بهترین هاستل‌های دنیا: قسمت دوم

در حالی که بسیاری از ما آرزوی سفر به اقصی نقاط دنیا را داریم، اما آنچه که می‌تواند تمام مدت سفر ذهن ما را به خود مشغول کند هزینه‌های سفر و عاملی است به نام : پول و هزینه سفر.

طبیعتا، محل اقامت در این رابطه نقش مهمی را بازی می‌کند. زیرا برای بسیاری از گردشگران، اقامت‌گاه، صرفا محلی برای استراحت در پایان روز است و آنها ترجیح می‌دهند اصل پول خود را صرف گردش و تفریح و بازدید از جاذبه‌های توریستی در طول روز نمایند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم در ادامه مقاله قبل، اطلاعات قابل توجهی در رابطه با بهترین هاستل‌های دنیا ارائه دهیم، تا در برنامه‌ریزی سفرتان شما را همراهی کنیم.

 

Khaosan Hostel 

این خوابگاه زنجیره‌ای بسیار جذاب در توکیو، از تختخواب‌های راحت و بالشهای نرم، پرسنلی مهربان، آگاه و موقعیت مکانی بی‌نظیر برای دسترسی به انواع جاذبه‌های توریستی برخوردار است. مانند سایر هاستل‌ها در ژاپن، در این اقامت‌گاه چای و قهوه رایگان، فضای باز زیبا و اتاق‌های مشترک جالبی برای هم‌نشینی وجود دارد.

 

بخوانید: معرفی بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا

 

 

Milhouse

این خوابگاه شگفت‌انگیز در بوئنوس آیرس، قهوه و چای رایگان سرو می‌کند، صبحانه و شام را در کافه رستوران زیبای پشت بام ارائه می‌دهد و دارای آشپزخانه، استخر و بازی‌های تخته ای است. بعلاوه شب‌ها، مهمانی‌های شادی در پشت بام برگزار می‌شود. پرسنل اینجا، دانش بسیار خوبی دارند و می‌توانند به سازماندهی فعالیت‌ها و سفرهای مختلف در سطح شهر و حتی کشور به مهمانان کمک کنند.

 

 

Fabrika

این کارخانه قدیمی شوروی که در تفلیس گرجستان واقع شده، در حال حاضر به یک ساختمان چند منظوره تبدیل شده است که دارای رستوران، کافه، بار، خوابگاه، مینی آپارتمان‌ها و فضای همکاری است. خوابگاه‌های جادار آن، دارای تختخواب‌های نرم و راحت هستند. باید گفت که هاستل فابریکا در تفلیس چند منظوره، در بین افراد محلی و نیز گردشگران بسیار پرطرفدار است. برای آشنایی با سایر هاستل‌های این شهر در سفر با تور گرجستان، مقاله بهترین هاستل‌های تفلیس را مطالعه کنید.

 

 

The Roadhouse

این خوابگاه که در آگوست 2017 در شهر پراگ جمهوری چک افتتاح شد، بسیار شیک و مدرن است. آشپزخانه‌ها کاملا مجهز هستند و حمام‌ها بسیار تمیزند. هر تختخواب دارای یک چراغ مطالعه، قفسه، پریز برق و پرده حریم خصوصی است که در زیر آن یک قفل وجود دارد.

 

بخوانید:‌ سه هتل محبوب در جنوب شرقی آسیا

 

 

Reggae mansion

این هاستل بسیار بزرگ و تمیز که در کوالالامپور مالزی واقع شده، دارای اتاق‌های مختلف و زیادی است و فضای دورهمی بزرگی را شامل می‌شود. جو آن بسیار سالم بوده و مناسب برای کلیه مسافران، خصوصا آنهایی است که به تنهایی سفر می‌کنند. هر اتاق، با برخورداری از پرده‌های قابل قفل شدن برای تخت‌ها، چراغ خواب و کمد وسایل، حریم شخصی راحتی را ایجاد می‌کند. این هاستل یک انتخاب عالی در تور مالزی است.

