زیباترین سواحل جزیره‌ای دنیا

فرقی نمی‌کند بخواهید در آرامشی ماسه‌ای در دریای کارائیب فرو روید و یا به سفری خانوادگی در سواحل اقیانوس هند بروید زیرا انتخاب‌های جذاب و گسترده‌ای برای همه وجود دارد. سواحل از محبوب‌‌ترین مقاصد توریستی دنیا هستند که ویژگی‌های زیادی را برای سفری همه چیز تمام ارائه می‌دهند. در اینجا ما شگفت‌انگیزترین سواحل جزیره‌ای دنیا را بررسی می‌کنیم.

 

پرتوریکو، Vieques، ساحل بلو

بلو ساحلی بلند و کشیده است که به عنوان یکی از زیباترین و بهترین سواحل دریای کارائیب و زیباترین سواحل دنیا شناخته می‌شود. البته رسیدن به خود این ساحل هم به نوعی ماجراجویی محسوب می‌شود. اقامتگاه The W on Vieques در طوفان سال 2017 کاملا نابود شد، با این همه اقامتگاه‌های دیگری جان سالم به در بردند که یکی از محبوب‌ترین‌ها El Blok است، که در سال 2014 توانسته بود برنده جایزه Hot List شود. این اقامتگاه 22 اتاقه با نمای شگفت‌انگیز آفتاب درخشان و دریای کارائیب انتخابی عالی برای ماندن است. دکوراسیون داخلی اتاق‌ها جذاب و با لوازم چوبی زیبا پر شده است. سواحل ماسه سفید، آب‌های آبی و درخت‌های سرسبزی که دور شما را احاطه کرده‌اند تعطیلاتی به یادماندنی به شما ارائه می‌دهند.

 

 

هاوایی، اوآهو، ساحل Sunset

اینجا یکی از بهترین نقاط دنیا برای سفری دل‌انگیز و به یادماندنی و شرکت در برنامه‌های موج سواری در زمستان و تفریحات آبی است. آب‌های اینجا تابستان‌ها آنقدر آرام است که گردشگران بی‌هیچ ترددی به اسنورکلینگ و تماشای آب‌های کم عمق می‌پردازند. بعد از یک روز جذاب ماسه‌ای باید از غروب دیدنی و رنگی آن دیدن کنید. Turtle Bay Resort یکی از معدود اقامتگاه‌های ساحل شمالی در نظرسنجی سالانه هوایی رتبه سوم بهترین اقامتگاه‌های هاوایی را به دست آورد. این هتل جذاب ساحلی با بازسازی 45 میلیون دلاری حالا با 410 اتاق، یک اسپای 1100 متری، دو رستوران و یک کافه در دسترس شما قرار دارد.

 

بخوانید: معرفی بهترین خانه‌های ساحلی آسیا

 

 

تایلند، پوکت، جزیره کورال، ساحل بانانا

این ساحل بخشی از پارک ملی جنگلی و دریایی بوده و با جنگل‌های سرسبز و زیبا احاطه شده است. از این ساحل تا بندر Chalong در پوکت 30 دقیقه فاصله است. همانطور که شاید حدس بزنید قایق سواری بابانا در اینجا خیلی محبوب است. شما می‌توانید به کارهای دیگری مثل اسنورکلینگ، کایاک سواری، پاراسلینگ و شنا بپردازید. با حداقل زیرساخت‌ها و رستورانی از بامبو این ساحل جایی عالی برای فرار از شلوغی توریستی پوکت است. طبق آخرین نظرسنجی‌ها بازدیدکنندگان Iniala Beach House را به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه‌های ساحلی پوکت در محدوده این ساحل انتخاب کردند. در این مجموعه شما به راننده، سرآشپز، پیش‌خدمت و یک اسپا درمان دسترسی خواهید داشت. این اقامتگاه با سه ویلا در ساحل ناتای واقع شده است.

 

 

فیجی، جزیره لائوکالا، خلیج Seagrass

این بهشت جزیره‌ای به مساحت 7.5 کیلومتر مربع یکی از شگفت‌انگیزترین مقاط دنیا است که به زیبایی رنگ‌های آبی و سبز را در کنار هم نشانده است. شما با سفر به این جزیره کاملا دنیای زندگی روزمره را به دست فراموشی خواهید سپرد. خلیج سی کراس آرام‌ترین بخش جزیره است که در آن می‌توانید استراحت کنید، از پرندگان زیبا و پروازشان دیدن کنید و در رستورانی با نمای بیرون غذای خوشمزه بخورید. برای اقامتی آرام و به ور از شلوغی Laucala Island Resort را توصیه می‌کنیم. البته این ویلاهای فوق‌العاده لوکس هزینه اقامت بسیار بالایی برای شما می‌تراشند و جز لوکس‌ترین مراکز اقامتی در دنیا هستند. هر یک از ویلاهای خصوصی اینجا دارای استخر هستند به طوری که تصور می‌کنید مستقیما در اقیانوس قرار دارید.

 

بخوانید: بهترین شهر‌های ساحلی دنیا برای سفر‌

 

 

باربادوس، ساحل Bathsheba Beach

ناهموار و بکر تنها بخشی از آن چیزی است که می‌توان راجب این ساحل گفت. این ساحل با زیبایی منحصر به فرد و موقعیت‌های شنا و موج سواری دسته زیادی از مردم مثل ورزشکاران، عکاسان و گردشگران آزاد را به سمت خود فرا می‌خواند. با این که به نسبت زیبایی و شرایطش سواحل زیادی برای شنا وجود ندارد، اما جز اینستاگرامی‌ترین سواحل در دنیا است و میتوانید در آن بهترین عکس‌های خود را بگیرید. با توجه به نظرات مثبت گردشگران بهترین جا برای اقامت در اینجا Sandy Lane است. برای خانواده‌های همراه فرزند Treehouse Club انتخاب عالی است. از صبح تا شب در این هتل می‌توان قایق‌سواری و شنا کرد و شب از تماشای فیلم در فضای باز لذت برد. نوجوانان می‌توانند استخر کودکان، فوتبال دستی و تفریحات دیگر لذت ببرند.

 

 

فیلیپین، پالاوان، ال نیدو

پالاوان به طور مکرر در رده بهترین نقاط ساحلی دنیا قرار می‌گیرد. ال نیدو خود به تنهایی دارای 50 ساحل ماسه سفید زیبا و تماشایی است که عملا انتخاب از بین آن‌ها غیرممکن است. همه این سواحل دارای ماسه‌های سفید و زیبا با نمای سرسبزی از جنگل‌های گرمسیری در پس زمینه هستند که می‌توان از نظر زیبایی آنان را سواحل دریای کارائیب مقایسه کرد. غروب آفتاب در اینجا به شدت زیبا و طلایی بوده و تماشای آن یکی از فعالیت‌های محبوب در پالاوان محسوب می‌شود.

 

بخوانید: تعطیلات ساحلی در بهترین کشورهای دنیا

 

مطالب مرتبط