The Last Resort

اگر می‌خواهید از دور تبت را ببینید، اقامتگاه لست ریزورت انتخابی عالی است. این اقامتگاه در 100 کیلومتری شمال شرقی کاتماندو و تنها در چند کیلومتری مرز تبت واقع شده است. برای داشتن یکی از بهترین سفرهای هیجان‌انگیز زندگیتان آماده هستید؟ شما با سفر به Kodari می‌توانید از ارتفاع 166 متری بپرید و خودتان را به چالش بکشید. در سفر به نپال ابدا نباید این تجربه شگفت‌انگیز را از دست داد. در ادامه که به معرفی بقیه لیست می‌پردازیم متوجه خواهید شد که در مقایسه با این دو مورد چیز قابل توجهی نیستند.

 

 

ژاپن، هیتاچیوتا، پرش از پل، ریوجین بانجی

تمام بانجی جامپینگ‌های این لیست متعلق به این کمپانی هستند. پس اگر از پرش در این مکان لذت بردید شاید بخواهید در جای دیگری با استفاده از امکانات این شرکت بپرید. در این بانجی جامپینگ از ارتفاع 100 متری از پل به پایین می‌پرید. منظره اطراف با وجود درختان انبوه سرسبز و رودخانه زیر پای‌تان به شدت زیبا و دیدنی است. بانجی جامپیگ ریوجین بلندترین سقوط آزاد ژاپن است که در فاصله 2 ساعتی شرق نیکو واقع شده است.

 

بخوانید: زیباترین شهرهای اروپا برای سفر

 

 

هند، ریشیکش، Jumpin’ Heights

پلتفروم پرش Jumpin’ Heights توسط شرکت نیوزلندی طراحی و اجرا شده است. این یک سکوی پرش ثابت است که در ارتفاع 83 متری واقع شده است. این سکو بر روی رودخانه کم عمق و آرام Hyul گسترده شده است. بین جولای تا سپتامبر این سکو به دلیل آب و هوای موسمی تعطیل است. بنابراین اگر واقع قصد پریدن دارید خارج از این ماه‌ها با تور هند سفر کنید.

 

 

چین، فوجیان، فوژو، Dahangxi Bungee

در واقع این سکوی پرش در اصل در فاصله 1 ساعت جنوب غربی فوژو واقع شده است. این بلندترین پرش صخره‌ای چین است که در ارتفاع 73 متری ساخته شده. شما می‌توانید با رفتن به اینجا با یک تیر چند نشان بزنید و به تفریحات دیگری همچون قایق‌رانی، کوهنوردی و اسب‌سواری در همان نزدیکی هم بپردازید.

 

بخوانید: بهترین تجارب جذاب محلی در دنیا

 

 

چین، شهر Huaibei،Qinglong Gorge

این بانجی جامپینگ در شهر Huaibei و در فاصله 57 کیلومتری شرق پکن واقع شده است. محیط اطراف این دره بسیار زیبا و دیدنی بوده و دارای دریاچه، آبشار و دیوار بزرگ چین است. شما می‌توانید در کنار پرش تفریحات دیگری هم انجام دهید. این بانجی جامپینگ 68 متری از جاذبه‌های غیرقابل چشم‌پوشی نزدیک پکن است. البته طبق گفته‌ها پذیرش این سکوی پرش در روز محدود است. اما با این همه برای روزی در طبیعت و گشت و گذار جایی عالی است. شما در اینجا فرصت‌ها و کارهای زیادی دارید که بخواهید انجام دهید.

 

 

ژاپن، ایتسوکیمورا، Itsukimura Bungy

این بانجی جامپینگ جذاب بر بالای رودخانه Kawabe قرار گرفته است. کاوابه یکی از تمیزترین رودخانه‌های ژاپن محسوب می‌شود. بازدیدکنندگان در این سکوی پرش از ارتفاع 66 متری به پایین می‌پرند و اگر ارتفاع آب بالا باشد، شانس لمس آب وجود دارد. زیبایی طبیعی ژاپن در ترکیب با این تفریح هیجان‌انگیز بی‌شک تجربه‌ای به یادماندنی خواهد بود.

 

 

کره جنوبی، چجان، Cheongpung Land Bungee

این بانجی جامپینگ 62 متری در یک پارک تفریحی کوچک واقع شده است. این بانجی جامپینگ نه تنها بلندترین سکوی پرش کشور است، بلکه دارای یک آونگ بزرگ و پرش معکوس هم هست. شما در اینجا می‌توانید به تفریح و گردش بروید از امکانات پارک استفاده کنید بعد برای به حد رساندن آدرنالین بدن‌تان از ارتفاع 62 متری به پایین بپرید و با تجربه‌ای فراموش نشدنی سفرتان را به پایان برسانید.

 

بخوانید: آشنایی با مدرن‌ترین شهرهای دنیا

 

مطالب مرتبط