البته این هاستل عظیم از بخش‌های متنوعی نظیر رستوران‌ها، آمفی تاتر، فضای باز، بار پشت بام و نیز نمایی شگفت‌انگیز به برج های مشهور شهر برخوردار است.

 

 

The Romehello

این هاستل که در شهر رم ایتالیا واقع شده است، مناسب با هر سلیقه‌ای است. در کنار برخورداری از امکانات رفاهی، شما در اینجا می‌توانید لوکیشن‌های بی‌نظیری برای ثبت عکس‌های یادگاری داشته باشید. گرافیتی‌های دیواری، از جمله نقاط قوت دکوراسیون این هاستل هنری و زیبا به شمار می‌آیند. بعلاوه پرسنل مهربان، فعالیت‌های تفریحی و جمع‌های دوستانه این هاستل را نمی‌شود نادیده گرفت. این هتل جز دسته خیره‌ کننده‌ترین هتل‌ها از لحاظ هنر و طراحی محسوب می‌شود.

 

 

ClinkNoord

این هاستل زیبا و کوچک، در شهر آمستردام هلند قرار دارد و از دکوراسیون و فضای داخلی مدرن هلندی بهره برده است. محیط اینجا بسیار دوستانه و آرام است و از فضای مشترک راحت، اتاق‌های‌خصوصی، وای فای رایگان و صبحانه ارزان برخوردار است. این اقامت‌گاه، تنها 10 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و طبیعتا از دسترسی‌هایی عالی به جاذبه‌های توریستی آمستردام برخوردار است.

 

بخوانید: اینستاگرامی‌ترین هتل‌های دنیا را بشناسید

 

 

Soul Kitchen

در سنت پترزبورگ روسیه، می‌توانید شاهد انواع هاستل‌های مناسب و زیبا باشید. Soul Kitchen یکی از آنهاست که به اتاق‌های خصوصی، تختخواب سفارشی با پرده‌ای برای حفظ حریم شخصی شهرت دارد و گفته می‌شود که برای مسافرهای انفرادی، زوج‌ها و خانواده ها بسیار مناسب است.

جالب است بدانید که این هاستل، دارای جوایز کشوری و بین المللی متعددی است که از آن جمله می‌توان به جایزه جهانی بهترین هاستل با اندازه متوسط در فاصله سال‌های 2014 تا 2019، مقام سوم بهترین هاستل در اروپا 2020، برنده جایزه بهترین هاستل روسیه، بهترین خوابگاه انفرادی در سال 2019، بهترین کارمندان و بهترین امکانات رفاهی و همچنین جایزه امن‌ترین هاستل در سال 2016 و 2014 اشاره کرد.

 

 

M Montreal

این هاستل بسیار بزرگ و مدرن، در یک ساختمان تاریخی در مرکز مونترال کانادا واقع شده است و فقط چند دقیقه با ایستگاه متروی Berr-UQAM فاصله دارد. همه اتاق‌های آن، دارای حمام مجهز و تلویزیون‌های صفحه بزرگ و امکانات شخصی نظیر پرده‌های اطراف تختخواب، چراغ خواب و پریز برق و کمد وسایل هستند. همچنین، می‌توانید در وان بزرگ پشت بام ریلکس کنید و یا از اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت آن نهایت استفاده را ببرید.

 

یخوانید: جذاب‌ترین هتل‌های عجیب در آسیا

 

  

بهترین هاستل‌های دنیا، این امکان را به مسافران می‌دهد تا گزینه‌های خواب و استراحت مناسبشان را در کنار آشپزخانه‌ای برای تهیه وعده های غذایی و نیز تفریحات و معاشرت‌های جالب با مردم دنیا داشته باشند. اما از همه مهم‌تر اینکه، این اقامت گاه‌ها امنیت لازم در طول سکونت را به ارمغان می‌آورند.

 

مطالب مرتبط